Inderdaad, alle luidruchtige mongolen eruit!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Beter te controleren op gedrag in de bios, daar erger ik me pas aan.
14 jarigen in grote mensen films is ook niet in de haakquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef Yreal het volgende:
En jammer genoeg mag dit niet
ts is 14 en wil naar grote mensen films
Maar dan hebben we geen 14jarigesletjeshosseltopics meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Visplek het volgende:
Inderdaad, leeftijdscontrole in bioscopen.
Laten ze de leeftijdscontrole voor het uitgaansleven maar wat aanscherpen, al die 14 jongetjes en meisjes in de discotheek en bij tentfeesten.
Zeker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef 9611Niels het volgende:
Terechte klacht. Als 14-jarige kun je best naar schietfilms kijken, kom op zeg
Ja maar eerder deden bioscopen daar toch ook neit moeilijk over?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi. Ik ben nog nooit geweigerd voor een film toen ik jonger dan 16 was.
Je snapt het niet hé?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Visplek het volgende:
Inderdaad, leeftijdscontrole in bioscopen.
Laten ze de leeftijdscontrole voor het uitgaansleven maar wat aanscherpen, al die 14 jarige jongetjes en meisjes in de discotheek en bij tentfeesten.
Je moet gewoon weten naar welke bioscoop je moet gaan denk ik. Alsof ze echt bij elke bioscoop strenger gaan controleren, denk het niet. Bovendien lopen ze daardoor wel veel inkomsten mis.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar eerder deden bioscopen daar toch ook neit moeilijk over?![]()
Ik ben in de brugklas met bijna onze hele klas naar de film geweest en nee wij zagen er niet als 16 uit.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |