quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Saaaaab het volgende:
pics.
Pics & Paint , en reconstructie van het incident op film.quote:
hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef koemleit het volgende:
ben ik zojuist spek aan het snijden let ik heul ff niet goed op.. RATS vingertop eraf.
klacht: vingertop eraf,
+ sequel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Pics & Paint , en reconstructie van het incident op film.
combo breakerquote:
Ja, want TS is een echte vent.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef boofer het volgende:
Dus in plaats van naar de dokter met je vingertopje in je mond (goed warm houden, anders gaat ie dood), zodat hij hem er weer aan kan naaien of zo, open jij eerst een topic op Fok.... (met je vingertopje in je mond?)
Een meelevend iemand in KLBquote:
fok is noodzaak nummer 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef boofer het volgende:
Dus in plaats van naar de dokter met je vingertopje in je mond (goed warm houden, anders gaat ie dood), zodat hij hem er weer aan kan naaien of zo, open jij eerst een topic op Fok.... (met je vingertopje in je mond?)
TS is er in gebleven denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:20 schreef Dastan het volgende:
Wie opent er nou weer een topic en gaat direct offline.
owkeejquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef koemleit het volgende:owkeej ik ben natuurlijk al bij de dokter geweest en m'n vinger zit in het verband
ik was spek aan het snijden met zo'n snijmachine en toen RATS ik voelde er niet veel van maar toen ik keek aargh hele top eraf.
nou ja idd ziektewet.
PICSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef koemleit het volgende:owkeej ik ben natuurlijk al bij de dokter geweest en m'n vinger zit in het verband
ik was spek aan het snijden met zo'n snijmachine en toen RATS ik voelde er niet veel van maar toen ik keek aargh hele top eraf.
nou ja idd ziektewet.
GVD DIT ZIJN TOCH GEEN PICSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef koemleit het volgende:owkeej ik ben natuurlijk al bij de dokter geweest en m'n vinger zit in het verband
nou ja idd ziektewet.
Pics van je snijmachine en vinger in het verbandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef koemleit het volgende:owkeej ik ben natuurlijk al bij de dokter geweest en m'n vinger zit in het verband
nou ja idd ziektewet.
Toen je t zag, voelde je ook zo'n opwinding..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef koemleit het volgende:
RATS ik voelde er niet veel van maar toen ik keek aargh hele top eraf.
of dit topic kan dichtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Pics van je snijmachine en vinger in het verband
en snel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:25 schreef koemleit het volgende:
pics van de vinger in het verband komen eraan.
Dat dusquote:
Doe je dan ook zo sexy strippen uit je verband?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:25 schreef koemleit het volgende:
pics van de vinger in het verband komen eraan.
TS steekt zijn middelvinger naar ons op!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef koemleit het volgende:
[ afbeelding ]
ik riep uiteraard kei hard GODMILJAAR nadat het gebeurde.
wijsvinger..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS steekt zijn middelvinger naar ons op!
Dit zegt niets. Zonder verband graag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef koemleit het volgende:
[ afbeelding ]
ik riep uiteraard kei hard GODMILJAAR nadat het gebeurde.
We zijn allemaal gepwnd door TSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS steekt zijn middelvinger naar ons op!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit zegt niets. Zonder verband graag.
Want normaal wordt je vinger korter als er verband op zitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef AskMe het volgende:
Wel gek dat de vinger langer lijkt, hoewel 't vingertopje volgens zeggen af is
shit je hebt me doorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef AskMe het volgende:
Wel gek dat de vinger langer lijkt, hoewel 't vingertopje volgens zeggen af is
PICS PICS PICSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef koemleit het volgende:
kut nu komt het bloed door het verband heen.
uhm neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is met een rode stift gedaan.![]()
Als ie er langer over doet moet ie maandverband zoeken.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:55 schreef Sjibble het volgende:
En nu zonder verband, homo.
Zo kan mn vinger in verband ook wel dippen in tomatensoep.
Kom op,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:02 schreef koemleit het volgende:
[..].
over een dag of 3 durf het er nu niet af te halen.
Oh, ja, lekker geloofwaardig ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:02 schreef koemleit het volgende:
[..].
wilde ik doen maar durfde nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Vetklep het volgende:
vingertopje stelt niets voor.. echte mannen snijden hun hele vingerkootje eraf.
Je hoopt dat we het topic dan zo'n beetje vergeten zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:02 schreef koemleit het volgende:
[..].
Een vingertop eraan naaien?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
man wees geen watje en naai hem er aan
hmm dus toch de waarheidquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef koemleit het volgende:
zo ziet het er nu uit iig heel wat beter dan zaterdag.
[ afbeelding ]
het is een gare webcam screenshot en daar zullen jullie het mee moeten doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
had je geen betere foto kunnen maken
Mooi schilderij TSquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef koemleit het volgende:
zo ziet het er nu uit iig heel wat beter dan zaterdag.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |