Ben je gekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Triggershot het volgende:
Wat begin je racistisch te worden G.
Dat is in Trigger, heb je het niet gevolgd danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Triggershot het volgende:
Wat begin je racistisch te worden G.
Mja, het probleem is dat Ik Griekje ken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat is in Trigger, heb je het niet gevolgd dan?
Waarom is dat een probleemquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat Ik Griekje ken.
Dat stond al in mijn TTquote:
Je weet donders goed hoe ik het bedoel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het in is dat de omgeving die je kent racistisch wordt?
Ja precies!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Lijkt me sterk dat het type Marokkaan dat een wapen draagt bij een supermarkt gaat hangen..![]()
Je bedoelt waarschijnlijk die 16-jarigen die zich heel de dag rot vervelen dat ze maar mensen gaan irriteren.
Ik accentueer het nog even.quote:
Ah thanx. Anders had vast niemand het gezien.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef zovty het volgende:
In sommige mocro gezinnetjes is het gewoon niet zo gezellig thuis. Het gaat je tenslotte niet in de kouwe kleren zo'n immigratie en cultuurshock. Dat wil wel eens z'n weerslag kennen in de sfeer.
Vandaar het hangen. Probeer eens een praatje te maken. Misschien kun je nog eens stoer straatwoordje leren, dan kun je hier op internet indruk op me maken. Probeer het gewoon eens joh.
Thanxquote:
Fijn om te horen dat je mijn soort vergelijkt met kaalkopjes en gespuis en bevestigd er een hekel aan te hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet donders goed hoe ik het bedoel.Ik heb net zo goed een hekel aan die kaalkopjes en ander gespuis.
Ik heb het ook over alle Marokkanen hè? Er staat duidelijk bij van welk kaliber ze waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je mijn soort vergelijkt met kaalkopjes en gespuis en bevestigd er een hekel aan te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |