Je hoeft de OP niet te lezen, de plaatjes zeggen genoeg.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef hexenwind het volgende:
Vind je het gek dat we je stonden uit te lachen. Meneer schrijft er niet bij dat ie het in zijn blote kont deed. Ik heb jullie nog nooit lastig gevallen omdat jjullie dat nerdspel spelen (ja sorry, dat vind ik er van maar goed), maar wat je vandaag flikte is not done. Nerd, stoere gozer, whatever. Wie is die girl met rode haren bij jullie? Wat een prammen!
TS is toch ook diep triest. Met kaartjes spelen is voor kinderen tot 10 jaar. Ben je ouder dan dat heb je gewoon een geestelijke beperking.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef Handschoen het volgende:
O jee, het vat van vooroordelen gaat weer open![]()
Alsof jij dat spel ooit zult snappen domkopquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Silven het volgende:
[..]
TS is toch ook diep triest. Met kaartjes spelen is voor kinderen tot 10 jaar. Ben je ouder dan dat heb je gewoon een geestelijke beperking.
Ik heb niet meer de fantasie van een kind van 8 jaar, dus zo goed kan ik me er niet in inleven nee. Ik heb belangrijkere en ingewikkeldere kwesties om me mee bezig te houden in het dagelijks leven dan kinderkaartspelletjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
Alsof jij dat spel ooit zult snappen domkop
ik ga er maar vanuit dat jij geen enkel ander kaartspel speelt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Silven het volgende:
[..]
TS is toch ook diep triest. Met kaartjes spelen is voor kinderen tot 10 jaar. Ben je ouder dan dat heb je gewoon een geestelijke beperking.
quote:
Het is een grappig bedoelde setquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef CawkAsian het volgende:
Vind je het gek?
Zijn dit echte Magic kaarten, of moet dit een grap zijn?
Anders schuif eens een keertje aan en speel meequote:
I don't disagreequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Anders schuif eens een keertje aan en speel meeIk heb nog wel wat decks over maar ik zie eigenlijk nooit veel meiden Magic spelen dus als je wil
Hou zou dat komen, hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Anders schuif eens een keertje aan en speel meeIk heb nog wel wat decks over maar ik zie eigenlijk nooit veel meiden Magic spelen dus als je wil
Nee, ik denk niet dat dat iets voor mij zou zijn. Ik zie mezelf nog niet als een kip op tafel in het café staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet perse te doen hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat iets voor mij zou zijn. Ik zie mezelf nog niet als een kip op tafel in het café staan.
Nou bedankt voor het aanbod, maar ik game niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet perse te doen hoorHet is gewoon dat de kaart het zegt en ik ben wel in voor een lolletje
Ik geef je een normaal deck dan... laat maar wat weten
we kunnen ook wellicht wat anders doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het aanbod, maar ik game niet.
Nu moet je stoppen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
we kunnen ook wellicht wat anders doen
Om de sfeer alvast er in te houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Berahtwin het volgende:
Waarom zou je hem flying hebben als je die kaart net hebt opgelegd? Dan mag je er nog helemaal niet mee aanvallen, dus dan heeft ie niks aan flying
Ja ik speelde het ook
Goed bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Om de sfeer alvast er in te houden
Het is voor het plezier natuurlijk
Dat lukte aardig want de hele magictafel had plezier
Nee... maar ik zag dat die sukkels wel vaker raar keken als wij lol hadden.... Ook toen die keer dat we de regel hadden...quote:
Vreemd he.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee... maar ik zag dat die sukkels wel vaker raar keken als wij lol hadden.... Ook toen die keer dat we de regel hadden...
Voordat je een kaart speelt moet je hardop de flavortekst voorlezen met een dichterlijke stem
Dat was lachen... vooral toen deze kaarten voorbij kwamen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
Jammer dat mensen beginnen te lachen of denken dat je gek bent
Jullie kunnen sowieso niks spelen want:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik counter je spell met of:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
wat begrijp je niet aan een force of willquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jullie kunnen sowieso niks spelen want:
[ afbeelding ]
in combi met:
[ afbeelding ]
ligt op.
Owned to tha bone newbs
Precies het is gewoon goed lezen en de kaart zegt wat er gebeuren moet. Als dat al te lastig is vraag ik me af hoe instructies opvolgen in het dagelijkse leven er aan toe gaat tbhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:21 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan een force of will![]()
Lees de kaart nou nog eens.
Jep dat was ik... waarom die vraag kerel ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:52 schreef maxamius het volgende:
hehe.
jij was toch ook die gene die 2 gasten in een voetbal kantine in elkaar sloeg omdat ze aan het roken waren:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |