Het is niet per se dat je het hebt gezegd of hebt geimpliceerd. Het is de manier waarop je zegt dat je het niet wil zeggenquote:
Heeft 'ie wel handig gedaan. Had 'ie eigenlijk wel een retour kaartje voor de trein of was het echt allemaal geplanned?quote:
Vast een OV-kaartquote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel handig gedaan. Had 'ie eigenlijk wel een retour kaartje voor de trein of was het echt allemaal geplanned?
Hij had wel een retourtje.quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel handig gedaan. Had 'ie eigenlijk wel een retour kaartje voor de trein of was het echt allemaal geplanned?
Technisch gezien de eerste, vanwege de "schone lei".quote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
Na de tweede date al blijven slapen, doet ie goed.
Bwhehe jaquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Technisch gezien de eerste, vanwege de "schone lei".
Op straat laten slapen is ook geen optie met dit weer.quote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
Na de tweede date al blijven slapen, doet ie goed.
Nee inderdaad en je had natuurlijk geen bank ofzo, alleen een 2 persoonsbed met toevallig een 'nacht vol marvin gaye muziek'quote:Op zondag 1 november 2009 13:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op straat laten slapen is ook geen optie met dit weer.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee inderdaad en je had natuurlijk geen bank ofzo, alleen een 2 persoonsbed met toevallig een 'nacht vol marvin gaye muziek'
Je wilde gewoon keiharde seks mevrouwtje, hoef je geen excuses voor te verzinnen
Hoho, hij had Marvin Gaye opgezet.quote:Op zondag 1 november 2009 13:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee inderdaad en je had natuurlijk geen bank ofzo, alleen een 2 persoonsbed met toevallig een 'nacht vol marvin gaye muziek'
Je wilde gewoon keiharde seks mevrouwtje, hoef je geen excuses voor te verzinnen
Dat maak jij er van...quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Het is aandoenlijk om te zien dat je nog probeert jezelf een 'meisje meisje' houding aan te meten terwijl iedereen drommels goed door heeft dat je je als een slet gedragen hebt en je gewoon lekker hebt uit laten wonen op de 2e date.
dit dus.quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Het is aandoenlijk om te zien dat je nog probeert jezelf een 'meisje meisje' houding aan te meten terwijl iedereen drommels goed door heeft dat je je als een slet gedragen hebt en je gewoon lekker hebt uit laten wonen op de 2e date.
Je mag elke dag de afwas komen doen. Deal?quote:Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb bronzen en zwarte am1's.
Kan ik nu ook bij je daten? Afwassen is ook geen probleem![]()
Zondag hoef ik niet naar de voetbal en ik hoef ook geen studio sport te zien.
Ooooh! Vunzige slet!quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ga niet vol trots vertellen dat ik meteen geneukt hebt ofzo, een huisgenoot van me leest namelijk ook mee.![]()
Wat mij betreft is het klaar nuquote:
Ja! tuurlijk hier laat ik het niet bij hangen. Hij was van plan donderdag weer langs te komen, dan kan ik hem meteen even voorstellen aan mijn huisgenoten.quote:
In dat geval, lees ik nog ff meequote:Op maandag 2 november 2009 14:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja! tuurlijk hier laat ik het niet bij hangen. Hij was van plan donderdag weer langs te komen, dan kan ik hem meteen even voorstellen aan mijn huisgenoten.
Ja, dat vind ik ook. Lekker uitsloven in de keuken is heerlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
Wel lomp dat hij constant sport wil kijken, daar zou ik me aan ergeren..
En verder, het is leuk om voor iemand te koken ja!
En succes met hem verder!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |