Ben je gekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Triggershot het volgende:
Wat begin je racistisch te worden G.
Dat is in Trigger, heb je het niet gevolgd danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Triggershot het volgende:
Wat begin je racistisch te worden G.
Mja, het probleem is dat Ik Griekje ken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat is in Trigger, heb je het niet gevolgd dan?
Waarom is dat een probleemquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat Ik Griekje ken.
Dat stond al in mijn TTquote:
Je weet donders goed hoe ik het bedoel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het in is dat de omgeving die je kent racistisch wordt?
Ja precies!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Lijkt me sterk dat het type Marokkaan dat een wapen draagt bij een supermarkt gaat hangen..![]()
Je bedoelt waarschijnlijk die 16-jarigen die zich heel de dag rot vervelen dat ze maar mensen gaan irriteren.
Ik accentueer het nog even.quote:
Ah thanx. Anders had vast niemand het gezien.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef zovty het volgende:
In sommige mocro gezinnetjes is het gewoon niet zo gezellig thuis. Het gaat je tenslotte niet in de kouwe kleren zo'n immigratie en cultuurshock. Dat wil wel eens z'n weerslag kennen in de sfeer.
Vandaar het hangen. Probeer eens een praatje te maken. Misschien kun je nog eens stoer straatwoordje leren, dan kun je hier op internet indruk op me maken. Probeer het gewoon eens joh.
Thanxquote:
Fijn om te horen dat je mijn soort vergelijkt met kaalkopjes en gespuis en bevestigd er een hekel aan te hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet donders goed hoe ik het bedoel.Ik heb net zo goed een hekel aan die kaalkopjes en ander gespuis.
Ik heb het ook over alle Marokkanen hè? Er staat duidelijk bij van welk kaliber ze waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je mijn soort vergelijkt met kaalkopjes en gespuis en bevestigd er een hekel aan te hebben
Ik ben van die kaliber.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb het ook over alle Marokkanen hè? Er staat duidelijk bij van welk kaliber ze waren.
Nee man ik luister gewoon hierna je weettochhhhhhhhhhquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef zovty het volgende:
In sommige mocro gezinnetjes is het gewoon niet zo gezellig thuis. Het gaat je tenslotte niet in de kouwe kleren zo'n immigratie en cultuurshock. Dat wil wel eens z'n weerslag kennen in de sfeer.
Vandaar het hangen. Probeer eens een praatje te maken. Misschien kun je nog eens stoer straatwoordje leren, dan kun je hier op internet indruk op me maken. Probeer het gewoon eens joh.
Zo beter?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef griekjeee het volgende:
En toepasselijke clip. Van dat kaliber waren ze.
Ik heb schijt
Klacht: zie TT.
Straks word je zelf nog racist, pas maar op mang.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het in is dat de omgeving die je kent racistisch wordt?
Mja, dankzij mensen zoals ts.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Straks word je zelf nog racist, pas maar op mang.
Die kutgrieken ook, he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, dankzij mensen zoals ts.
Stel je aan.quote:
Hier in KLB, is dat enkel en alleen liefde.quote:
ik hoor nog steeds, wat de fak in me hoofdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hier in KLB, is dat enkel en alleen liefde.
Ik hoor de hele tijd 'Ik heb schijtttttttttttttt'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik hoor nog steeds, wat de fak in me hoofd
Jij wint.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd 'Ik heb schijtttttttttttttt'![]()
Ik hou het wel bij m'n day job.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een kutpaint zeg, lijkt wel alsof je niet verder dan de kleuterschool bent gekomen.
Dat zijn twee heel andere dingenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
En dan nog de nepturken, de grieken
Hihi, had ik je daar even te pakken. Je kookte zeker al van woede.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zijn twee heel andere dingen![]()
Hihi lok je me daar een beetje uit mijn tent.
Sow, echt wel. Daar had je me mooi even tuk. Hihi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hihi, had ik je daar even te pakken. Je kookte zeker al van woede.
Broodnodig en je weet het.quote:
Dat hier posten betekent zoveel als een huwelijksaanzoek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
KLB zou het missen als kiespijn.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
Bij ons werken ze alleen dagdelen. Zo staan er om donderdag rond een uur of 4, 5 altijd dezelfde. Ik zie ze ook wel eens blikjes Red Bull kopen. Allemaal 1 en apart afrekenen.
Geen Red Bull, maar euroshopper.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
Bij ons werken ze alleen dagdelen. Zo staan er om donderdag rond een uur of 4, 5 altijd dezelfde. Ik zie ze ook wel eens blikjes Red Bull kopen. Allemaal 1 en apart afrekenen.
Dat doet de zwerver altijd. Zodra hij voor de deur genoeg gebedeld heeft loopt hij naar binnen voor een blikje bier. En als de AH dicht gaat gaat hij naar de nachtwinkel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen Red Bull, maar euroshopper.
Hier zitten ze altijd op een bakje naast de ingang.
Ik bedoelde op een bankjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat doet de zwerver altijd. Zodra hij voor de deur genoeg gebedeld heeft loopt hij naar binnen voor een blikje bier. En als de AH dicht gaat gaat hij naar de nachtwinkel..
Is dat een welgemeende JA?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat hier posten betekent zoveel als een huwelijksaanzoek.
Uiteraard, wie zou daar nou nee op zeggen zo romantisch, via het net?quote:
Wil je ook mijn WoW-bride zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard, wie zou daar nou nee op zeggen zo romantisch, via het net?
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wil je ook mijn WoW-bride zijn?
quote:
Nou hè.quote:
Dan kunnen we naast elkaar staan en dansbewegingen maken zodat het lijkt alsof we jeweetwellen, zoals razend populair is onder 12-jarige runescapers waarvan één er niet beseft dat de ander een man is.quote:
Ja?quote:
Tja, de meeste normaal functionerende mensen doen dat wel. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je nog blijft tekenen alsof je 3 bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n day job.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kunnen we naast elkaar staan en dansbewegingen maken zodat het lijkt alsof we jeweetwellen, zoals razend populair is onder 12-jarige runescapers waarvan één er niet beseft dat de ander een man is.
Het werkt natuurlijk wel alleen als jij stiekem toch een man blijkt te zijn.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kunnen we naast elkaar staan en dansbewegingen maken zodat het lijkt alsof we jeweetwellen, zoals razend populair is onder 12-jarige runescapers waarvan één er niet beseft dat de ander een man is.
I feel you.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Het doet me beseffen hoe eenzaam ik ben.
Ik geloof in bigamiequote:
Ik en G zijn gewoon vrienden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ey, hoeveel lovers heeft griekje nou eigenlijk? Als triggershot mij nou eens even virtueel moslim doopt dan weet ikw at me te doen staat.
De friendzone, ,makker. 'Vriendschap' tussen man en vrouw bestaat he-le-maal niet. Ze houdt je aan het lijntje, ze plukt je kaal!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik en G zijn gewoon vrienden.
Hihi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Was het maar zo, hahahahahahahahahaha.
Ik moet haar steeds van me afslaan man.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De friendzone, ,makker. 'Vriendschap' tussen man en vrouw bestaat he-le-maal niet.
Niet zo vies praten svp.quote:
Sorry nog voor die stalk periode.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet haar steeds van me afslaan man.
*fap*fap*fap*.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Draag je ook wifebeaters thuis?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het is je vergevenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sorry nog voor die stalk periode.
almost by definition.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Draag je ook wifebeaters thuis?
quote:
wordt het niet is tijd dat jij gaat WoWen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
en nog Apple fanboy ook. Griekje waagde het zeker om met een windows laptop thuis te komen.
Tijd om te slapen, inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wordt het niet is tijd dat jij gaat WoWen?
Isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wordt het niet is tijd dat jij gaat WoWen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mocromeisjes![]()
![]()
Mooie donkere ogen en prachtige hoofddoek .
Dat zie je niet want die theedoek zit er voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Onder die hoofddoek zit toch haar?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zie je niet want die theedoek zit er voor.
En als je dat haar al ziet dan komt die pa je vermoorden uit eerwraak.
Nee, ik zie het verschil wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:29 schreef Santello het volgende:
Het waren Turken hoor, daarzo bij de supermarkt!
Heb jij al een vriendje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt eerwraak (vaak) voor bij Marokkanen?
En wat een onzin. De meeste Marokkaanse meiden dragen nog geen eens een hoofddoek.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef wise het volgende:
je vergat jezelf te tekenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Ali53J het volgende:
Ben je nou helemaal van de pot afgerukt topicstarter? Een grapje is leuk, maar dit zijn grapjes meer. Dit is puur haarzaaien jegens Marokkanen
. Gek he, dat sommige Marokkanen zich tegen de maatschappij keren met al dat haat en nijd...
![]()
Uhuh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Ali53J het volgende:
Ben je nou helemaal van de pot afgerukt topicstarter? Een grapje is leuk, maar dit zijn grapjes meer. Dit is puur haarzaaien jegens Marokkanen
. Gek he, dat sommige Marokkanen zich tegen de maatschappij keren met al dat haat en nijd...
![]()
Het gaat me niet om de afkomst, wel om het low life type volk dat het is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef Quercia het volgende:
Wij hebben last van Polen na werktijd![]()
Vragen naar boter maar zoeken de melk
bron?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:00 schreef De_Vink het volgende:
En dat is dan "de toekomst" van Nederland![]()
Misschien maar goed dat we er in 2012 aan gaan...
Dat zullen vast veel mensen met je eens zijn.quote:
Nee maar ze is welquote:
Ik kan nooit ver van te voren bedenken wat ik wil eten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Drinky het volgende:
TS: wat doe jij dan elke dag in de supermarkt?
werken misschienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Drinky het volgende:
Echte studenten halen 's middags of 's avonds net voor sluitingstijd hun voedsel voor de rest van de avond.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Drinky het volgende:
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echte studenten halen 's middags of 's avonds net voor sluitingstijd hun voedsel voor de rest van de avond.
True.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echte studenten halen 's middags of 's avonds net voor sluitingstijd hun voedsel voor de rest van de avond.
Goudgele grappenmakers kun je toch ook 5 minuten voor sluitingstijd uit het koelvak pakken?quote:
Meldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
ERgens is het toch wel handig om 10 meter van de AH te wonen.
Je hebt nog nooit bier in de supermarkt zien staanquote:
Wolla ik ga doekoes verdienen, jwt. Business. International. International Business. Ik ga die Shell even besturen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:19 schreef IHVK het volgende:
Ik doe tenminste een échte beta studie.
Economische studies. Beetje geld nergens vandaan toveren.
ZIt ie niet meer op FOK! ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:24 schreef beertenderrr het volgende:
ensaf draait zich om in zn graf als hij deze paint ziet
Ensaf is niet meer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:24 schreef beertenderrr het volgende:
ensaf draait zich om in zn graf als hij deze paint ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |