We hebben toch een aantal vlaggetjes kunnen maken maar ze zitten nog niet aan de lijn. Ik had bedacht om het maar als een 'groeiend' project te maken. Als iemand even niet weet wat hij of zij moet maken kan je vlaggetjes gaan maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef Yvonnetje het volgende:
Jammer dat het niet druk was Maok, maar kan me er alles bij voorstellen dat het weer idd een grote rol speelde! Is het idee met de vlaggetjes nog gelukt of schuif je dat door naar de volgende (hopelijk drukkere) naaiavond?
_Bar_, mij lijkt plooien het mooist. Heb je ook gedacht aan lussen? Zelfde idee als ringen maar dan van stof? Zo'n gordijn hebben wij hier in de gang voor de voordeur, dit was zeer makkelijk te maken! (maar of het echt mooi is voor in een woonkamer bv...? denk het niet)
denk ff met je mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef maok het volgende:
Vanaf volgende week is het textielcafe trouwens op donderdag van 19.00-21.30 uur, dus als iemand zin heeft om te komen, laat maar weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |