Je weet het niet, misschien vermoorden ze al wel op gruwelijke wijze de katten van de buren..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
Bij een groot aantal mensen heb ik ook weer echt het idee dat ze het wel stoer van zichzelf vinden om te geloven hoe koelbloedig ze wel zouden zijn, maar in werkelijkheid geen enkele notie hebben van de magnitude van zo'n daad.
Samen een plannetje maken dan? PM me maar als je geïntresseerd bentquote:Op donderdag 19 november 2009 12:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nu fantaseer ik om hele cda kabinet afmaken, nadat ze kmheffingen en allerlei onzin ingevoerd!..
zo herkenbaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:22 schreef toimoi het volgende:
[..]
Same here. Het hele puzzel idee. Het gaat me niet om de moord zelf ofzo, maar meer hoe kun je er mee wegkomen![]()
Komt ook door films waarin de perfecte moord een ongeluk is zeg maar, ben daardoor eens na gaan denken of dat wel echt zo is.![]()
Dit gaat me boven mijn pet...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het gaat mij ook om de adrenaline die je er van krijgt.
De razernij die dan waarschijnlijk overneemt . En dan zie je een persoon een levend wezen het leven verlaten.
Ik wil zien hoe dat moment er uitziet. Of dat speciaal is.
In je eerste post schreef je dit:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reacties over schuldgevoel steeds.
Als ik zeg dat ik asperger heb zou dat het een beetje meer logisch maken ?
Wat ik niet begrijp... Eerst geef je aan dat je reacties verwacht en vervolgens geef je aan dat je Asperger hebt. Wil je aangeven dat omdat (!) je Asperger hebt, het gerechtvaardigd is om deze gedachten te hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.
gatverdamme, jij bent echt ziek man. lustmoordenaar en pedoquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:03 schreef Uro het volgende:
Heerlijk weer zeg. Is wel te merken dat er een ontzettende taboe heerst rondom het uitspreken van fantaseren over moord en pedofilie.
Zal ik eens wat zeggen: Mensen die nog nooit hebben gefantaseerd over het plegen van een moord of zoiets dergelijks zijn niet helemaal gezond. Het is namelijk heel "gezond" om bepaalde scenario's in te beelden. Op die manier ontwikkel je een besef van ethiek.
Mensen die iets laten "omdat het hoort" zijn wat mij betreft geen volwaardige mensen.
maar dat heb ik nu ook. ik ga echt niet lang staan twijfelen of ik diegene dan koud moet maken of niet. daar ben ik ook zo mee klaar en in dat geval heb je ook een redenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef CP69 het volgende:
Ben totaal niet geinteresseerd in het ZOMAAR vermoorden van mensen , maar als ik ooit in een situatie kom waar
mijn eigen leven wordt bedreigd BEN IK KLAAR OM HET TE DOEN.
Daar hoef ik niet over te fantaseren ....... en misshien maakt dat juist het verschil tussen WANNABEES en de
"echte" onder ons ....
en jij bent echt het toppunt, beter gezegd dieptepunt. STERF!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef strangeways het volgende:
Nee hoor... dat heb ik ook zo vaak gehad.
Helemaal wat je zegt: wetten weerhouden je ervan. Maar anders...
Feit is gewoon dat moord de ultieme macht weerspiegeld.
Als jij een stapel botten in je woning opgestapeld hebt liggen - een stapel botten van mensen die rondgelopen hebben, en levens hadden, met hun mobieltje in de weer waren, die liefdes beleefden en dachten dat ze onsterfelijk waren, en dat hun verhaal de spil van de aarde was, mensen met geliefden, familieleden en levensverzekeringen - ja... dat is geil.
doodbloedt is met dtquote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
gatverdamme, jij bent echt ziek man. lustmoordenaar en pedostoten heb jij nodig, stoten tot je er bij neervalt en doodbloed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |