quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja ik ben iig erg content met de douchebak, er past genoeg water in tot haar middel, en met een bekertje schep ik warm water over haar rug terwijl ze lekker met r eenjes speelt (eendjes eet, de niet giftige variant) en als t aan haar ligt zit ze er wel een halfuur in, soms vul ik gewoon warm water bij.
dat ik het niet weet, doen in feite niks anders dan normaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bar, hoe kan het eigenlijk dat het een week goed ging, en nu weer mis is?
Merk je al verschil inmiddels?
Serieusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Vicky het volgende:
Ik heb vanmorgen bij de kruidvat een superleuk labeltjesdoekje gekocht! Maar 3 euro!!!
Ik heb eigenlijk weinig te melden over Tess.. Ze slaapt, drinkt, poept, piest en af en toe is ze wat minder gezellig...
ja serieus...quote:
wat heeft dat te maken met een POEPT PIEST post?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja serieus...
wil je mijn kind een dagje hebben?
dat krijsen/schreeuwen heeft niks met verdriet te maken hoor..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met een POEPT PIEST post?
Ik snap dat t lastig is als je baby veel huilt.. maar dan noem ik het huilen inderdaad. Niet JANKEN SCHREEUWEN KRIJSEN SPEENVARKEN . maar een baby met verdriet.
Het gaat om de manier waarop je post, hoe je over een baby praat. niet zozeer over de inhoud. Al neem ik aan dat er toch echt iets aan de hand is met mijn baby als ze huilt en het dus niet doet om mij te pesten of mij te irriteren. Dus dan HUILT ze wel degelijk, uit frustratie, pijn, eenzaamheid, verdriet, honger of wat dan ook, niet om de lolbroek uit te hangen en lekker gezellig te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat krijsen/schreeuwen heeft niks met verdriet te maken hoor..
Ik weet toch echt wel wanneer Tess verdriet heeft.
Bar zou je hem niet liever met zijn buik tegen je buik willen hangen. Dat helpt denk ik ook gelijk als hij last heeft van krampjes. Als het krampjes zijn, dan is het misschien niet zo gek, dat het de ene keer goed gaat en de andere keer niet zonder, dat jullie iets anders hebben gedaan. Bij ons was dat ook zo als hij heel erg last had van krampjes was die soms ontroostbaar en wilde niets helpen (behalve de draagdoek) en andere dagen leek er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat ik het niet weet, doen in feite niks anders dan normaal.
ochtendvoeding in bed (07.00) ging goed, zelfs spelen en keten in bed.
ochtendvoeding in bed(07.30) en na het boeren, huilen en krampjes.
veel huilen/gillen tot we gingen lopen door huis, toen werd roy stil, en viel in slaap, even doorgelopen en weggelegd in wandelwagen, 5 min stil en toen weer huilen, krampjes/overstrekken,en gillen.
diit duurde tot 10 uur, toen weer eten een half uur viel in slaap, bij mij laten slapen tot 10.30 weer weggelegd in box wakker en weer gilen/huilen/overstrekken/krampen.
nu hangt hij weer bij me rug tegen m'n buik, en zolang ik wiebel is hij stil.
en dit herhaalt zich eigenlijk tot vanavond 19 uur.
verschil merk ik totaal niet, maar goednog maar de eeerste dag eigenlijk dat ik anders drink en eet
joh, als mijn manier van schrijven/uiten je niet bevalt, lees er dan lekker overheen en reageer er niet op in plaats met stomme smileys te posten..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 oktober 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
-editregel-
sure
het liefste zou ik hem ook in de draagdoek willen doen, maar dat wilt hij echt niet, dan is hij helemaal ontroostbaar, al verschillende keren geprobeerd, maar telkens zodra hij hangt zeg maar begint het huilen opnieuw en dan maakt het niet uit hoelang je ermee rond loopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Bar zou je hem niet liever met zijn buik tegen je buik willen hangen. Dat helpt denk ik ook gelijk als hij last heeft van krampjes. Als het krampjes zijn, dan is het misschien niet zo gek, dat het de ene keer goed gaat en de andere keer niet zonder, dat jullie iets anders hebben gedaan. Bij ons was dat ook zo als hij heel erg last had van krampjes was die soms ontroostbaar en wilde niets helpen (behalve de draagdoek) en andere dagen leek er niets aan de hand.
Sterkte ermee iig
Mefke,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:19 schreef mefke79 het volgende:
Pff, bar, dat klinkt echt niet fijn zo! Hopelijk zet het zoden aan de dijk dat jij nu anders gaat eten.
VickyIk herken het hoor, heb hier gisteren ook al geopperd dat ik graag een rol behang en een pot lijm wil. Mijn ouders waren gisteren hier en toen was ie 1,5 uur lang de perfecte rustige baby. Daarna in bed gelegd en vannacht was het weer raak. Geen idee of het krampjes waren of zijn voeding of een boer of wat dan ook, maar dit was geen huilen meer maar echt krijsen. En daar kan ik niet zo goed tegen, zeker niet midden in de nacht. (komt dat schuldgevoel van die niet perfecte oermoeder weer om de hoek kijken).
Hoe erg een baby ook huilt, ik vind dat je niet zo over je kind hoort te praten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
joh, als mijn manier van schrijven/uiten je niet bevalt, lees er dan lekker overheen en reageer er niet op in plaats met stomme smileys te posten..
soms is het wel even lekker om een uurtje of wat "geen moeder" te zijn maar gewoon even Bar te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
vicky mefkehet is ook zwaar dat gehuil, zo hebben wij morgen een feest,waar ik eerst weinig zin in had, maar om toch even adem te kunnen halen en bij te tanken en terug op te laden.
ga ik toch maar mee, en gaat roy een nachtje uit logeren.
Eens. Ik neem bewust af en toe eventjes afstand om op te laden, dan ben ik zelf ook een leukere moeder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
soms is het wel even lekker om een uurtje of wat "geen moeder" te zijn maar gewoon even Bar te zijn.
Feestje zal best wel leuk zijn!
heb vanmorgen ook afgesproken met mijn vriendin om binnenkort even zonder kids en zonder man wat te gaan eten..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eens. Ik neem bewust af en toe eventjes afstand om op te laden, dan ben ik zelf ook een leukere moeder.
En ik word zondag uitgelaten door mijn zusjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Eens. Ik neem bewust af en toe eventjes afstand om op te laden, dan ben ik zelf ook een leukere moeder.
Hahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En ik word zondag uitgelaten door mijn zusje(zoals ze het zelf noemt). Lekker shoppen (niet dat ik al iets normaals aan kan, maar toch).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |