Ik gok dat het weer 7,50 duurder wordt dan afgelopen jaar. En muntjes tien cent duurder?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef julian6 het volgende:
de prijs van een kaartje al bekend??
Ken ik jou?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Die launch lijkt me best een leuk verjaardagscadeautje!
inderdaad, leuke line upquote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Die launch lijkt me best een leuk verjaardagscadeautje!
en ik neem aan dat de service kosten naar 15 euro gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gok dat het weer 7,50 duurder wordt dan afgelopen jaar. En muntjes tien cent duurder?
en het kaartje naar 150.. en grote bier 2 muntjes.. douchen 1,5 muntje//quote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik neem aan dat de service kosten naar 15 euro gaan
En de zekerheid van een kaartjequote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef frame-saw het volgende:
25 euro excl. voor 2 vrij aardige bands? wtf
Nouja, ik ben er niet. Al ga ik wel even geld aan de kant zetten voor een kaartje
Grote kans inderdaad dat het binnen een paar dagen is uitverkocht.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En de zekerheid van een kaartjezondag gaat Lowlands uitverkocht
LL binnen een paar dagen uitverkocht? Nee man.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef icebliss het volgende:
[..]
Grote kans inderdaad dat het binnen een paar dagen is uitverkocht.
Ik twijfel ernstig of ik nog een keer ga. Kaartje richting de 160 euro, in februari zitten refreshen voor een kaartje terwijl er nul bands en dj's bekend zijn.. En dit jaar vond ik het ook al minder dan afgelopen edities. Heb me minstens zo goed vermaakt op Solar, wat de helft goedkoper is..
zo erg zal het niet worden... maar ik verwacht wel dat het nog eerder dan vorig jaar uitverkocht gaat zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
LL binnen een paar dagen uitverkocht? Nee man.
Er zijn maar een paar maanden per jaar waarin dat forum geen bestaansrecht heeft idd.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wel een goed excuus om in februari al weer te beginnen met het LL-forum natuurlijk
Op het laatst waren er nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar, toen kon ik er nog 2 bemachtigenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik was afgelopen jaar echt net op tijd met m'n kaartje
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik twijfel ernstig of ik nog een keer ga. Kaartje richting de 160 euro, in februari zitten refreshen voor een kaartje terwijl er nul bands en dj's bekend zijn.. En dit jaar vond ik het ook al minder dan afgelopen edities. Heb me minstens zo goed vermaakt op Solar, wat de helft goedkoper is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |