abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4242069
Ik word altijd stil van dergelijke verhalen. Ik vind het erg moedig wanneer iemand een dergelijke operatie laat uitvoeren. Het is niet niks!

Het lijkt me best eng dat je er dan zo anders uitziet! Maar dat zal niet opwegen tegen de pijn en het ongemak van een grote boezem.

Zelfs het op een wachtlijst laten zetten vind ik eng! *bibber*

Maar ik ga er zeker over nadanken en dan wil ik ook graag Dr. Wilmink hoor!

* DuchessX is in tien jaar tijd van een C-cup naar een DD/E-cup gegaan

Het is niet echt lelijk want ik ben zelf best groot (1 m 80) maar blij ben ik er ook niet mee vanwege de pijn en het ongemak.

#geen
pi_4242146
Heel dapper van je en succes met het herstel.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_4242228
't Lijkt me zo'n grote ingreep op je lichaam... Erg moedig van je!
  donderdag 23 mei 2002 @ 13:23:50 #54
11829 Beebie
lekker pittig
pi_4292536
ik zie dat er veel reacties zijn zoals: 70H?!?!?! wat enorm!!!

70H was bij mij helemaal niet extreem groot, omdat 70 maar heel smal is, is de cupmaat meteen veel groter.

ik heb van veel mensen de reactie gehad dat het hun nooit opgevallen was dat ik grote borsten had. dus zo heel groot is een H niet hoor.

en als ik een nieuwsgierige liet raden naar mijn maat, kwamen ze nooit verder dan een D, dus leute, maak je geen illusies: ik had echt geen lolo ferrari tieten hoor!

pi_4339325
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 14:24 schreef Gia het volgende:
Goh, Beebie, 70 H! Da's nogal wat. Ik heb DD en vind dat al joekels. Goed van je dat je er wat aan hebt laten doen.

En als je dan in Amerika kijkt! Daar laten ze hun borsten vergroten tot zo'n gigantische cupmaten. Ongelooflijk!

Maar in amerika worden ze gevuld met helium volgens mij want die staan zo lekker onnatuurlijk omhoog

maarre wel goed voor meiden die het laten doen vind ik. Kan me zo voorstellen dat je niet eens meer fatsoenlijk kunt springen...

pi_4389873
Ik heb nu anderhalf jaar geleden ook een borstverkleining ondergaan. Ik had heel veel last van rugpijn, zere schouders van bh bandjes enz. Ben van 85G naar 85C gegaan alleen zit nu weer op 85D. Ik wou ook dat ik het veeeeeeeeeeeeel eerder had laten doen. Ben geopereerd door Dr. Timmenga in Delft. Had totaal geen pijn, beetje pijnlijk, maar pijn echt niet. Littekens zijn nu bijna weg. Was alleen heel ziek van de narcose en op een gegeven moment schoot de drain eruit toen ik ging plassen.. dat deed HEEEL pijn.

Misschien dat ik over een paar jaar weer naar de PC terug ga voor nog een bvk, ben nog niet helemaal tevreden. Maar het is in iedergeval een stuk beter!

Ik hoop dat je tevreden bent met je nieuwe borsten en als je "advies" wil.. gewoon vragen.

En meiden die twijfelen.. GEWOON DOEN! Er valt zo'n last van je schouders, letterlijk en figuurlijk.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_4390009
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 22:23 schreef Vicky het volgende:
Ben geopereerd door Dr. Timmenga in Delft.

......

En meiden die twijfelen.. GEWOON DOEN! Er valt zo'n last van je schouders, letterlijk en figuurlijk.

Ik heb van de week ook eindelijk, na jaren twijfelen een afspraak gemaakt met diezelfde dokter Timmenga uit Delft!
Kan pas in September bij 'm terecht, maar dan kan ik nog even aan het idee wennen, dus dat is ook niet zo erg!

Is het een beetje een aardige arts?! Vind het namelijk nog steeds wel een beetje eng idee!

maandag 24 juni 2002 @ 18:15:07 #58
11829 Beebie
lekker pittig
pi_4732988
vorige week heb ik mn laatste controle gehad bij dr Wilmink. en: alles was prima in orde!
ikke blij en hij tevreden dus
maar nu heb ik nog een klein probleempje waar hij iets aan meent te kunnen doen.
ik heb namelijk last van ingetrokken tepels, en ik wist dat dat verholpen kon worden. maar dat zou betekenen: weer onder het mes, en dat zie ik niet zo heel erg zitten.
Dr. Wilmink vertelde me echter dat er een nieuwe, erg goede manier is om iets aan ingetrokken tepels te doen:

PIERCEN!!!

het leuke is dat het in het ziekenhuis onder plaatselijke verdoving gebeurt, dus geen enkel pijntje. ze trekken dan de tepel naar buiten, en plaatsen een staafje onder het tepelknopje door. na 6 weken mag ie eruit, en dan blijft de tepel naar buiten, door het littekenweefsel dat zich gevormd heeft.
hij zei: je mag ze er natuurlijk ook in laten zitten na 6 weken, als je dat mooi vind. nou, daar moet ik nog wel even over denken hoor!...

ik weet dat er relatief veel meiden zijn die ook met die probleem zitten. (nou ja, een echt probleem is het (in elk geval voor mij) niet).
het is dus heel simpel, de wachttijd is ongeveer 3 a 4 maanden en het gebeurt poliklinisch.

ben benieuwd wat jullie hiervan vinden....

maandag 24 juni 2002 @ 20:11:56 #59
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4734403
ja das wel een aparte maar goede oplossing. Ik ben zelf een jongen, dus echt beoordelen kan ik hier niet over
Drugs are good mkay?
pi_4763413
Ik ben dus ook van plan om een borstverkleining (70 G) te doen. Ik heb de eerste stap al gezet door naar mijn huisarts te gaan. Die heeft mij het nummer gegeven van de plastische chirurg. maar de tweede stap heb ik dus nog altijd niet gezet. Reden hiervoor is dat ik binnenkort op vakantie ga en daarna loop ik een half jaar stage. Ik kan dus echt niet veel missen van mijn stage....en ook misschien een heel klein beetje (of eigenlijk wel errug veel) mijn angst voor de operatie + pijn. Hoe lang was jij uit de "roulatie" vanwege je borstverkleining? Ik heb de posts verder niet echt meer doorgelezen, maar hoe zien jouw borsten er nu uit? Vaak hoor je dat resultaten bij borstverkleining vaak teleurstellend zijn.....
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
  woensdag 26 juni 2002 @ 14:34:03 #61
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4763496
Beebie, weet jij of je als je met cup 75 DD borstverkleining wil, of het dan vergoed wordt?
En ziet het ook mooi uit? Wat betreft littekens etc?
[edit] ik wil net al duchessx van die rugpijn,nekpijn en dat voorovergebogen lopen af [edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Bolletje... op 26-06-2002 14:39]

doei
pi_4763541
quote:
Op maandag 24 juni 2002 18:15 schreef Beebie het volgende:
maar nu heb ik nog een klein probleempje waar hij iets aan meent te kunnen doen.
ik heb namelijk last van ingetrokken tepels, en ik wist dat dat verholpen kon worden. maar dat zou betekenen: weer onder het mes, en dat zie ik niet zo heel erg zitten.
Dr. Wilmink vertelde me echter dat er een nieuwe, erg goede manier is om iets aan ingetrokken tepels te doen:

PIERCEN!!!

het leuke is dat het in het ziekenhuis onder plaatselijke verdoving gebeurt, dus geen enkel pijntje. ze trekken dan de tepel naar buiten, en plaatsen een staafje onder het tepelknopje door. na 6 weken mag ie eruit, en dan blijft de tepel naar buiten, door het littekenweefsel dat zich gevormd heeft.
hij zei: je mag ze er natuurlijk ook in laten zitten na 6 weken, als je dat mooi vind. nou, daar moet ik nog wel even over denken hoor!...

Dat klopt trouwens. Je krijgt er een mooie tepel van. (Ook als het niet in het ziekenhuis gebeurt )
  woensdag 26 juni 2002 @ 15:22:00 #63
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_4764148
Mijn vriendin heeft net een borstverkleining achter de rug van 75DD/E naar een B. In principe vergoed de verzekering alles boven een D-cup geloof ik. Voor de mensen die geen zin hebben om een jaar of meer op een wachtlijst te bivakkeren: kijk of je zorgverzekeraar aan wachtlijstbemiddeling doet, met name in Belgie zijn de wachtlijsten heel veel korter. 4 weken voor een eerste consult, daarna binnen de maand onder het mes.
Verder ziet het er mooi uit (IANAPC), het meeste van binnenuit gehecht en kon ze na drie dagen alweer naar huis.

just my 2cts

aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_4768014
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 22:35 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb van de week ook eindelijk, na jaren twijfelen een afspraak gemaakt met diezelfde dokter Timmenga uit Delft!
Kan pas in September bij 'm terecht, maar dan kan ik nog even aan het idee wennen, dus dat is ook niet zo erg!

Is het een beetje een aardige arts?! Vind het namelijk nog steeds wel een beetje eng idee!

Timmenga is echt een topvent, heel erg kundig, heel aardig en hij maakt ook gewoon geintjes enzo.. Echt een goede vent!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_4770600
brr, eng man!!
krijg gewoon kippevel als ik dat lees
Maar als het op die manier kan.. waarom niet?
Relaxt tog??
pi_4770902
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Ik groei niet meer...

Daarom heet je toch ook Leifkleinmeisjuh..

[oud topic trouwens in active list)

Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Kan me gee voorstelling maken wat 70H is, maar het lijkt me niet echt fijn / mooi.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4827806
heeft niemand foto's van voor/na?!

en dan niet per se opgeilende naaktfoto's ofzo....

| Foto's |
pi_4834612
ik heb foto's van voor en na ja

maar die zijn niet door iedereen te bezichtigen

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juli 2002 @ 17:53:12 #69
11829 Beebie
lekker pittig
pi_4851943
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 14:27 schreef l_Charlize_l het volgende:
Ik ben dus ook van plan om een borstverkleining (70 G) te doen. Ik heb de eerste stap al gezet door naar mijn huisarts te gaan. Die heeft mij het nummer gegeven van de plastische chirurg. maar de tweede stap heb ik dus nog altijd niet gezet. Reden hiervoor is dat ik binnenkort op vakantie ga en daarna loop ik een half jaar stage. Ik kan dus echt niet veel missen van mijn stage....en ook misschien een heel klein beetje (of eigenlijk wel errug veel) mijn angst voor de operatie + pijn.

met een beetje pech sta je algauw zo'n 6 tot 8 maanden op de wachtlijst voor het eerste gesprek, dus van je stage hoef je niets te missen. voor de operatie staat na het eerste gesprek algauw zo'n anderhalf jaar, maar dat werden bij mij 11 maanden.

Hoe lang was jij uit de "roulatie" vanwege je borstverkleining?

ik ben na de operatie 2.5 week niet naar school geweest, en 3 weken bij mijn moeder gaan wonen. het doet erg veel pijn in het begin en met douchen en afdrogen heb je de eerste week hulp nodig.

Ik heb de posts verder niet echt meer doorgelezen, maar hoe zien jouw borsten er nu uit? Vaak hoor je dat resultaten bij borstverkleining vaak teleurstellend zijn.....

ik had ook 70 G/H, en dat is nu 70/75D ongeveer. nog best groot, maar het hangen is helemaal verdwenen en het volume is behoorlijk verminderd (bijna 1 kilo om precies te zijn). de littekens zijn nu (na 2.5 maand) al een stuk minder rood. ze zijn nog wel rood, maar zijn 'rustig'. de mensen aan wie ik mijn borsten heb laten zien, zeggen allemaal dat ze een hele natuurlijke vorm hebben, en dat je dus alleen aan de littekens ziet dat er aan 'geknutseld' is.

een borstverkleining laten doen is echt geen pretje, maar je weet al snel of je op je (in mijn geval) 20ste al met grote hangborsten door het leven wil. en de klachten die ervan kunt hebben doen je ook al wat sneller besluiten.

ik heb nu helemaal geen pijn meer, en smeer nog bijna elke dag met vitamine-e-creme om de littekens soepel te houden.

dinsdag 2 juli 2002 @ 17:58:26 #70
11829 Beebie
lekker pittig
pi_4852026
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 14:34 schreef Bolletje... het volgende:
Beebie, weet jij of je als je met cup 75 DD borstverkleining wil, of het dan vergoed wordt?
En ziet het ook mooi uit? Wat betreft littekens etc?
[edit] ik wil net al duchessx van die rugpijn,nekpijn en dat voorovergebogen lopen af [edit]
het maakt in principe niet eens zo heel veel uit geloof ik welke maat je hebt. als jij bij de huisarts goed uit kunt leggen waar je last van hebt dan zal hij het even bekijken en meestal is het zo dat als je borsten echt groter dan 'gemiddeld' zijn, de huisarts je wel doorverwijst. heb je maar (klinkt gek), een klein beetje grote borsten, dan zal je huisarts je er wel op attent maken wat zo'n operatie inhoudt. dat het erg ingrijpend is etc.
zodra de huisarts het goedkeurt, krijg je een brief voor de pc. vindt hij/zij het ook nodig, dan wordt het automatisch doorgegeven aan de verzekering. meestal wordt het gewoon vergoed zodra de pc dus aangeeft dat hij/zij het ook nodig vindt.

(rekensommetje: mijn borsten waren op het oog net zo groot als een 80/85D, maar alleen omdat ik smal ben heette het 70H. zou ik het dan niet vergoed mogen krijgen als ik een stuk breder zou zijn en dus een kleinere cupmaat zou hebben?)

woensdag 3 juli 2002 @ 03:24:27 #71
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4861118
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
dan waren ze zker van het formaat basketball?
of die van lolo ferrari of was het g niet zo erg.
de meesten wilen denk ik een borstvergroting maar dat moet men natuurlijk zelf weten.
sommigen zeggen dat je blij moet zijn et wat je hebt maar ik denk dat een basket ball idd erg groot is en niet lekker zit. je kreeg cker ook rugklachten? serieus.
ik hoop dat je vriend het ook leuk vindt.
D
pi_4868331
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 17:58 schreef Beebie het volgende:

[..]

het maakt in principe niet eens zo heel veel uit geloof ik welke maat je hebt. als jij bij de huisarts goed uit kunt leggen waar je last van hebt dan zal hij het even bekijken en meestal is het zo dat als je borsten echt groter dan 'gemiddeld' zijn, de huisarts je wel doorverwijst. heb je maar (klinkt gek), een klein beetje grote borsten, dan zal je huisarts je er wel op attent maken wat zo'n operatie inhoudt. dat het erg ingrijpend is etc.
zodra de huisarts het goedkeurt, krijg je een brief voor de pc. vindt hij/zij het ook nodig, dan wordt het automatisch doorgegeven aan de verzekering. meestal wordt het gewoon vergoed zodra de pc dus aangeeft dat hij/zij het ook nodig vindt.

(rekensommetje: mijn borsten waren op het oog net zo groot als een 80/85D, maar alleen omdat ik smal ben heette het 70H. zou ik het dan niet vergoed mogen krijgen als ik een stuk breder zou zijn en dus een kleinere cupmaat zou hebben?)

Mij werd verteld dat een operatie vergoed wordt vanaf cup D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 augustus 2002 @ 19:25:18 #73
11829 Beebie
lekker pittig
pi_5494773
Heb vandaag gebeld en een afspraak gemaakt om de piercings te laten zetten.....
vrijdag 13 september om 9.30u ben ik aan de beurt!!! stiekem toch wel een beetje spannend...

iemand interesse in de afloop? dan houd ik jullie op de hoogte namelijk.

Beeb gaat de 'puntjes op de i zetten'.....

donderdag 22 augustus 2002 @ 19:30:56 #74
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_5494849
Ik zit ook aan een borstverkleining te denken.
Laatste kans.....
  Jubileum moderator donderdag 22 augustus 2002 @ 20:25:46 #75
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5495751
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 19:25 schreef Beebie het volgende:
Heb vandaag gebeld en een afspraak gemaakt om de piercings te laten zetten.....
vrijdag 13 september om 9.30u ben ik aan de beurt!!! stiekem toch wel een beetje spannend...

iemand interesse in de afloop? dan houd ik jullie op de hoogte namelijk.

Beeb gaat de 'puntjes op de i zetten'.....

Ja laat even weten hoe het gegaan en geworden is!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')