Whehe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:24 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, het is alleen interessant als het echt een bedreiging is.
Godver, ik wou 'm maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:35 schreef Mriya het volgende:
In Sovjet Rusland draagt een shirt jou.
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Doet me denken aan een topic van mijzelf
Dus ik koop zoeen shirt he
Boehoe, je draagt het T-shirt niet meer omdat stalin erop blijkt te staan?quote:
't Was niet bepaald een sympathieke man hoor. Nu kan ik in die CCCP dingen nog wel komen, of die soviet party dingen, maar Stalin gaat wel erg ver.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, je draagt het T-shirt niet meer omdat stalin erop blijkt te staan?
Zielig persoon
Tsja, dat is iedereen's eigen mening. Het is niet dat ik zijn daden wel goedkeur maar voor mij is het niet een reden om geen t-shirt van hem te dragen, al helemaal niet als ik het shirt al heb gekocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Heidens_Figuur het volgende:
[..]
't Was niet bepaald een sympathieke man hoor. Nu kan ik in die CCCP dingen nog wel komen, of die soviet party dingen, maar Stalin gaat wel erg ver.
Alsof che guevara een lievertje wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dat is iedereen's eigen mening. Het is niet dat ik zijn daden wel goedkeur maar voor mij is het niet een reden om geen t-shirt van hem te dragen, al helemaal niet als ik het shirt al heb gekocht.
En daarnaast, waarom koopt TS het T-shirt überhaupt? Als het een random generaal was geweest, dan was het T-shirt wel goed?
Waarom quote je mij dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Alsof che guevara een lievertje wasloopt ook 5 miljoen man mee op hun tas/jas/weet ik wat
Ja, en het zinnetje 'Join ouer denim propaganda, Jeans saves youre life'quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef Cityhopperkopper het volgende:
Gaaf shirt.
Alleen jammer van al die Engelse spelfouten.
Hmm...quote:
Ik denk toch echt dat Uncle Sam de inspiratie is geweest, die is namelijk een stuk bekender:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is er meer aangepast dan alleen die snor, ook de positie van de hand is anders – dit is wel de inspiratie geweest, maar ik heb toch het gevoel dat ze Stalins gezicht erin geplakt hebben.
Whehe die is meesterlijk, tevens ben ik echt al maanden op zoek naar die website. Dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef Banzaiaap het volgende:
http://www.threadless.com/product/383/The_Communist_Party
Ik heb dit shirt, is dat ook zo ernstig TS?
[ afbeelding ]
Kijk eens naar die petten? Die Uncle Sam heeft overigens z’n inspiratie ook van de Kitchener-poster.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Uncle Sam de inspiratie is geweest, die is namelijk een stuk bekender:
[ afbeelding ]
Het zijn twee totaal verschillende gezichten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
De snor is veranderd en de kin iets aangepast en sowieso is het hele gezicht wat meer gestileerd. Maar het hele gezicht van Stalin erin geplakt? Volgens mij niet.
Kijk bijvoorbeeld naar het plekje waar de wenkbrauwen boven de neus samenkomen, dat is hetzelfde gebleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |