Maar dat is het dus niet.. Als je een beetje ruggegraat hebt dan maak je gewoon duidelijk dat je het niet lust, dat is een kwestie van smaak en TS heeft gewoon die gok genomen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef dopy14 het volgende:
Als ik die jongen was zou ik net gedaan hebben of ik het heel lekker vond om jou te vleien.![]()
Lijkt me toch logisch.
Samen koken is nog beterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef electronique het volgende:
waarom ga je als meisje ook koken voor een jongen
Succes er meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
Bedankt voor het stoofschotel recept. Ik ga hem eens proberen binnenkort.
Welke film? Een goede of een vrouwenfilm?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef ynuhh het volgende:
Boodschappen zijn in huis![]()
![]()
Ook even een film geregeld
Ice Age: the meltdownquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke film? Een goede of een vrouwenfilm?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ice Age: the meltdownIk weet niet of die goed is, ik vond de 1ste Ice Age wel grappig en ik had totaal geen zin om met de tas vol boodschappen heel serieus alle dvd hoesjes te gaan lezen.
haha ik zie het al voor me dat ie straks zegt "die heb ik al gezien, doei ik ga naar huis! " waarna die eerst nog even een hamburgertje gaat halen bij de Mac.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ice Age: the meltdownIk weet niet of die goed is, ik vond de 1ste Ice Age wel grappig en ik had totaal geen zin om met de tas vol boodschappen heel serieus alle dvd hoesjes te gaan lezen.
Ze is 19 ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Vivi het volgende:
Ice Age? Voor een romantische date? Srsly?
The Notebookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:20 schreef ynuhh het volgende:
Verdomme alsof ik me heel druk kan maken om een film, wat was anders een goede film geweest dan?
Een actiefilm die een man spannend vind en voor de vrouw wel uit te zitten isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:20 schreef ynuhh het volgende:
Verdomme alsof ik me heel druk kan maken om een film, wat was anders een goede film geweest dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |