abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74844692
Wat ik schokkender vind is dat de mensen die aangeven het nooit te zullen doen, het niet doen omdat ze niet de gevangenis in willen.

Ik heb er ook weleens over nagedacht en zou het ook nooit doen, maar dan omdat ik een ander mens niet het leven zou willen ontnemen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:24:24 #102
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74845022
Bij een groot aantal mensen heb ik ook weer echt het idee dat ze het wel stoer van zichzelf vinden om te geloven hoe koelbloedig ze wel zouden zijn, maar in werkelijkheid geen enkele notie hebben van de magnitude van zo'n daad.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74847085
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
Bij een groot aantal mensen heb ik ook weer echt het idee dat ze het wel stoer van zichzelf vinden om te geloven hoe koelbloedig ze wel zouden zijn, maar in werkelijkheid geen enkele notie hebben van de magnitude van zo'n daad.
Je weet het niet, misschien vermoorden ze al wel op gruwelijke wijze de katten van de buren..
Martelen ze de diertjes in het bos, omdat dat makkelijker is en er geen grootschalig politieonderzoek komt
(Kat(ten) begraven, buren denken dattie ergens is aangereden of weggelopen is )

Je kan wel roepen dat deze mensen alles durven posten omdat het anoniem op internet is, maar je kunt je toch wel voorstellen wat voor sicko's er achter een pc kunnen zitten. Het mes snijdt aan twee kanten he?

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die iemand zouden kunnen doden
  donderdag 19 november 2009 @ 12:44:31 #104
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74847300
Tuurlijk, het kán allemaal. Mijn associatie is echter een sceptische.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74847331
Laten we hopen dat je gelijk hebt
pi_74847336
Nu fantaseer ik om hele cda kabinet afmaken, nadat ze kmheffingen en allerlei onzin ingevoerd!..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_74847512
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nu fantaseer ik om hele cda kabinet afmaken, nadat ze kmheffingen en allerlei onzin ingevoerd!..
Samen een plannetje maken dan? PM me maar als je geïntresseerd bent
pi_74853905
Het meisje uit onderstaand bericht had misschien dezelfde fantasie als TS ? Ik ben er overigens van overtuigd dat iedereen wel eens gedachten of fantasieën heeft die het daglicht niet kunnen verdragen. Dat is nu juist het mooie aan fantasie, je kunt de dingen doen die in werkelijkheid niet mogen of niet uitvoerbaar zijn (bijvoorbeeld vliegen zonder hulpmiddelen, whieeeeee...!).

do 19 nov 2009, 11:38
Meisje (15): Ik wilde gewoon moorden

AMSTERDAM - Het 15-jarige meisje dat haar buurmeisje heeft omgebracht en begraven in een bos, heeft een bijzondere verklaring voor haar daad. Er was niets van ruzie, maar de Amerikaanse scholier was gewoon nieuwsgierig hoe het voelde om iemand te vermoorden.

De tiener uit Jefferson City (Missouri) bereidde de moord een week vantevoren voor. Zo groef ze twee gaten in de grond om het meisje na haar dood in te kunnen begraven.

Justitie heeft inmiddels besloten dat Alyssa Bustamante wordt berecht volgens het volwassenenrecht voor de moord op Elizabeth Olton. Dit houdt in dat ze kan worden veroordeeld tot een levenslange celstraf zonder mogelijkheid om vervroegd vrij te komen.

Bron: KLIK
Je kunt zeggen wat je wilt.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:06:38 #109
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_74905432
Als je iemand ècht haat, heb je er dan nog steeds problemen mee om diegene het leven te ontnemen? Dan is een gevangenisstraf toch de enige reden om het te laten? Als de wereld vrij zou zijn van deze wetten, zouden een heleboel mensen een moord of meerdere op zich hebben, dat weet ik vrijwel zeker. Je 'doet het gewoon niet'.
pi_74905436
Even voor de goede orde: ik ben tegen de doodstraf en vind het niet aan 'ons mensen' zo'n macht over elkaar te hebben. Ik kan me alleen wel een voorstelling maken en ik kan het begrijpen.
pi_74905440
Hannibal Lecter topic
pi_74905825
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:22 schreef toimoi het volgende:

[..]

Same here. Het hele puzzel idee. Het gaat me niet om de moord zelf ofzo, maar meer hoe kun je er mee wegkomen
Komt ook door films waarin de perfecte moord een ongeluk is zeg maar, ben daardoor eens na gaan denken of dat wel echt zo is.
zo herkenbaar het idd een soort van puzzel. een beetje luguber..dat wel , maar zo nu en dan vind ik het toch wel interessant om na te gaan in hoeverre het mogelijk is om een 'perfecte moord' te plegen.

dit soort 'gedachten' worden bij mij ook deels aangewakkerd door nieuwsberichten waarbij er bijvoorbeeld iemand opgepakt is die een poederbrief verstuurd heeft. "dat moet op één of andere manier toch mogelijk zijn zonder gepakt te worden" denk ik dan.
pi_74917299
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het gaat mij ook om de adrenaline die je er van krijgt.
De razernij die dan waarschijnlijk overneemt . En dan zie je een persoon een levend wezen het leven verlaten.
Ik wil zien hoe dat moment er uitziet. Of dat speciaal is.
Dit gaat me boven mijn pet...
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reacties over schuldgevoel steeds.
Als ik zeg dat ik asperger heb zou dat het een beetje meer logisch maken ?
In je eerste post schreef je dit:
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.
Wat ik niet begrijp... Eerst geef je aan dat je reacties verwacht en vervolgens geef je aan dat je Asperger hebt. Wil je aangeven dat omdat (!) je Asperger hebt, het gerechtvaardigd is om deze gedachten te hebben?

Think again.

Ik had een post getypt en die gewist omdat ik dacht dat het volkomen zinloos was om het tegen je te zeggen. En toen dacht ik: ik ga het lekker toch zeggen, want wie weet doe je er toch iets mee. En dat alleen zou al genoeg zijn.
Dus ik wil je dit meegeven: je hebt Asperger, so be it. Deal with it. En in plaats van je te richten op gedachten over het fantaseren van het doodmaken van mensen, heb je legio - wat zeg ik? legio - andere dingen om je mee bezig te houden. Je maakt mij niet wijs dat je niet éen enkel ander ding kan bedenken waar je energie in kunt steken waar je vrolijk van wordt. Ga eens met mensen om bij wie je je prettig voelt, doe leuke dingen en denk aan leuke dingen.

En wanneer je nu aangeeft dat dat er echt niet inzit, geef het dan eens aan bij iemand die je vertrouwt.

Maar kom op! Doe iets. En kies dan ook eens een andere weg als de weg om er met mensen over te praten die er ook over fantaseren.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_74918496
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:03 schreef Uro het volgende:
Heerlijk weer zeg. Is wel te merken dat er een ontzettende taboe heerst rondom het uitspreken van fantaseren over moord en pedofilie.

Zal ik eens wat zeggen: Mensen die nog nooit hebben gefantaseerd over het plegen van een moord of zoiets dergelijks zijn niet helemaal gezond. Het is namelijk heel "gezond" om bepaalde scenario's in te beelden. Op die manier ontwikkel je een besef van ethiek.

Mensen die iets laten "omdat het hoort" zijn wat mij betreft geen volwaardige mensen.
gatverdamme, jij bent echt ziek man. lustmoordenaar en pedo stoten heb jij nodig, stoten tot je er bij neervalt en doodbloed!
pi_74918628
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef CP69 het volgende:
Ben totaal niet geinteresseerd in het ZOMAAR vermoorden van mensen , maar als ik ooit in een situatie kom waar

mijn eigen leven wordt bedreigd BEN IK KLAAR OM HET TE DOEN.

Daar hoef ik niet over te fantaseren ....... en misshien maakt dat juist het verschil tussen WANNABEES en de

"echte" onder ons ....
maar dat heb ik nu ook. ik ga echt niet lang staan twijfelen of ik diegene dan koud moet maken of niet. daar ben ik ook zo mee klaar en in dat geval heb je ook een reden
pi_74918777
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef strangeways het volgende:
Nee hoor... dat heb ik ook zo vaak gehad.
Helemaal wat je zegt: wetten weerhouden je ervan. Maar anders...

Feit is gewoon dat moord de ultieme macht weerspiegeld.
Als jij een stapel botten in je woning opgestapeld hebt liggen - een stapel botten van mensen die rondgelopen hebben, en levens hadden, met hun mobieltje in de weer waren, die liefdes beleefden en dachten dat ze onsterfelijk waren, en dat hun verhaal de spil van de aarde was, mensen met geliefden, familieleden en levensverzekeringen - ja... dat is geil.
en jij bent echt het toppunt, beter gezegd dieptepunt. STERF!
pi_74919530
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

gatverdamme, jij bent echt ziek man. lustmoordenaar en pedo stoten heb jij nodig, stoten tot je er bij neervalt en doodbloed!
doodbloedt is met dt
pi_74920218
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

doodbloedt is met dt
d, t, dt, dd, tt, i really don't give a shit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')