Je maakt een topic en je komt al bijna klaar zodat je niet eerst even een screenshot kan maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef koemleit het volgende:
FOK! ziet er vertiefd uit in windows 7 icm chrome.
Screenshot komt eraan.
hmmquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:
Misschien moet je je videokaart drivers eens installeren. Alle tekst ziet er lelijk uit op je screenshot, niet alleen in Chrome.
ja maar ik ben n00b en dat was het hoogst wat ie hier aangafquote:
Zeker weten. Backfire-topic.quote:
Je moet leren eerst te denken alvorens te klagenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar ik ben n00b en dat was het hoogst wat ie hier aangafkon trouwens ook maar uit 4 kiezen.
moet nog ff windows 7 ontdekken denk ik.
IE8.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Queque het volgende:
Hoezo zou je Chrome gebruiken of Firekut als je al IE8 hebt?
Omdat FF Add-ons heeft en Chrome sneller is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Queque het volgende:
Hoezo zou je Chrome gebruiken of Firekut als je al IE8 hebt?
das toch bij IE 8 toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef lelouch het volgende:
Heb je al die ClearType wizard uitgevoerd?
en warempel het helpt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
lama dit vond ik net en uitgevoerd ook.
WTFquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef koemleit het volgende:
[ afbeelding ]
et voila zo ziet het er dus uit.
niet fijn leesbaar.
Dat is het ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WTF
En dan zijn er mensen die OS X een "kleuter-OS" vinden.
Gelukkig wel een kleuter-OS met normale font-rendering, dat is echt bedroevend slecht geregeld bij de diverse Windows-variantenquote:
goed hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
En hoe is het vingertje ?
godver de godver
Maar goed dat het niet windows 10 wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
goed hoor.
daarom deed ik dit nu.
had um al een tijdje liggen en dacht kan nu toch niks doen dus zet ik windows 7 er op.
hij kon niet scherperquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef synnath het volgende:
[..]
We leven niet meer in de prehistorie
W7 doet het nog een tikkeltje beter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Haque het volgende:
Waarom uberhaubt windows 7 als je besturingssysteem het goed doet :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |