Inderrdaad, dat is allesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:05 schreef U het volgende:
printen van "Hello World"?
Ik wilde eigenlijk de vraag nog even open laten staan, maar vooruit, omdat het anders toch maar vergeten wordt: Brainfuck.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef iggyinthehouse het volgende:
En welke programmeertaal was het nu?
Ik lees dit verhaal zo: Brainfuck blah blah blah blah blah Brainfuck blah blah blah blah blah nerdsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de vraag nog even open laten staan, maar vooruit, omdat het anders toch maar vergeten wordt: Brainfuck.
Het is overigens niet alleen maar een flauw geintje, ondanks wat de naam en het principe doet vermoeden. Het is namelijk een taal die alleen werkt met de operaties die een Turing-machine kan gebruiken, en staat daardoor erg dicht bij veel computertheorie. De oorsprong van Brainfuck ligt dan ook in een serieus paper over Turingmachines en informaticatheorie, niet in een stelletje zich vervelende nerds.
Tsja, je kan niet altijd iedereen bereiken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Ik lees dit verhaal zo: Brainfuck blah blah blah blah blah Brainfuck blah blah blah blah blah nerds
Oftewel: geen flauw idee waar je het over hebt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |