quote:Op zondag 1 november 2009 04:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Eh sorry, maar er is echt geen mogelijkheid dat dit shirt aids geneest.
IK WIL JE NEUKEN MET DAT SHIRT AANquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Thanks allEn leuk rokje, Warnes
[ afbeelding ]
Heb jij ook zo'n shirt danquote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
IK WIL JE NEUKEN MET DAT SHIRT AAN
En vlammenshirts geven je ongekende kracht.quote:Op zondag 1 november 2009 04:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Drakenshirts hebben trouwens ook magische krachten
Te grote truien/vestenquote:Op maandag 2 november 2009 14:08 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
adidasvest 4 sizes to big![]()
met een donkere spijkerbroek en afgedragen allstars.
[ afbeelding ]
Niet een outfit om de hoofdprijs mee te winnen, maar ik had maar een uurtje school dus whatev.
quote:
jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:06 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Niets bijzonders misschien, maar zeker niet lelijk. Heb je nou een fluor gele riem?
Ik ga toch nog weer even over deze meneer beginnen, want ik vind het juist awesome als je goed nadenkt over je combi en alles klopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk mn buikje :$
[ afbeelding ]
heb ff geen spiegel meer dus meost ff zo
thnx schattebout kvoel alleen maar liefdequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga toch nog weer even over deze meneer beginnen, want ik vind het juist awesome als je goed nadenkt over je combi en alles klopt.![]()
Work it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |