abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74171590
Onzin, de laatstejaren is er god weet hoeveel geklaagd over dat er gespoilerd werd, zowel op de FP als op foksport. Dat jij er nu toevallig een apar uitvist die niet gespoilerd zijn doet daar niets aan af.

ps: topic kan dicht
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74171729
IBTL
//_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_\
pi_74171839
En dan vooral over nachtraces, want, zo was JULLIE stelling destijds, iemand die het wat boeit kijkt het toch wel live dus maakt het geen fuck uit dat we spoileren.

En zeg niet dat het niet zo is want het is verdomme gewoon WEL zo
vosss is de naam,
pi_74171918
eens is met de klacht
pi_74171967
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
eens is met de klacht
Ik kl;aag helemaal niet. Er wordt immers nu niet meer gespoilerd. Sally ontkent echter dat er de afgelopen jaren gespoilerd werd en dat is pertinent niet waar. Er werd wel degelijk gespoilerd en niet te zuinig ook
vosss is de naam,
pi_74171973
Lieve schat, ik heb alleen gezocht op Australie, omdat ik wist dat die race altijd gehouden is de laatste tig jaar.

Maar bij mijn weten is de F1 al jaren ongespoilerd, op FOK!sport. Ik zei niks over de FP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_74172004
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:52:43 #8
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_74172014
Geen idee waar dit over gaat maar ben er totaal mee eens.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_74172092
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Sally het volgende:
Lieve schat, ik heb alleen gezocht op Australie, omdat ik wist dat die race altijd gehouden is de laatste tig jaar.

Maar bij mijn weten is de F1 al jaren ongespoilerd, op FOK!sport. Ik zei niks over de FP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin Sally. Je deed zelf vorig jaar nog mee aan de discussie in de diverse F1 topics als er weer geklaagd werd door menigeen.

Het maakt me niet uit verder hoor, ik kijk toch alles live, maar ik stoor me er wel aan dat je nu net doet of je neus bloed
vosss is de naam,
pi_74172096
P.S. Ik voel me niet aangesproken door JULLIE, want ik ben pas sinds half 2007 sportcrew
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 oktober 2009 @ 23:55:38 #11
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74172151
gaat lekker hier
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:55:54 #12
253334 Kevincy
Duivenmelker
pi_74172162
SPOILER
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_74172171
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Sally het volgende:
P.S. Ik voel me niet aangesproken door JULLIE, want ik ben pas sinds half 2007 sportcrew
En vorig jaar (2008 dus) deed jij vrolijk mee en koos je de kant / mening van die andere foksport piepels dat nachtraces gewoon willens en wetens gespoilerd werden omdat iemand die het volgt toch wel live kijkt..

Zo is dat meerdere malen door jou en jouw collega's gezegd destijd.

Maargoed, maakt niet uit, verder in dat andere topic

ps: kan een mod deze dichtflikekren aub?
vosss is de naam,
pi_74172181
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin Sally. Je deed zelf vorig jaar nog mee aan de discussie in de diverse F1 topics als er weer geklaagd werd door menigeen.

Het maakt me niet uit verder hoor, ik kijk toch alles live, maar ik stoor me er wel aan dat je nu net doet of je neus bloed
Ik heb NOOIT meegedaan in een discussie over het spoileren van F1. Nooit. Omdat ik het zelf ook niet wilde, verklappen wie er gewonnen had.

En zoals al gezegd: het wordt al jaren niet gespoilerd. We spoileren tegenwoordig zelfs de reacties niet meer bij ochtendraces, omdat je daar uit kon halen wie er gewonnen had. Dat laatste geldt ook voor voetbal.
pi_74172259
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef vosss het volgende:

[..]

En vorig jaar (2008 dus) deed jij vrolijk mee en koos je de kant / mening van die andere foksport piepels dat nachtraces gewoon willens en wetens gespoilerd werden omdat iemand die het volgt toch wel live kijkt..
Ik ontken dat ten stelligste. Ik heb wel een idee wie je bedoelt, maar ik noem geen namen.

En MOCHT het al zo zijn dat ik gezegd ZOU hebben dat een spoiler moet kunnen (op FOK!sport), dan was het omdat ik de democratische mening van de Sport-SA's uitdroeg. Ik was onlangs zelf nog SA.
quote:
Zo is dat meerdere malen door jou en jouw collega's gezegd destijd.

Maargoed, maakt niet uit, verder in dat andere topic

ps: kan een mod deze dichtflikekren aub?
pi_74172302
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_74172328
En ook in 2008 zijn er GEEN nachtraces gespoilerd. Niets.
pi_74172520
Dan hebben jullie het achteraf aangepast of die kutsearch doet het niet goed. Ik weet 100% zeker dat er vorig jaar en het jaar ervoor vaak zat over gezeikt werd hier op het forum
vosss is de naam,
pi_74172628
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef vosss het volgende:
Dan hebben jullie het achteraf aangepast of die kutsearch doet het niet goed. Ik weet 100% zeker dat er vorig jaar en het jaar ervoor vaak zat over gezeikt werd hier op het forum
Nee hoor, er is niets aangepast.

Ben je niet in de war met andere autosport? A1GP, GP2, IndyCar, enz. het werd tot een jaar geleden nog gespoilerd.

En echt, al sinds in de F1 op FOK!sport intensiever volg (sinds 2003) heb ik geen spoiler in een titel ontdekt. En sinds ik crew ben al helemaal niet, in de F1-titels (als spellingchecker las ik nog heel wat na, nu ben ik ook mede-poster).
pi_74172683
Ik heb een TR geplaatst trouwens, dat deze dicht mag.
pi_74172726
Nee, zie onder andere hier: Spoilers op de FP; waarom?

Dat was begin dit jaar nog en aan de hand van de reacties kan je zien dat er wel degelijk gespoilerd werd in het verleden

ps: ik heb geen zin om verder te zoeken, maar er zijn zat topics waar dit ter sprake is gekomen dus doe niet net of je nergens van weet aub
vosss is de naam,
pi_74172743
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Sally het volgende:
Ik heb een TR geplaatst trouwens, dat deze dicht mag.
Laat dat nou maar even en lees eerst even mijn vorige post.

Als je even je ongelijk erkent mag deze dicht
vosss is de naam,
pi_74172776
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef vosss het volgende:
Nee, zie onder andere hier: Spoilers op de FP; waarom?

Dat was begin dit jaar nog en aan de hand van de reacties kan je zien dat er wel degelijk gespoilerd werd in het verleden

ps: ik heb geen zin om verder te zoeken, maar er zijn zat topics waar dit ter sprake is gekomen dus doe niet net of je nergens van weet aub
Mijn beste vosssje.

Ik heb het NIET over de FP. Nooit gehad ook.

Ik hou niet eens van de FP
pi_74172840
En ik ga geen ongelijk erkennen over iets waar ik het zelf nooit over gehad heb.

Dat de FP die spoilers zet, met je MIJ niet op aankijken. Ik ben al tijden FOK!sportcrewlid, en dat zal ik altijd blijven. Je mag me ook alleen aanspreken op dingen die op FOK!sport gaande zijn.

En daar wordt dus al jaren niet gespoilerd.

Meer kan ik er niet van maken.
pi_74172847
Ja en als je het topic even leest zie je het volgende:
quote:
Daar weten ze het ook pas sinds halverwege vorige seizoen door een hoop gezeur en gezeik door mij en vele anderen.

Destijds haalde ze het volslagen debiele argument erbij dat ze alleen spoilerde als de race niet om 14:00 uur was, want de echte fans zouden toch wel 's nachts op staan
En dat ging dus over sport en ik weet zeker dat dat het geval was destijds
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')