abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76794591
Thx maar nee dat ben ik niet !
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:55:09 #102
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_76797488
mij komt dit ook heel bekend voor.

En doordat de seks er niet of weinig was werd ik juist jaloers en achterdochtig. Wat onze relatie ook niet verbeterde. We bleven echter nog 2 rampzalige jaren bij elkaar.. De reden hiervoor was gewenning en automatisme, ben in totaal meer dan 5 jaar gegaan met haar. op een gegeven moment werd onze relatie meer een broer en zus relatie. Waarbij de chemie en de aantrekkingskracht volledig verloren zijn gegaan. En dit is geen fijn scenario plus zonde van je tijd. 'Ja maar ik hou zo van der' als van je zus ja, als een van de 2 partijen niet meer sexy wordt van de ander is het tijd om elkaars wegen te scheiden.

Mijn raad, zoek een nieuw dier waar je mee kunt stieren. Heb ik ook gedaan en nog steeds hot en stomig
pi_76798579
Natuurlijk is ze vreemdgaan.

Maar vrouwen zijn nooit alleen. Eerst begint een nieuwe relatie, dan de oude uitmaken.

Zij is allebei (jij en de ander) evalueren.
pi_76810911
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Als ze geen sex meer met je wil, ben je of reteslecht in bed...of ze voelt echt geen lul meer voor je.
Of ze voelt je lul niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76831867
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Als ze geen sex meer met je wil, ben je of reteslecht in bed...of ze voelt echt geen lul meer voor je.
Mwah, dat lijkt me een beetje kort door de bocht. Na 'anderhalf jaar dampende seks' zal ze heus niet opeens je waardeloos in bed vinden. Dat ze niks meer voor je voelt lijkt me ook niet, dan had ze je wel gedumpt, want voor de seks die je niet hebt blijft ze ook niet. Lijkt me eerder dat ze óf ergens anders aan haar trekken komt, óf inderdaad vriendlief meer als een broer is gaan zien. Seks is m.i. iets dat belangrijk is zolang je het hebt, als je het een tijdje niet hebt wordt het op een bepaalde manier ook minder noodzakelijk (soort verslaving zeg maar) en dan kan het natuurlijk dat ze er in die periode achter is gekomen dat ze lichamelijk niet meer op hem valt.

In beide gevallen zit je met een probleem wat je relatie betreft, dat dan helaas weer wel.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:02:31 #106
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_76831969
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:59 schreef Sandoval het volgende:
Mwah, dat lijkt me een beetje kort door de bocht.
Echt waar? een beetje maar?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:06:15 #107
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_76832150
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef CyclingBoy het volgende:
Natuurlijk is ze vreemdgaan.

Maar vrouwen zijn nooit alleen. Eerst begint een nieuwe relatie, dan de oude uitmaken.

Zij is allebei (jij en de ander) evalueren.
Hoewel ik er niet zeker van ben dat ze is 'vreemdgegaan'
Wat wel waar is dat vrouwen over het algemeen IN de relatie afscheid nemen en dan man er pas na.
pi_77040072
Laatste advies aan TS; ditch die hypocriete bitch
pi_77040120
beetje wazig verhaal. klinkt ook niet echt als een sterke relatie.. ze gaat wss vreemd, zo te horen. zo niet, dan is jullie relatie wel beangstigend infantiel dat je zo slecht met elkaar kan communiceren
pi_77045536
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 04:52 schreef gnilrednoz het volgende:
beetje wazig verhaal. klinkt ook niet echt als een sterke relatie.. ze gaat wss vreemd, zo te horen. zo niet, dan is jullie relatie wel beangstigend infantiel dat je zo slecht met elkaar kan communiceren
Je weet toch hoe vrouwen zijn . Als je het er over hebt dan zeggen ze dat er niets aan de hand is. Er om heen draaien etc. Ze willen het niet toe geven.
pi_77049096
Thats true ..
pi_77052033
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:02 schreef Wupppie het volgende:

[..]

Echt waar? een beetje maar?
Goede reactie man!
pi_77052463
Als ik jou was zou ik het afkappen want als je vriendin geen seks meer met je wilt is er iets echt niet goed ookal heb je een schimmel..Muisschien doet het echt wel ongelofelijke pijn maar daardoor kan ze jou toch nog wel bevredigen
pi_77056724
LOL heeft ze geen soa>
pi_77209548
Hee wat ik even wilde zeggen
In plaats van hier luisteren naar mensen die (soms niet zo heel zinnig) dingen zeggen
Kun je ook met haar praten
Spreek je twijfels uit en vraag of ze wilt dat je meegaat naar de dokter, Ze kan hier toch niet mee rond blijven lopen.. toch?
Nou als je gewoon zegt wat je denkt, en jullie houden echt van elkaar, dan zal ze dat begrijpen..
En tja, het is verdacht te noemen dat ze geen seks wilt.. Maar als je niets doet verbeterd er ook niks..
alles is mooi als het echt is
pi_77209779
Schimmelinfectie bij vrouwen heeft niet alleen te maken met verkeerde zeep o.i.d. maar ook door vieze piemels.
Tis maar dat je het weet

En ze moet naar de dok.
pi_77211049
TS, nogal obvious...ze heeft die schimmelinfectie opgelopen bij een andere jongen, dus ze gaat al een hele tijd vreemd. Geen wonder dat ze geen sex meer wil met jou.
pi_77300189
Het is heel herkenbaar voor mij.
Ik heb ook een periode gehad dat ik pijn had tijdens de sex (niet nadien) maar het is te vergelijken, geloof mij.
Ik ben na heel veel moed te hebben verzameld, want het is best eng om met je benen wijd bij de dokter te zitten, naar de dokter gegaan. Deze heeft me toen een antibiotica kuur gegeven.
Klachten waren even weg, maar zijn weer terug gekomen op de een of andere manier, dus heb mezelf laten testen op SOA's en mijn vriend ook.
Gelukkig allebei clean, maar heb wel zo 'n anti-schimmel zetpil gekregen, en sindsdien gaat het veel beter.
Oh ja, en niet inwendig wassen met zeep of lactacyd! das ook een hele belangrijke.

Anyway, ik weet uit eigen ervaring dat de drempel om te vrijen erg groot wordt, want het kan echt voelen alsof er een mes in gezet wordt. Maar bij mij heeft het geholpen om 't voorspel wat langer te maken en niet te snel erin te willen, gewoon rustig aan beginnen, dan kan je later los .
En ik zou met haar praten en serieus vragen of ze jullie relatie nog ziet zitten of niet. Als je een rustig gesprek start en niet gelijk beschuldigd, kan je veel te weten komen.
Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')