Zo, ik ben weer even bijgelezen (3 kwartier hahahahaha). Ik zag een heerlijke badfoto van Mila!
En Huup, wat hebben jullie leuk geknutseld! Wat gezellig
BE, wat vervelend voor Oscar zeg..... Heb je al iets meer duidelijkheid wat het zou kunnen zijn? Is ie misschien wat verkouden? dat hij moet hoesten en er dan wat meer mee komt dan normaal ofzo.... ik noem maar wat
Bar, hoe was het feestje?
Jair, wel lekker slapen kereltje!! Is hij misschien gaan dromen? ik las van de week dat kindjes zo rond de 9 maanden voor het eerst gaan dromen en dat ze daardoor wat slechter kunnen slapen.
Hier gaat alles eigenlijk goed. Joep is blij. Woog afgelopen maandag 6600 gram en 62 cm. Het cb zegt dat hij volgens de lijn goed groeit. Hij is nu bijna 6 maanden. Het is gewoon een heerlijk ventje

. We worden alleen wel door de fysio weer naar de ka gestuurd, want hij zit net op de rand met zijn hoofdje.... dus de ka gaat nu beoordelen of hij een helm mag. Ik krijg er nu al (terwijl we nog niet eens weten of hij een helm krijgt of niet...) al wel veel negatieve reacties op, dat vind ik zelf best raar. Veel mensen vragen of we een perfect kind willen creeren ofzo

"Moet hij dan helemaal symmetrisch en perfect zijn?" Nee, helemaal niet! Maar ik vind het zelf wel vervelend als hij straks 10 is en zijn haar lekker kort wil en gepest zou worden omdat hij een scheef hoofd heeft, terwijl we nu misschien de mogelijkheid hebben om daar iets aan te doen. Wat vinden jullie?