abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74297107
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dan nog kun je een heel land niet afrekenen op de uitspraak van één persoon. Kom op zeg .
Nee precies. Ik reken het land niet af. Ik reken de personen die de bevelen geven af.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74297478
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je kan met zulke vijanden niet van iedereen, die meedoet om dit kwaad te verdelgen, verwachten dat ze die vijanden altijd respectvol behandelen. zeker niet als hun zus of ander familielid is opgeblazen. maar dat wordt dan weer gezien als overall evil van israel.

hoe vals kan een mens denken? hoe scheef kunnen mensen proberen een land en geloof wat hen niet aanstaat, maar waar ze wel hun eigen geloof aan te danken hebben, zo te sarren. ondankbare honden zijn het.
Wat ben je ook een eenzijdige simplist. 'Het kwaad'. Laat me niet lachen man. Jij denkt werkelijk dat de Palestijnen alle blaam treft. Israel heeft ecter ook bloed aan de handen. Heel koddig dat jij een zielige situatieschets aanhaalt waarbij je zus of moeder is vermoord door een zelfmoordterrorist. Dat is een reden om Palestijnen te haten. Waar hebben de Palestijnen dan geen reden om Israeliers te haten wanneer hun familie om het leven komt door een buitensporige wraakactie van Israel?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')