Bio owned jequote:
quote:
KOM DANg±!!!!111quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]1 ding, jij hebt wel altijd mooie verhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon je foto laten zien.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Rammsteinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
BP ik wil ook met jou daten hoor.
Samen naar Rammstein?
Je gaat echt voor de ban hmm?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
1
TRIOMEET, GEILLLLLLLL.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Rammstein [ afbeelding ]
Ik heb kaarten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
BP ik wil ook met jou daten hoor.
Samen naar Rammstein?
Berust op de waarheid, altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
KOM DANg±!!!!111
[..]
1 ding, jij hebt wel altijd mooie verhalen.
[..]
Als het uit is met dr vriend heeft 4EBE belangstelling voor je BP!
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb kaarten.En Misschien ga ik naar Rock am Ring, daar komen ze ook.
Hoe moest ik het anders verwoordenquote:
Ik ga wel mee naar Rock am ringquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een keer naar Rock Am Ring, serieus. Het is alleen zo ver. Maar met wie ga je naar Rammstein dan?
Die email.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Berust op de waarheid, altijd.
TT of OP? en waar zie jij die ruimte dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens ik durf het bijna niet te vragen hoor, maar ik zie dat er in de TT nog ruimte is voor een pic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()