een ander programma dan afgelopen jaar en de oude beugelbar terug in volle gloriequote:
Keesquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Kees van Hondt komt vast wel weer volgend jaar, wat een geniaal feestje was dat.
dit leek toch vrij veel op de oude beugelbarquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
een ander programma dan afgelopen jaar en de oude beugelbar terug in volle glorie
Ja 10x beter dan die hete kas.quote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit leek toch vrij veel op de oude beugelbarweer lekker buiten
Doe dat maar nietquote:Op maandag 9 november 2009 10:10 schreef Hpzone het volgende:
Ben benieuwd naar het 'brekende nieuws'. Lowlands gaat samen met Pinkpop?
Dan zou ik een dansje doen. Vier dagen optimaal relaxen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe dat maar nietEen dagje extra Lowlands zou overigens wel tof zijn
![]()
Ik ben in ieder geval ook erg benieuwd!
De donderdag mag wel iets minder warmquote:Op maandag 9 november 2009 11:26 schreef ynuhh het volgende:
Ook dit jaar weer van de partijHopend op het zelfde weer als afgelopen jaar en het kan niet mis gaan.
Haha, ja. Een vriend en ik hadden geen zin om in de auto te blijven zitten tot de kiss 'nd Ride. Waren we maar gaan lopen met backpackje op de rug. Helemaal kapot gezweet, maar enorm voldaan toen het tentje eindelijk stond.quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
De donderdag mag wel iets minder warm![]()
Jezus wat was ik dood toen
Niet zo veel last van gehad eigenlijk, ik had toen de tijd een vriend die alles wou dragen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Haha, ja. Een vriend en ik hadden geen zin om in de auto te blijven zitten tot de kiss 'nd Ride. Waren we maar gaan lopen met backpackje op de rug. Helemaal kapot gezweet, maar enorm voldaan toen het tentje eindelijk stond.Iets minder warm zou wat dat betreft inderdaad wel mogen.
Die had zelf niks om te dragen?quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet zo veel last van gehad eigenlijk, ik had toen de tijd een vriend die alles wou dragen.
Jawel, 1 tent en de rest. Ik sliep ook bij hem in de de tent. Hij had zo'n loopkarretje mee, waar bejaarden ook mee lopen in de supermarkt. Ach hij bood het aan, dus waarom niet?quote:
Alles was nat van het zweet bij mijquote:Op maandag 9 november 2009 12:37 schreef frame-saw het volgende:
Mijn shirt was echt nat van het zweet toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |