Het is ook wel lekker natuurlijk, omdat hij overdag ook al zoveel van je vraagt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Jelief het volgende:
[..]
Heb je het idee dat hij de dag nadat hij zo'n lange nacht heeft gemaakt rustiger is Bar? Lijkt mij dat je hem best kunt laten liggen hoor, zeker als de bekende - het gaat goed met de bv tekenen , alert, plassen, aankomen- er zijn .
rijdt hier prima op t kleed, verder hebben we laminaat, gaat ook primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Jore het volgende:
Wij hebben tapijt, ik denk niet dat een wheelybug dan lekker rijdt. Toch? Hoop ik? Dat scheelt me namelijk weer een hoop euro's
Halloquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef oeke het volgende:
Lilah van Kim heeft volgens mij een helm gehad.
nee ik merk niet dat hij rustiger is, maar komt ook door het huilen waardoor hij zeer aanwezig isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Jelief het volgende:
[..]
Heb je het idee dat hij de dag nadat hij zo'n lange nacht heeft gemaakt rustiger is Bar? Lijkt mij dat je hem best kunt laten liggen hoor, zeker als de bekende - het gaat goed met de bv tekenen , alert, plassen, aankomen- er zijn .
5 weken en 6 dagen telt zeker ook wel? Mijn god zeg...al vanaf vannacht willen drinken om het uur het liefst...ben nu al kapot, maar ze vertikt het ook om langer dan een half uurtje te slapenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
ja Linda, regeldagen bij 6 weken klopt.
Het kan een dag duren, maar ook wat langer. Beste wat je kunt doen is erin meegaan. Installeer je op bed of op de bank met wat dingen bij je, zoals wat lekkers, drinken, boek, laptop, afstandbediening, en go with the flow. Aanleggen als ze er behoefte aan heeft, des te sneller is jouw produktie weer afgestemd op haar behoefte.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
5 weken en 6 dagen telt zeker ook wel? Mijn god zeg...al vanaf vannacht willen drinken om het uur het liefst...ben nu al kapot, maar ze vertikt het ook om langer dan een half uurtje te slapenHoelang duurt zoiets?
Jammer Stiemie, maar ze sliep dan toch al maar weer bijna 2 uur! Hartstikke goed, toch!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:54 schreef Stiemie het volgende:
Stomme fok-wet! Ik drukte op invoeren en ze werd meteen wakker
Vochtig houden met cold-creme van mustella hielp hier goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:08 schreef Linda2205 het volgende:
Ze heeft trouwens al sinds dr geboorte hele dikke schilferige huid tussen en bij dr wenkbrouwen. Echt zo wat je even zou willen scrubbenKent iemand dat en is er iets tegen te doen? Ze lijkt er geen last van te hebben, maar het ziet er niet zo fris uit het het schilfert ook soms...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |