Idd...als je dat intro hoort...dan is het gewoon kerstquote:
Whamquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Urquhart het volgende:
Iemand al een kerstplaat op de radio gehoord?
Ik kan me herinneren dat ik vorige jaar eind oktober/begin november Wham - Last Christmas op Q-Music voorbij hoorde komen
Wtf, zo vroegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik vorige jaar eind oktober/begin november Wham - Last Christmas op Q-Music voorbij hoorde komen
Zoek anders gewoon via torrents op "top 100 kerst", "best christmas songs" enz.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Mooi topic, binnenkort even downloadhelper (plugin voor FF) gebruiken om deze allemaal binnen te slepen; mooi voor tijdens kerst op tv via het netwerk
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Mooi topic, binnenkort even downloadhelper (plugin voor FF) gebruiken om deze allemaal binnen te slepen; mooi voor tijdens kerst op tv via het netwerk ;)
1 |
Bedanktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Bookmarken!
Hij download dan altijd de hoogst kwaliteit youtube filmpje van het venster wat je open hebt (meestal in mp4)
Tot nog toe niet. Enkele jaren geleden draaide Rob Stenders wel White Christmas van Bing Crosby in september: hij wilde de eerste zijn die een kerstplaat draaide. En ooit haalde Do They Know It's Christmas de toenmalige Top 80 van de Jaren '80. Werd ook netjes gedraaid. Ondanks dat het nog maar mei was...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd...als je dat intro hoort...dan is het gewoon kerst
Uhm ben hier niet zo in thuis. Domme vraag maar hoe kan ik die javascript gebruiken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Bookmarken!
Hij download dan altijd de hoogst kwaliteit youtube filmpje van het venster wat je open hebt (meestal in mp4)
Naar je filmpje gaan, dan die code gewoon in je adresbalk kopiëren, dan downloadt hij 'm als het goed is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef ssebass het volgende:
Dit vind ik toch nog steeds de mooiste:
[..]
Uhm ben hier niet zo in thuis. Domme vraag maar hoe kan ik die javascript gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |