Ik kl;aag helemaal niet. Er wordt immers nu niet meer gespoilerd. Sally ontkent echter dat er de afgelopen jaren gespoilerd werd en dat is pertinent niet waar. Er werd wel degelijk gespoilerd en niet te zuinig ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
eens is met de klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Sally het volgende:
Lieve schat, ik heb alleen gezocht op Australie, omdat ik wist dat die race altijd gehouden is de laatste tig jaar.
Maar bij mijn weten is de F1 al jaren ongespoilerd, op FOK!sport. Ik zei niks over de FP.Onzin Sally. Je deed zelf vorig jaar nog mee aan de discussie in de diverse F1 topics als er weer geklaagd werd door menigeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt me niet uit verder hoor, ik kijk toch alles live, maar ik stoor me er wel aan dat je nu net doet of je neus bloed
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
En vorig jaar (2008 dus) deed jij vrolijk mee en koos je de kant / mening van die andere foksport piepels dat nachtraces gewoon willens en wetens gespoilerd werden omdat iemand die het volgt toch wel live kijkt..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Sally het volgende:
P.S. Ik voel me niet aangesproken door JULLIE, want ik ben pas sinds half 2007 sportcrew
Ik heb NOOIT meegedaan in een discussie over het spoileren van F1. Nooit. Omdat ik het zelf ook niet wilde, verklappen wie er gewonnen had.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin Sally. Je deed zelf vorig jaar nog mee aan de discussie in de diverse F1 topics als er weer geklaagd werd door menigeen.
Het maakt me niet uit verder hoor, ik kijk toch alles live, maar ik stoor me er wel aan dat je nu net doet of je neus bloed
Ik ontken dat ten stelligste. Ik heb wel een idee wie je bedoelt, maar ik noem geen namen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef vosss het volgende:
[..]
En vorig jaar (2008 dus) deed jij vrolijk mee en koos je de kant / mening van die andere foksport piepels dat nachtraces gewoon willens en wetens gespoilerd werden omdat iemand die het volgt toch wel live kijkt..
quote:Zo is dat meerdere malen door jou en jouw collega's gezegd destijd.
Maargoed, maakt niet uit, verder in dat andere topic
ps: kan een mod deze dichtflikekren aub?
Nee hoor, er is niets aangepast.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef vosss het volgende:
Dan hebben jullie het achteraf aangepast of die kutsearch doet het niet goed. Ik weet 100% zeker dat er vorig jaar en het jaar ervoor vaak zat over gezeikt werd hier op het forum
Laat dat nou maar even en lees eerst even mijn vorige post.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Sally het volgende:
Ik heb een TR geplaatst trouwens, dat deze dicht mag.
Mijn beste vosssje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef vosss het volgende:
Nee, zie onder andere hier: Spoilers op de FP; waarom?
Dat was begin dit jaar nog en aan de hand van de reacties kan je zien dat er wel degelijk gespoilerd werd in het verleden
ps: ik heb geen zin om verder te zoeken, maar er zijn zat topics waar dit ter sprake is gekomen dus doe niet net of je nergens van weet aub
En dat ging dus over sport en ik weet zeker dat dat het geval was destijdsquote:Daar weten ze het ook pas sinds halverwege vorige seizoen door een hoop gezeur en gezeik door mij en vele anderen.
Destijds haalde ze het volslagen debiele argument erbij dat ze alleen spoilerde als de race niet om 14:00 uur was, want de echte fans zouden toch wel 's nachts op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |