quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
Je had je hand al in haar tas zeker?
Alle vrouwen zijn aandachtshoeren. TS heeft alleen het geluk dat ze ook nog knap is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef FashionXstar het volgende:
TS is een dikke vette aandachtshoer
met je gejatte camera/telefoon zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor. In het vervolg zal ik alles filmen:).
Ik had vroeger 2 deuren verderop een Marokkaans meisje wonen waar ik altijd verliefd op wasquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef zomaareennaam het volgende:
tjonge jonge, als je dan wat doms wil posten: DOE DAN WEL JE BEST, JA - en niet zo'n gemakkelijke non-post als deze....
Is niet meer dan normaal eigenlijk. Maar inderdaad..ik wilde kwijt hoe goed opgevoed ik wel niet ben.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Silv het volgende:
Valt nog mee. Had eerst zon ouwe die me uit begon te schelden omdat hij vond dat ik hem beledigde
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo mn best voor iets onbenulligs doen? En waarom zitten hier zoveel bitches? Als t je niet bevalt reageer je toch gewoon niet..
Geforceerde politiek correcte post -1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik had vroeger 2 deuren verderop een Marokkaans meisje wonen waar ik altijd verliefd op wasZe was nog heel aardig ook en is nu fucking lekker
Kan dus wel
ik wel niet ben... - ok : ik geloof je op je blauwe ogen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal eigenlijk. Maar inderdaad..ik wilde kwijt hoe goed opgevoed ik wel niet ben.
Ik vroeg gewoon of hij op mijn plaats wilde zittenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef FashionXstar het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
met je gejatte camera/telefoon zeker
Was het maar zo, dan kon ik lekker meebashenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef iSuuz het volgende:
[..]
Geforceerde politiek correcte post -1
Ja dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef Rapaille het volgende:
Of van die oude mensen die dan de opmerking maken 'zie ik er zo oud uit dan!'. Wtf, probeer je gewoon aardig te zijn krijg je zo'n kutopmerking.
EN DAN ZAL ZE ANOREXIA HEBBEN!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef FashionXstar het volgende:
Ik zoek een beetje vermaak op het i-net en dan ben ik gelijk een aandachtshoer? Super logisch allemaal..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn aandachtshoeren. TS heeft alleen het geluk dat ze ook nog knap is.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef zomaareennaam het volgende:
tjonge jonge, als je dan wat doms wil posten: DOE DAN WEL JE BEST, JA - en niet zo'n gemakkelijke non-post als deze....
Je moet iedereen hier niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje vermaak op het i-net en dan ben ik gelijk een aandachtshoer? Super logisch allemaal..
Ik kan wel voor mezelf opkomen hoor..ik bijt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]ik neem het voor je op verdomme. En dat als Wilders stemmer
Een verkapte deel 2 dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Silv het volgende:
[..]
dat niet, maar we gaan hier wel gewoon verder
Wat belachelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon of hij op mijn plaats wilde zitten
Begon ie met JA WAT DENK JE WEL NIET IK KAN NOG WEL STAAN enzo
Voortaan wacht ik wel tot ze het aan me vragen, ondankbare lui.
Begin maar even met je borstjes dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor. In het vervolg zal ik alles filmen:).
Hij zegt dat je knap bent. Maar om stoer te doen zet hij dat erbij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje vermaak op het i-net en dan ben ik gelijk een aandachtshoer? Super logisch allemaal..
Je bent geen kloon toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat belachelijk.![]()
Nou ik blijf het gewoon vragen hoor..ze zijn ook vaak dankbaar!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, ik neem het voor je op en je zegt niet eens dankjewel![]()
Nu voel ik me beledigd
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt..ik zal voor altijd bij je in het krijt staan!
Zoiets?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Begin maar even met je borstjes dan.
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
heb ik niet.Ben ik nu man?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Een verkapte deel 2 dus.
En is ze al begonnen met leren of niet?
Je sneetje dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
heb ik niet.Ben ik nu man?
Precies! Ik werd helemaal rood..ik schaamde me op de een of andere vreemde manier? Vooral omdat mijn vriendin me begon uit te lachen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Sjaakz het volgende:
Heb ik ook altijd een hekel aan
En dan zo ongemakkelijk half staand half zittend blijven glimlachen...
Ik moest hardop lachen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
Je bent te lekker en te chill om echt te zijn. Dus zitten wij hier nu te geilen op een 54-jarige viezerik, of je bent binnen een week hier weg.quote:
Nog geen eens erkenning. Maar een bedankje kon er toch wel vanaf? Of een glimlach? Ik was tenslotte nergens tot verplicht..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Oftewel je wilde graag erkenning TS maar kreeg die niet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hij zegt dat je knap bent. Maar om stoer te doen zet hij dat erbij.
Neehoor dat is niet het geval ik ben gewoon het meisje op de foto.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:32 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je bent te lekker en te chill om echt te zijn. Dus zitten wij hier nu te geilen op een 54-jarige viezerik, of je bent binnen een week hier weg.
Daarom dus. Maar goed, bewijs het tegendeel maar!
Je had je hand al in haar tas onderbroekje zeker?
Ja nu heb je het al gedaan he doerak!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef zovty het volgende:
Is dit een topic om gepost te hebben?
Of niet?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef zovty het volgende:
Is dit een topic om gepost te hebben?
Of niet?
xd xd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch doorzichtig...
XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |