abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74221383
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hahahaha
Erg he, maar zo zegt ze het toch echt. Zo noemde ze het ook toen ik nog zwanger was trouwens...even Mefke uitlaten zodat ze wat anders ziet dan haar eigen huis en tuin. Ik vind em vooral erg grappig en ik weet al wat ze voor Sint gaat krijgen...een riem (kan ze me nog vaker uitlaten).
Nou effe zonder gekheid, ik ben allang blij dat ik effe het huis uit kan ja, niet dat Driekus zo lastig is, maar gewoon omdat ik ook wel weer eens Mefke wil zijn ipv mama van Driekus.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74221747
Lijkt me heerlijk, even 'uitgelaten' worden! Ik moet alleen nog even leren kolven, daar heb ik me nog niet in verdiept. Zodra ik een voorraadje in de vriezer heb liggen, ga ik er ook eens tussenuit.

Ik heb ook al maanden zin in een wijntje. Maar vrees dat ik na één slok al onder tafel lig...

Nog dank voor de reacties over de box. Ik heb nog geen mobile gekocht. Zag dat ze nieuw rond de dertig Euro kosten, terwijl er plenty tweedehands op Internet worden aangeboden. Voorlopig ligt ze dus als ze wakker is nog ff lekker in d'r bedje. Als ik 'r nu in de box doe, gaat ze huilen. Onze slaapkamer in beneden, dat scheelt denk ik ook al.

Over nageltjes: ik (en de kraam) vijl Lente d'r nageltjes al vanaf dag één heel voorzichtig met een glasvijl. Da's een hele zachte, fijne vijl. Ze krabte zichzelf helemaal open anders.
pi_74221864
Mefke, lekker toch even uitgelaten worden

Die kleine dame hier heeft ontdekt dat ze dingen vast kan pakken, dat ze ons om haar vingertjes kan winden als ze lief lacht. Jammergenoeg heeft ze dat slapen 's nachts nog niet zo goed door, ze komt weer steeds vroeger .
Fake it till you make it...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:31:10 #129
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74222033
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef Estrys het volgende:
Jeetje, ligt dat aan mij of zijn we hier enorm aan het kwakkelen met de baby's? Hoeveel posten van verschillende moeders lees ik nu over osteopaat, kinderarts, huisarts en fysio
Inderdaad veel, of het lijkt zo omdat moeders van baby's die het wel goed doen minder posten of denken minder te posten hebben omdat het gewoon goed gaat.

Wij hebben - gelukkig - een heerlijke vrolijke en gezellige baby, maar toch vind ik het ook heerlijk af en toe gewoon op mn werk of er even uit te zijn. Even geen moeder zijn....

Vicky en Bar, ik (her) ken het niet, maar kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment even helemaal zat bent hoor. Dikke knuffel voor jullie en het viel mij ook op dat Vicky regelmatig post dat Tess sjaggi is, maar ik denk dat dit ook een uitlaatklep voor haar is en de frustratie is denk ik ook erg hoog daardoor. Ik zie ook hele lieve berichtjes en zie mooie liefdevolle foto's

Ow en Lennon gaat nog steeds in het babybadje.. tot twee weken geleden lag hij op zo'n badsteun, maar sindsdien zit hij gewoon in het badje. Wij hebben geen groot bad, hij gaat ook af en toe mee onder de douche, maar daar vind ik hem nu eigenlijk te zwaar voor worden, vooral erg glibberig als hij ingezeept is.
Make love, not war ☮
pi_74222126
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Inderdaad veel, of het lijkt zo omdat moeders van baby's die het wel goed doen minder posten of denken minder te posten hebben omdat het gewoon goed gaat.
Oe je doet een gevaarlijke uitspraak Diaan Je bedoeld het niet zo maar toch
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:36:23 #131
114177 Diaan73
pi_74222238
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Oe je doet een gevaarlijke uitspraak Diaan Je bedoeld het niet zo maar toch
Oeps, zo bedoel ik het uiteraard echt niet... ik bedoel natuurlijk baby's die wat meer tevreden zijn en minder huilen. Sorry!!!
Make love, not war ☮
pi_74222244
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en het viel mij ook op dat Vicky regelmatig post dat Tess sjaggi is, maar ik denk dat dit ook een uitlaatklep voor haar is en de frustratie is denk ik ook erg hoog daardoor. Ik zie ook hele lieve berichtjes en zie mooie liefdevolle foto's

tis ook een uitlaatklep. Tis soms zo frustrerend dat ik gewoon niet weet waarom ze zo intens huilt en als ik haar dan niet kan troosten voelt het als falen... En ja, Tess is af en toe behorlijk chagi. Dan helpt gewoon helemaal niks. Spelen niet, troosten niet, wandelen niet en dat is zwaar frustrerend!
En FOK is dan een fijne uitlaatklep, ik kan moeilijk de heel dag M. bellen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74222401
hahaha Estrys

maar Diaan heeft wel gelijk hoor denk ik. Ondanks dat wij ook van de fysio gebruik maken dus ergens ook wel bij de kwakkelaars horen maar ik post hier niet zo gek veel omdat ik eigenlijk niet zo veel te melden heb. Het gaat geweldig, mn meisje doet het goed ( ) ze groeit goed, drinkt goed, slaapt goed, huilt eigenlijk nauwelijks (fokwet, afklopt...) en is over het geheel genomen een tevreden meisje, en ik geniet met volle teugen en mn lief ook. Nou kan ik dat wel dagelijks gaan posten hier maar het voelt zo niksig om zoiets te posten als je daarvoor ook al hebt gezegd dat het goed gaat.

maarrrr mn meisje en ik heb geknutseld vandaag voor papa en dat kwam ik even laten zien

*trots kijkt*

en ja ze heeft wel vijf tenen maar het kleine teentje ging nie op papier
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:44:05 #134
114177 Diaan73
pi_74222506
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

tis ook een uitlaatklep. Tis soms zo frustrerend dat ik gewoon niet weet waarom ze zo intens huilt en als ik haar dan niet kan troosten voelt het als falen... En ja, Tess is af en toe behorlijk chagi. Dan helpt gewoon helemaal niks. Spelen niet, troosten niet, wandelen niet en dat is zwaar frustrerend!
En FOK is dan een fijne uitlaatklep, ik kan moeilijk de heel dag M. bellen...
Nee, hij ziet je al aan komen.. maar ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor... ik vind nog dat je het lang volhoudt. Ik kan soms een beetje gefrustreerd worden als Lennon ligt te huilen en je niet weet wat er aan de hand is of als hij zn fles maar niet wil drinken. En hij doet dat maar heel af en toe. Baby's zijn nou eenmaal niet altijd even leuk en lief. Soms zijn ze ook gewoon lastig en even niet leuk.
Make love, not war ☮
pi_74222589
Mooie tekening heeft Amelie gemaakt!

Maar om nu gewoon ff lekker wel heel erg trots te doen.. Tess rolde net van rug naar buik toen weer naar rug en toen weer naar buik, met als gevolg dat ze nu niet meer op het kleed ligt maa rop de grond en rondjes om haar as aan het draaien is waarbij ze verschrikkelij ondeugend kijkt en hele gekke geluidjes maakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74222706
Vicky dat je je soms zo voelt lijkt me heel normaal. Ik zit hier "pas" 6 weken met een meisje dat heel veel huilt zonder dat we precies weten waarom en dat is al loodzwaar. Jij zit al veel langer in die situatie dus ik vind het echt knap wat je doet!

Amelie mooi gemaakt hoor! Lief zeg die kleine voetjes.

En Diaan wou jij soms beweren dat mijn kind het niet goed doet!

Hier ligt een klein roze hompie op me te snurken
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:54:37 #137
114177 Diaan73
pi_74222840
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef Stiemie het volgende:
Vicky dat je je soms zo voelt lijkt me heel normaal. Ik zit hier "pas" 6 weken met een meisje dat heel veel huilt zonder dat we precies weten waarom en dat is al loodzwaar. Jij zit al veel langer in die situatie dus ik vind het echt knap wat je doet!

Amelie mooi gemaakt hoor! Lief zeg die kleine voetjes.

Hier ligt een klein roze hompie op me te snurken
]Ik had het al uitgelegd en sorry gezegd

Amélie wat een leuke schilderij heb je gemaakt!

Tess Lennon wil al helemaal niet meer op de deken, die zet ik tegenwoordig maar gewoon op de vloer.
Make love, not war ☮
pi_74222922
huup lijkt het nou zo of heeft Amelie nou zulke grote voeten?? Wel leuk haar eerste kunstwerkje

Hier met posten eigenlijk hetzelfde als wat huup zegt, het gaat best goed en om dat nou iedere dag te melden... Daarnaast gaan de topic's best snel en ik heb gewoon niet echt de tijd om dat allemaal bij te lezen. Finn eist best wel veel aandacht van me op en ik wil iedere dag ook wel even uit huis met hem.

Gisteren rolde hij van zijn buik naar zijn rug! Hij maakte zich heel erg kwaad en met een enorme kreun rolde hij ineens om. Toen ik hem daarna weer op zijn buik legde werd hij helemaal nijdig
pi_74223026
hahaha nee fta het is echt belachelijk die voeten van mijn dame
Amélie heeft heuse trekschuitjes ik heb ze net op die tekening even opgemeten en ik kom op 8 cm!

het viel ons na de geboorte al op dat ze grote voetjes heeft, en lange tenen en erg lange vingers ook
ik ben benieuwd of dat uiteindelijk iets zegt over haar latere schoenmaat. Ik hoop het niet voor haar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74223047
Huup, met wat voor verf heb je dat kunstwerk gemaakt? Ik wilde ook zoiets doen voor ons mam die volgende week jarig is. Gewoon plakaatverf ofzo?
En wat Vicky al zegt, tis ook meer een uitlaatklep en dan vind ik mezelf nog een zeur omdat Driekus pas sinds een dag of twee zo intens huilt. Het lijkt me echt zo naar als dat weken zo doorgaat.
pi_74223186
Ik heb even gemeten en Finn zit nu op 7 cm Huup
Ik ga even een stukje wandelen buiten denk ik want Finn is niet te genieten. Hij is ook zo verkouden dat hij ons de hele nacht wakker houdt en dan vervolgens zelf niet wil slapen overdag.
pi_74223262
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mefke79 het volgende:
Huup, met wat voor verf heb je dat kunstwerk gemaakt? Ik wilde ook zoiets doen voor ons mam die volgende week jarig is. Gewoon plakaatverf ofzo?
En wat Vicky al zegt, tis ook meer een uitlaatklep en dan vind ik mezelf nog een zeur omdat Driekus pas sinds een dag of twee zo intens huilt. Het lijkt me echt zo naar als dat weken zo doorgaat.
k heb even gekeken, het is gedaan met gekleurde acrylverf ( ) van de action. Plakkaatverf is misschien handiger omdat dat er makkelijker af gaat? Ik weet het niet eigk.

Ik heb haar voetje eerst ingesmeerd met een dikke klodder van die nivea, uit die old-skool donkerblauwe pot weet je wel? En toen op een zoogkompres een klodder verf gedaan en met dat zoogkompres haar voetje ingesmeerd. Met haar op het blaadje gestampt en direct daarna met een billendoekje t pootje weer schoonmaken. Gaat als een trein!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74223302
Thanks huup, ik ga ook effe op zoek naar verf. En ik denk dat Driekus ook van die grote pootjes heeft. Grote voeten en lange vingers, tis volgens mij het enige dat ie van mij heeft.
pi_74223324
Wat leuk huup, paps zal vast blij zijn! wat vond de kleine dame zelf van het gekriebel?

bar ik herken wel een boel dingen uit jouw post...knuffel die kant op

wat ik zelf ook erg naar vind is dat mijn vriend Lars niet kan troosten.
Ik had eigenlijk nu naar de winkel gemoeten maar ik ga nu niet omdat ik Lars niet bij hem wil laten met de kans dat hij al die tijd huilt.
Heel frustrerend ook voor mijn vriend dit.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74223359
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef Stiemie het volgende:

Je hebt het bonnetje zeker niet meer?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74223363
Weet je, ik ben wel eens jaloers op moeders zoals bijvoorbeeld Huup en BE ( ) die hun kindkes (bijna) overal zonder (al te veel) problemen mee naartoe kunnen.
Wij kunnen ook wel overal naartoe maar daar betalen we 's avonds de prijs voor omdat we dan een babietyje hebben die helemaal overstuur en ontroostbaar is omdat ze zoveel prikkels heeft gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74223450
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Vicky het volgende:
Weet je, ik ben wel eens jaloers op moeders zoals bijvoorbeeld Huup en BE ( ) die hun kindkes (bijna) overal zonder (al te veel) problemen mee naartoe kunnen.
Wij kunnen ook wel overal naartoe maar daar betalen we 's avonds de prijs voor omdat we dan een babietyje hebben die helemaal overstuur en ontroostbaar is omdat ze zoveel prikkels heeft gehad.
kan ik me goed voorstellen hoor. En dat lijkt me echt enorm zwaar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74223572
Vicky zie het als een gegeven, het is zo. En het wordt vast beter. Wij hebben de eerste jaren zo veel vermeden en niet gedaan. En nu nog steeds is het opletten dat het niet te veel wordt, maar het is nu eenmaal zo. En dat is lastig en jammer, maar erin mee gaan is het handigste. Als je haar nu die veiligheid en rust geeft, heeft ze dat vertrouwen iig steeds meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74223706
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je hebt het bonnetje zeker niet meer?
Nee dat hebben ze bij de bevalling samen met de gebruiksaanwijzing binnen laten zitten denk ik
pi_74223709
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef mefke79 het volgende:
Thanks huup, ik ga ook effe op zoek naar verf. En ik denk dat Driekus ook van die grote pootjes heeft. Grote voeten en lange vingers, tis volgens mij het enige dat ie van mij heeft.
Mefke je kan ook vingerverf gebruiken. Dat hebben wij hier een keertje gedaan. Heb je ook in leuke kleurtjes en het gaat er makkelijk weer af.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')