quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
Je had je hand al in haar tas zeker?
Alle vrouwen zijn aandachtshoeren. TS heeft alleen het geluk dat ze ook nog knap is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef FashionXstar het volgende:
TS is een dikke vette aandachtshoer
met je gejatte camera/telefoon zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor. In het vervolg zal ik alles filmen:).
Ik had vroeger 2 deuren verderop een Marokkaans meisje wonen waar ik altijd verliefd op wasquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef zomaareennaam het volgende:
tjonge jonge, als je dan wat doms wil posten: DOE DAN WEL JE BEST, JA - en niet zo'n gemakkelijke non-post als deze....
Is niet meer dan normaal eigenlijk. Maar inderdaad..ik wilde kwijt hoe goed opgevoed ik wel niet ben.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Silv het volgende:
Valt nog mee. Had eerst zon ouwe die me uit begon te schelden omdat hij vond dat ik hem beledigde
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo mn best voor iets onbenulligs doen? En waarom zitten hier zoveel bitches? Als t je niet bevalt reageer je toch gewoon niet..
Geforceerde politiek correcte post -1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik had vroeger 2 deuren verderop een Marokkaans meisje wonen waar ik altijd verliefd op wasZe was nog heel aardig ook en is nu fucking lekker
Kan dus wel
ik wel niet ben... - ok : ik geloof je op je blauwe ogen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal eigenlijk. Maar inderdaad..ik wilde kwijt hoe goed opgevoed ik wel niet ben.
Ik vroeg gewoon of hij op mijn plaats wilde zittenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef FashionXstar het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
met je gejatte camera/telefoon zeker
Was het maar zo, dan kon ik lekker meebashenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef iSuuz het volgende:
[..]
Geforceerde politiek correcte post -1
Ja dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef Rapaille het volgende:
Of van die oude mensen die dan de opmerking maken 'zie ik er zo oud uit dan!'. Wtf, probeer je gewoon aardig te zijn krijg je zo'n kutopmerking.
EN DAN ZAL ZE ANOREXIA HEBBEN!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef FashionXstar het volgende:
Ik zoek een beetje vermaak op het i-net en dan ben ik gelijk een aandachtshoer? Super logisch allemaal..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn aandachtshoeren. TS heeft alleen het geluk dat ze ook nog knap is.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef zomaareennaam het volgende:
tjonge jonge, als je dan wat doms wil posten: DOE DAN WEL JE BEST, JA - en niet zo'n gemakkelijke non-post als deze....
Je moet iedereen hier niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje vermaak op het i-net en dan ben ik gelijk een aandachtshoer? Super logisch allemaal..
Ik kan wel voor mezelf opkomen hoor..ik bijt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]ik neem het voor je op verdomme. En dat als Wilders stemmer
Een verkapte deel 2 dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Silv het volgende:
[..]
dat niet, maar we gaan hier wel gewoon verder
Wat belachelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon of hij op mijn plaats wilde zitten
Begon ie met JA WAT DENK JE WEL NIET IK KAN NOG WEL STAAN enzo
Voortaan wacht ik wel tot ze het aan me vragen, ondankbare lui.
Begin maar even met je borstjes dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor. In het vervolg zal ik alles filmen:).
Hij zegt dat je knap bent. Maar om stoer te doen zet hij dat erbij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje vermaak op het i-net en dan ben ik gelijk een aandachtshoer? Super logisch allemaal..
Je bent geen kloon toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat belachelijk.![]()
Nou ik blijf het gewoon vragen hoor..ze zijn ook vaak dankbaar!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, ik neem het voor je op en je zegt niet eens dankjewel![]()
Nu voel ik me beledigd
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt..ik zal voor altijd bij je in het krijt staan!
Zoiets?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Begin maar even met je borstjes dan.
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
heb ik niet.Ben ik nu man?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Een verkapte deel 2 dus.
En is ze al begonnen met leren of niet?
Je sneetje dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
heb ik niet.Ben ik nu man?
Precies! Ik werd helemaal rood..ik schaamde me op de een of andere vreemde manier? Vooral omdat mijn vriendin me begon uit te lachen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Sjaakz het volgende:
Heb ik ook altijd een hekel aan
En dan zo ongemakkelijk half staand half zittend blijven glimlachen...
Ik moest hardop lachen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
Je bent te lekker en te chill om echt te zijn. Dus zitten wij hier nu te geilen op een 54-jarige viezerik, of je bent binnen een week hier weg.quote:
Nog geen eens erkenning. Maar een bedankje kon er toch wel vanaf? Of een glimlach? Ik was tenslotte nergens tot verplicht..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Oftewel je wilde graag erkenning TS maar kreeg die niet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hij zegt dat je knap bent. Maar om stoer te doen zet hij dat erbij.
Neehoor dat is niet het geval ik ben gewoon het meisje op de foto.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:32 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je bent te lekker en te chill om echt te zijn. Dus zitten wij hier nu te geilen op een 54-jarige viezerik, of je bent binnen een week hier weg.
Daarom dus. Maar goed, bewijs het tegendeel maar!
Je had je hand al in haar tas onderbroekje zeker?
Ja nu heb je het al gedaan he doerak!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef zovty het volgende:
Is dit een topic om gepost te hebben?
Of niet?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef zovty het volgende:
Is dit een topic om gepost te hebben?
Of niet?
xd xd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch doorzichtig...
XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDD XDDDDquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Gulo het volgende:
Heb ik ook wel eens mee gemaakt inderdaad. Toen was het nog erger. Het oude vrouwtje was beledigd. Misschien was ze toch niet zo oud als ze er uit zag.![]()
Verder een goede actie hoor TS. Ik begeef me tegenwoordig nog uiterst zelden in het OV, maar het valt me op dat er steeds minder mensen plaats maken voor ouderen/minder validen.
Ja, raar is dat eigenlijk... Dat je je kan schamen voor zoiets. Een gebaar wat het midden houdt tussen een goede daad en een sociale verplichting. Een stukje vriendelijkheid wat door een afwijzing en reacties van omstanders aan kan voelen als een vertoon van zwakte.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies! Ik werd helemaal rood..ik schaamde me op de een of andere vreemde manier? Vooral omdat mijn vriendin me begon uit te lachen..
Haha jij verveelt je ook zo te zien..hoevaak heb je al op mn profiel gekeken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef Zapato het volgende:
Maar jij hebt FOK aardig opgepakt vandaag moet ik zeggen.
Laatste bezoek: 27 seconden geleden.
Aantal posts: 171 (gemiddeld 171 per dag)
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef IkBenOzan het volgende:
Je had haar een kankerharde stomp op haar bek moeten geven
12x minder dan naar je fotoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha jij verveelt je ook zo te zien..hoevaak heb je al op mn profiel gekeken?
Precies. Ahja..volgende keer beter..volgende keer dwing ik het vrouwtje om plaats te nemen hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, raar is dat eigenlijk... Dat je je kan schamen voor zoiets. Een gebaar wat het midden houdt tussen een goede daad en een sociale verplichting. Een stukje vriendelijkheid wat door een afwijzing en reacties van omstanders aan kan voelen als een vertoon van zwakte.
Turk ≠ marokkaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef IkBenOzan het volgende:
Je had haar een kankerharde stomp op haar bek moeten geven
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:42 schreef Zapato het volgende:
[..]
12x minder dan naar je foto
*slijmdrupslijm*
Heb ik ook wel es gehad hoor ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vorige week was het stervensdruk in de metro. Op een gegeven moment stapte er een oud vrouwtje in en er was niemand van de jongeren die zijn/haar zitplaats wilde opgeven voor het oude vrouwtje. Ik, zo aardig als ik ben, stond op en vroeg of de vrouw wilde zitten. Zoals ik van mama heb geleerd. Tot mijn grote verbazing zei het vrouwtje ''nee hoor''..en toen moest ik bijna huilen.
Klacht: oudjes die je aanbod uit beleefdheid niet aannemen.
Sure it isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Freak..![]()
Mijn reacties zijn zoveel boeiender dan mijn foto?
Nee juist nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Freak..![]()
Mijn reacties zijn zoveel boeiender dan mijn foto?
Nee ik vond het ook raar dat ik beledigd was..maar zo voelde ik dat nou eenmaal. Dat houd je niet onder controle hehe.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:46 schreef CP69 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel es gehad hoor ...
hoef je toch niet beledigd om te zijn ?
Die oude dame wil gewoon late zien dat ze zelf nog goed kan staan
Ik denk dat je gewoon teveel verwacht van mensen ....
verwacht NIKS van NIEMAND ,
word je ook nooit teleurgesteld
quote:
Not thát obvious.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Obvious troll is obvious.
Truth.quote:
Jij maar jij bent een vrouw, jij snapt ons nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook niet de standaard kerel op FOK! die op alles fapt wat voorbij komt.
Tieft lekker op naar GS.quote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Jij maar jij bent een vrouw, jij snapt ons niet
You're missing out.quote:
van watquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nog steeds geen uitleg gehad!
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Vetklep het volgende:
puike actie! er zijn tegenwoordig maar weinig jongeren die dat doen.
Mwah, ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat er géén stoel aan een oudere werd aangeboden in de tram. Maar wel zo netjes dat TS ook gewoon meedoet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Vetklep het volgende:
puike actie! er zijn tegenwoordig maar weinig jongeren die dat doen.
Mwah, als je je naam eer aan doet begrijp ik best dat ze je raar aankijken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef MC-Shithead het volgende:
Oww, nu weet ik pas waar die gast het over had met die foto's en dat slijmdruppelslijm.
Maargoed, goed dat er toch nog mensen zijn die naar ouderen omkijken en ze behulpzaam tegen zijn.
Tegenwoordig lijkt het ook als ik een oudere tegenkom en normaal hallo tegen ze zegt dat ze al pepperspray willen grijpen ofzo, sommige kijken je dan heel dom aan, misschien door me huidskleur, of gewoon omdat het langzamerhand weggaat, die normen van beleefdheid.
Who knows.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat er géén stoel aan een oudere werd aangeboden in de tram. Maar wel zo netjes dat TS ook gewoon meedoet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef koningdavid het volgende:
Marokkaanse18 is de nieuwe KLB-hype
Wat dacht je van "Bontkraagje van F0k!1" of 'die lijpe mocro flavour'. Zet maar in je ondertitel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeeeeeey![]()
Krijg ik nu een soort titel?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, als je je naam eer aan doet begrijp ik best dat ze je raar aankijken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Bontkraagje van F0k!1" of 'die lijpe mocro flavour'. Zet maar in je ondertitel.
Doe jij soms je naam ook eer aan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, als je je naam eer aan doet begrijp ik best dat ze je raar aankijken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Doe jij soms je naam ook eer aan?
Dit krijg ik bij Wikwakka:
[ afbeelding ]
Toevallig ook op Fok! geplaatst.
Hey, ik heb inmiddels al een laserbehandeling gehad hoor! Ik heb er nu veel minder last vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Doe jij soms je naam ook eer aan?
Dit krijg ik bij Wikwakka:
[ afbeelding ]
Toevallig ook op Fok! geplaatst.
Hahaha, goeie opmerkingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vast niet. Dat beestje ziet er nog best schattig uit !
Iemand moet t doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef koningdavid het volgende:
Marokkaanse18 is de nieuwe KLB-hype
Fixed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
Je had je hand al in haar broek zeker?
Ik maakte een grolletjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Hahaha, goeie opmerking![]()
Btw, wikwakka, als je daadwerkelijk denk dat ik een poepkop heb, zit je verkeerd ;p
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent zeker een tubgirlfanaat, vandaar de username.
Vragen ze dat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef CP69 het volgende:
Ik moet eerlijk zegge ....
ik sta eigenlijk ook nooit op voor oude mensen ...
ALLEEN als ze vragen om mijn plaats sta ik die graag af ...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Marokkaanse18 is de nieuwe KLB-koningin?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
KLB houdt alleen van milfs, dan is koningin toepasselijker.
Wanneer ga je naar je bedje toe?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah zo. Dan ben ik hier verkeerd.
Om 12 uur ga ik slapen..althans dat is de bedoelingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar je bedje toe?![]()
Hij denkt dat je iets onder je jurk hebt verstopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en wat is nu de bedoeling?
Ik volg een vaste routine. Om 1 uur gaat de laptop uit, dan nog een half uurtje TV, en dan slapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Om 12 uur ga ik slapen..althans dat is de bedoeling![]()
en jij?
gewoon random plaatjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en wat is nu de bedoeling?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij denkt dat je iets onder je jurk hebt verstopt.
en dan moet je hoelaat weer opstaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik volg een vaste routine. Om 1 uur gaat de laptop uit, dan nog een half uurtje TV, en dan slapen.
quote:
Op het gemakje rond 11 uur ofzo, en dan rond 13:00 naar de les.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
en dan moet je hoelaat weer opstaan?
Geen idee. Maar ik beheers de Nederlandse taal inderdaad beter dan de meeste landgenoten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe komt het dat Marokkaanse18 wél het verschil tussen die en dat of de/het/een weet?
Ik vraag me oprecht af waarom dat zo vaak verschilt. Pure luiheid bij sommigen? Of is straattaal cooler.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik beheers de Nederlandse taal inderdaad beter dan de meeste landgenoten.
Dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Op het gemakje rond 11 uur ofzo, en dan rond 13:00 naar de les.![]()
12 uur zal niet lukken voor je vannacht, het zal wel later worden met alle aandacht die je ineens vandaag krijgt.
In Nederland? Nee niet echt, maar het zappen tussen alle sex reclames door werkt slaapverwekkend, wat op een laat tijdstip wel handig is. Maar misschien dat er op Nat. Geographic iets te bekijken valt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.
Lol. Ik kan wel omgaan met een beetje virtuele aandacht. Hoop dat er nog wel een leuk programma op tv komt.
Ik heb werkelijk geen idee. Maar veel autochtonen beheersen de Nederlandse taal ook niet goed. Niet dat ik het gelijk over een andere groep wil hebben hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af waarom dat zo vaak verschilt. Pure luiheid bij sommigen? Of is straattaal cooler.
Dit soort reacties ga ik in het vervolg gewoon negeren. Ik snap niet wat je wil bereiken? Ik ga echt niet uit m'n slof schieten ..vind het enkel diep triest.quote:
Op 1 2 en of 3 zijn soms nog wel ''oke'' programma's te zien..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In Nederland? Nee niet echt, maar het zappen tussen alle sex reclames door werkt slaapverwekkend, wat op een laat tijdstip wel handig is. Maar misschien dat er op Nat. Geographic iets te bekijken valt.
Ja, maar als je dan een beetje om je heen luistert weet je toch meteen hoe het wel moetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar veel autochtonen beheersen de Nederlandse taal ook niet goed. Niet dat ik het gelijk over een andere groep wil hebben hoor.![]()
Mja..sommigen horen gewoon niet dat het niet klinkt? En als je niet weet of het een de- of het-woord is dan weet je ook niet of het deze of dit is.
Herhaling na herhaling.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op 1 2 en of 3 zijn soms nog wel ''oke'' programma's te zien..
Ja, herhalingen van herhalingen van herhalingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op 1 2 en of 3 zijn soms nog wel ''oke'' programma's te zien..
Blijkbaar niet. Mja, Nederlanders(de autochtonen wel te verstaan) moeten eerst maar eens werkwoorden leren vervoegen voor ze naar andere bevolkingsgroepen kijken!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan een beetje om je heen luistert weet je toch meteen hoe het wel moet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, herhalingen van herhalingen van herhalingen.![]()
Wehehe. Dan zal het wel waar zijn.quote:
FOK! is niet hetzelfde als autochtoon Nederland. De d/t-fouten vliegen mij hier om de oren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Mja, Nederlanders(de autochtonen wel te verstaan) moeten eerst maar eens werkwoorden leren vervoegen voor ze naar andere bevolkingsgroepen kijken!
Ik vind herhalingen fijn! Dan onthoud je de oh-zo-boeiende informatie veel beterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, herhalingen van herhalingen van herhalingen.![]()
En wat die betreft die plaatjes, laat ze maar. Ze weten niet hoe ze moeten reageren op iets wat ze nog nooit gezien hebben, een vriendelijke Marokkaan. Dat druist in tegen alles wat ze geleerd hebben, dus die verwarring zorgt ervoor dat ze je juist uit de tent willen lokken om zo weer vooroordelen te kunnen bevestigen.
En zulks.
Vanwaar je naam? Waarom zo nadrukkelijk op je Marokkaanse afkomst?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Mja, Nederlanders(de autochtonen wel te verstaan) moeten eerst maar eens werkwoorden leren vervoegen voor ze naar andere bevolkingsgroepen kijken!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
FOK! is niet hetzelfde als autochtoon Nederland. De d/t-fouten vliegen mij hier om de oren.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef woads het volgende:
[..]
Vanwaar je naam? Waarom zo nadrukkelijk op je Marokkaanse afkomst?
En dat op de unversiteitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik had het ook niet (alleen) over Fok. Kijk maar eens even om je heen. Ik kreeg laatst een deel van een groepsopdracht toegestuurd..het was echt triest. En niet alleen grammaticale fouten..de meesten kunnen ook niet spellen.
Als etnische of religieuze minderheid in KLB krijg je nu eenmaal 9 van de 10 keer gebash van dommige mensen. Het went op een gegeven moment.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit soort reacties ga ik in het vervolg gewoon negeren. Ik snap niet wat je wil bereiken? Ik ga echt niet uit m'n slof schieten ..vind het enkel diep triest.
ahja..het gaat uiteindelijk toch om de inhoud? Wat ook wel hoort..quote:
Als je aandacht wilt kan het ook op een leuke manier.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:58 schreef Goofisch het volgende:
sorry @ ts maar.
Je bent hier nieuw en:
laatste bezoek: 34 seconden geleden.
aantal posts: 225 (gemiddeld 225 per dag)
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als etnische of religieuze minderheid in KLB krijg je nu eenmaal 9 van de 10 keer gebash van dommige mensen. Het went op een gegeven moment.
Welterusten, lief KLB prinsesje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Om 12 uur ga ik slapen..althans dat is de bedoeling![]()
en jij?
Ik kan er ook wel tegen maar het is gewoon triest? Vooral als je moet geloven dat ze een hekel aan een bepaalde groep hebben maar toch mensen uit die betreffende groep blijven proberen te provoceren. Waar ben je dan mee bezig? Juist..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als etnische of religieuze minderheid in KLB krijg je nu eenmaal 9 van de 10 keer gebash van dommige mensen. Het went op een gegeven moment.
Omdat als je nieuw bent je niet meteen de weg kent en dus niet ineens 225 post eruit knalt in 1 dag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je aandacht wilt kan het ook op een leuke manier.
Moet ik me nu schamen? Ik post gewoon veel. Heb ook de hele dag thuisgezeten? Waarom verdedig ik mezelf? Waarom kijk je daar naar?
Hoi.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Religieuzen die andere mensen dom noemen.![]()
Hoi.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Religieuzen die andere mensen dom noemen.![]()
Hoi.
[..]
Welterusten, lief KLB prinsesje.
Wat heb ik in t C gebouw te zoeken? Juist ja..niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb de TS volgens mij wel eens gezien. Zeker een van die rechtenstudentjes in de c-hal die beteuterd wacht tot de bedrijfskundigen klaar zijn.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Omdat als je nieuw bent je niet meteen de weg kent en dus niet ineens 225 post eruit knalt in 1 dag.
Nee, ik dacht dat jij ging slapen om 12 uur, wat ik betwistte, en blijkbaar heb ik gelijk. Wat logisch is, ik studeer immers ook aan de universiteit, dus mijn intellect en inlevingsvermogen moeten zeker niet worden onderschat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga je slapen? Slaap zacht.
wutevaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat heb ik in t C gebouw te zoeken? Juist ja..niks.
Is typisch KLB. Op een gegeven moment ga je het gebash nog waarderen ook, geloof mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel tegen maar het is gewoon triest? Vooral als je moet geloven dat ze een hekel aan een bepaalde groep hebben maar toch mensen uit die betreffende groep blijven proberen te provoceren. Waar ben je dan mee bezig? Juist..
Gristenhond, scheer je wegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is typisch KLB. Op een gegeven moment ga je het gebash nog waarderen ook, geloof mij.
Nee, want dat zou een ramp zijn..hehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij ging slapen om 12 uur, wat ik betwistte, en blijkbaar heb ik gelijk. Wat logisch is, ik studeer immers ook aan de universiteit, dus mijn intellect en inlevingsvermogen moeten zeker niet worden onderschat.
Ik heb geen hekel aan andere culturen. Ik heb een hekel aan mensen die te nadrukkelijk lopen te showen. Als ik naar naar forum.marokko.nl gaat en daar Nederlander9 heet. Denk je niet dat ik danin conflict kom met anderen mensen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel tegen maar het is gewoon triest?
Waarderen? Hoezo? Geeft het jou het idee dat je interessant bent oid haha?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is typisch KLB. Op een gegeven moment ga je het gebash nog waarderen ook, geloof mij.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Welbespraakt ben je iig wel..
Neuh... op een gegeven moment ga je lachen om de voorspelbaarheid en kortzichtigheid van mensen. Als je een topic opent en 9 van de 10 eerst bashreacties precies goed voorspelt, wordt het bijna leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarderen? Hoezo? Geeft het jou het idee dat je interessant bent oid haha?
Ik denk dat ik je trouwens maar ga helpen met je queeste om 1000 posts te behalen. Moet morgen wel lukken. Met 1000 posts ben je newbie-af.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, want dat zou een ramp zijn..hehe
Ik snap het probleem niet zo? Ik mag mezelf toch wel een Marokkaanse noemen aangezien ik dat ook ben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef woads het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan andere culturen. Ik heb een hekel aan mensen die te nadrukkelijk lopen te showen. Als ik naar naar forum.marokko.nl gaat en daar Nederlander9 heet. Denk je niet dat ik danin conflict kom met anderen mensen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuh... op een gegeven moment ga je lachen om de voorspelbaarheid en kortzichtigheid van mensen. Als je een topic opent en 9 van de 10 eerst bashreacties precies goed voorspelt, wordt het bijna leuk.
ah mij helpen? Wat lief..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je trouwens maar ga helpen met je queeste om 1000 posts te behalen. Moet morgen wel lukken. Met 1000 posts ben je newbie-af.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel?
Ik praat(type) veel en snel. Sue me..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Whehehe eerstejaars rechtenstudentje...
Als je maar niet denkt dat onze huwelijksreis naar Marokko is!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo? Ik mag mezelf toch wel een Marokkaanse noemen aangezien ik dat ook ben.
Dat weet ik niet. Maar snap niet wat dat met mijn nickname heeft te maken? Dus als zij daar op jou katten vind jij het nodig om dat hier op mensen te doen die ook een soortgelijke nickname hebben? Vreemd hoor..
Wat voor beeld heb jij van Marokko? Ik zeg niet dat het geweldig is..genoeg vieze/arme plekken, waar ik ook van geniet. Maar jeetje wat heb je daar mooie locaties. Ben verliefd geworden op Marrakech..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat onze huwelijksreis naar Marokko is!!!
Zo zie ik het niet. Ik bedoel dit niet als "wraak" maar als voorbeeld. Ik had gehoopt dat je het zal begrijpen vanuit een ander oogpunt. Ik bedoelde dus dat het door vele als uitdagend word gezien als je loopt te "showen" met een cultuur die hier toch een redelijk slechte naam heeft.quote:
Ze is van mij hé, ik ben al een uur bezig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat onze huwelijksreis naar Marokko is!!!
Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij van Marokko? Ik zeg niet dat het geweldig is..genoeg vieze/arme plekken, waar ik ook van geniet. Maar jeetje wat heb je daar mooie locaties. Ben verliefd geworden op Marrakech..
Oke zo kwam het wel over maar nu je het uitlegt begrijp ik het beter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:24 schreef woads het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Ik bedoel dit niet als "wraak" maar als voorbeeld. Ik had gehoopt dat je het zal begrijpen vanuit een ander oogpunt. Ik bedoelde dus dat het door velen als uitdagend wordt gezien als je loopt te "showen" met een cultuur die hier toch een redelijk slechte naam heeft.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze is van mij hé, ik ben al een uur bezig.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal er een nachtje over slapen.
Slaap lekker
Nu weet je dat ik ga zeggen dat ik met jou overal wel naartoe wil gaan. Bij deze.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wil jij wel op huwelijksreis naar marokko? HAHA.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:29 schreef DrDentzz het volgende:
Het was vast een oud pinguinvrouwtje. Daar sta ik ook niet voor op hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
wat is een pinguinvrouwtje?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu weet je dat ik ga zeggen dat ik met jou overal wel naartoe wil gaan. Bij deze.
248 posts vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Het was geen ''pinguinvrouwtje''. En dat had niks uitgemaakt. Oud=oud.
Morgen prikken we de datum wel. Welterusten, mijn lief.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
*springt een gat in de lucht*
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Morgen prikken we de datum wel. Welterusten, mijn lief.
Dat je niets beter te doen had vandaag, een tentamen voorbereiden of iets dergelijks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou te zeggen?
Onder druk kan ik beter leren..het is nog te ver weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat je niets beter te doen had vandaag, een tentamen voorbereiden of iets dergelijks.
Nog eventjes buikpijn dus...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Onder druk kan ik beter leren..het is nog te ver weg.
Hij denkt dat die grappig is..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef MC-Shithead het volgende:
Ozan, sukkel, ik hoop dat jij het niet bent op dat plaatje, want dan heb je nog veel te verklaren.
Maargoed, toch wel tof om een Marokkaanse te zien die die 'grapjes' negeert en gewoon doorgaat, veel beter dan die mensen die gelijk gaan schreeuwen en schelden.
Scheelt dat er ook nog goeie Marokkanen zijn, en ik ken d'r toch wel een aantal.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nog eventjes buikpijn dus...
Wat aardig van je kuchekuche..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:54 schreef CP69 het volgende:
[..]
Ja , soms ...
Dan zeg ik altijd ...
Tuurlijk ... gaat U maar zitten....
Bah , wat een saaie kloot ben JIJ ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik volg een vaste routine. Om 1 uur gaat de laptop uit, dan nog een half uurtje TV, en dan slapen.
Tja , ik doe goede daden om min of meer mijn merendeels slechte te compenseren ....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat aardig van je kuchekuche..
Idd, is beter, dan kapt ie vanzelf wel, hij houdt nou eenmaal van aandacht blijkt, pech voor hem dat ie dat op de verkeerde plek zoektquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij denkt dat die grappig is..daar ga ik dan gewoon niet op in.
En wat heb ik te verklaren dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef MC-Shithead het volgende:
Ozan, sukkel, ik hoop dat jij het niet bent op dat plaatje, want dan heb je nog veel te verklaren.
Maargoed, toch wel tof om een Marokkaanse te zien die die 'grapjes' negeert en gewoon doorgaat, veel beter dan die mensen die gelijk gaan schreeuwen en schelden.
Scheelt dat er ook nog goeie Marokkanen zijn, en ik ken d'r toch wel een aantal.
Vertel ik je morgen wel, wil je nog een kusje voor het slapen gaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
En wat heb ik te verklaren dan?
Waarom kan dat nu niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:03 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Vertel ik je morgen wel, wil je nog een kusje voor het slapen gaan?
Ik moet nu naar bed toe, ik moet morgen stage lopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom kan dat nu niet?En nee bedankt.
Je kan toch wel typen wat ik moet verklaren in plaats van die shit reacties van jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:08 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Ik moet nu naar bed toe, ik moet morgen stage lopen.
En das pech, ik geef nogal natte kusjes
Nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:12 schreef CP69 het volgende:
* BAH , 2 KERELS DIE ELKAAR SMEKEN OM INTERNET-KUSJES*
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik beheers de Nederlandse taal inderdaad beter dan de meeste landgenoten.
Waar de hamburgers in de aanbieding zijn??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
En wat heb ik te verklaren dan?
Dit dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
Geef dat oudje is ongelijk, al die cous cous falers zijn niet te vertrouwen joh. Zodra je ze vertrouwt, bestelen je ze alsnog.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze wees niet af uit beleefdheid maar uit angst dat jij haar bezittingen zou stelen.
Je moet die lui nooit het voordeel van de twijfel geven want 9 van de 10 keer jatten ze alsnog je spullen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Geef dat oudje is ongelijk, al die cous cous falers zijn niet te vertrouwen joh. Zodra je ze vertrouwt, bestelen je ze alsnog.
Bejaarden??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:13 schreef AlligatorNL het volgende:
Bied een vinger aan en ze nemen je portemonnee
Geef ze een sigaret en ze nemen het hele pakje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:13 schreef AlligatorNL het volgende:
Bied een vinger aan en ze nemen je portemonnee
Dat was ik gisteren ook van plan, maar toen besefte ik dat ik hier geen tuin of balkon heb. Wel kan ik uit het raam pissen, maar de kans is hier redelijk groot dat ik een grote, boze neger bewater.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:56 schreef CP69 het volgende:
[..]
Bah , wat een saaie kloot ben JIJ ...
doe es gek ...
ga es in je blote kont om 2 uur snachts op het balkon of in je tuin staan plasse of zo ...
LEEF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze lijkt op een Marokkaanse jongenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:05 schreef CP69 het volgende:
psssst "Marokkaanse18" is egt wel een lekkerrr Ding
Pics?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ze lijkt op een Marokkaanse jongen
Ja, ze moeten zich aan ons aanpassen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef Saaaaab het volgende:
Als ik TS was koos ik een andere username, scheelt een hoop kutreacties.
Jij mag haar hebben, zo bewaar je de Nederlandse meisjes voor de oude Nederlanders ipv al die "nieuwe Nederlanders" die Nederlands schoon wegkapenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef IkBenOzan het volgende:
Vinden jullie haar echt mooi?Is het omdat ze Marokkaans is en jullie haar maagdenvliesje nooit kunnen doorboren?
Ik wel. Maar ik ben zelf vrouw dus dat zal wel niet meetellenquote:
Ik heb een lieve, mooie Nederlandse meisje met een vleugje Indische bloedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij mag haar hebben, zo bewaar je de Nederlandse meisjes voor de oude Nederlanders ipv al die "nieuwe Nederlanders" die Nederlands schoon wegkapen
Behalve als je van scissoren houdt ofc.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben zelf vrouw dus dat zal wel niet meetellen
Een Nederlandse met een Indisch-Friesche achtergrond, je hebt ook gelijk het meest slechte gegrepen wat op je weg kwamquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik heb een lieve, mooie Nederlandse meisje met een vleugje Indische bloed![]()
En ze heeft een Friese naam
Marokkaanse wijven
Ja. Ze loopt ook nog eens op een stel mooie benen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef IkBenOzan het volgende:
Vinden jullie haar echt mooi?
Simpele ziel.quote:Is het omdat ze Marokkaans is en jullie haar maagdenvliesje nooit kunnen doorboren?
![]()
Nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:14 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Een Nederlandse met een Indisch-Friesche achtergrond, je hebt ook gelijk het meest slechte gegrepen wat op je weg kwam
Marokkaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Ze loopt ook nog eens op een stel mooie benen.
[..]
Simpele ziel.
Haar negeronderlip dan.. Daar kan een vliegtuig op landenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |