Huhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
godvert werkt niet.. na het er af halen en opnieuw installeren en daarna rebooten staatie nog op engels... pfff..
verder bestaat er niet een nederlands taalpaket en of alleen een icoon
uiteraard staat mijn telefoon op nederlands,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huh
Maar je snapt wel wat ik bedoel? Dat ie sowieso op Engels blijft staan.. je moet alleen gaan typen en dan zie je wel dat ie op Nederlands staat.
Werkt bij mij altijd. (Je telefoon staat ook op Nederlands neem ik aan.)
Dan weet ik echt niet wat je nog kan proberen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef makkie88 het volgende:
[..]
uiteraard staat mijn telefoon op nederlands,
maar ook als ik typ zie ik verbeteringen naar engelse woorden
Dat doet het standaardtoetsenbord toch vooral? Ik vind de HTC IME veel beter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Ik word er zo moe van dat het toetsenbord automatisch mijn woorden verbeterd. Als ik een woord typ, en hij 'denkt' dat het een ander woord moet zijn dan plaatst hij dat gelijk.
Krijg dat ook niet uitgeschakeld in het menu. Ook niet als ik 'Voorspelling' of 'Woordaanvulling' uitschakel.
Bekend probleem?
HTC IME ken ik niet. Eens zien of die er standaard opzit of apart geinstalleerd moet worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan weet ik echt niet wat je nog kan proberen...
[..]
Dat doet het standaardtoetsenbord toch vooral? Ik vind de HTC IME veel beter.
Maar ipv spatie te drukken kun je toch ook op t woord drukken bovenin?
HTC IME is het toetsenbordje wat bij Sense zit. Die heb jij al als het goed isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
HTC IME ken ik niet. Eens zien of die er standaard opzit of apart geinstalleerd moet worden.
En wat betreft dat tweede heb je gelijk, maar dat is dus gewenning.
Ik heb dat uitgeschakeld via Lokaal & Tekst (o.i.d.) geloof ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie deze via google en die heb ik idd.
Maar daarbij vervangt hij mijn ingetypt woord dus gelijk door het woord dat hij er van wil maken. Erg irri als ik dat woord niet bedoel, en dat is nogal eens het geval.
Ik zal nog eens zoeken, maar kan me niet herinneren deze optie ergens gezien te hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgeschakeld via Lokaal & Tekst (o.i.d.) geloof ik.
Het is toch niet logisch dat alle programma's die standaard bij Android zitten er allemaal zo verschillend uitzien?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:08 schreef Incolumis het volgende:
is toch in windows ook niet? veel programma's hebben ook een eigen UI
Nou, alle dure navigatiesoftwarefabrikanten kunnen het wel schudden denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef gday het volgende:
Mensen, het is zo ver!
Announcing Google Maps Navigation for Android 2.0
Dat konden ze al...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, alle dure navigatiesoftwarefabrikanten kunnen het wel schudden denk ik.
Ik niet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef warmbloedig het volgende:
Er komt ruis uit mijn Magic. Ik kan het alleen horen als ik mijn oor tegen de speaker aan de achterkant houd![]()
heeft iemand anders dit ook??
WIN!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef gday het volgende:
Mensen, het is zo ver!
Announcing Google Maps Navigation for Android 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |