Jan Sikkes dus...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:26 schreef pronkjewail het volgende:
Mindermutsig, in Groningen wordt vilt op rol verkocht bij de lappenland! ¤2.50 per meter(50cm. breed!).
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:26 schreef pronkjewail het volgende:
Mindermutsig, in Groningen wordt vilt op rol verkocht bij de lappenland! ¤2.50 per meter(50cm. breed!).
Geen pluisjes, het scrubt meteen je nagelriemen, het gaat veel sneller dus je nagels drogen minder uit van de remover en glitter en flakies zijn veel makkelijker te verwijderen. En ik lak veel en vaak dus dan is dat wel erg prettig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:44 schreef Bianca1976 het volgende:
Ik vraag me af waarom nagelak verwijderen met vilt? Of is het niet van je nagels, maar van iets anders afhalen? Anders duur grapje toch.
gekleurde nietjes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef maok het volgende:
Ik knip de vlaggetjes uit met een kartelschaar zodat ze niet gaan ravelen en plak dan de twee helften aan elkaar maar ik weet nog niet hoe ik het simpel aan de baisband kan bevestigen, of zal dat wel met een naaimachiene moeten?
Ow, dat is wel een goed idee, ik zat al aan gewone nietjes te denken maar dat leek me wat stom staan.quote:
Ik weet alleen niet meer waar ik gekleurde nietjes heb gezien, kan best de action geweest zijn, maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, dat is wel een goed idee, ik zat al aan gewone nietjes te denken maar dat leek me wat stom staan.
Ik moet hem nog maken, ik wil hem gaan maken bij de opening van het naaicafé (iedereen een vlaggetje) en ik denk dat dat in januari wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:12 schreef Yvonnetje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe is het is afgelopen met de slinger, Maok?!
Morretje, als je voor het eerst iets van kleding maakt lijkt het me wel goed om er een patroon bij te zoeken, ja! Ik zou idd eens in de bieb gaan snuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |