Omdat ik dat vind. Hij wilde gewoon opvallen. Van Meki heb ik gehoord dat hij zijn gebeden gewoon 's avonds thuis had kunnen inhalen, dus dit was helemaal niet nodig. Maar deze man koos er wél vor, en ja, dan ben je een aandachtsgeval.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Alleen dus door een bewaker. En jij maakt er weer aandachtshoer van.
Hoe kom je daarbij?
Stel je voor dat je je belachelijke angst zou moeten uitleggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, je bent niet op Marokko.nl (doordenker).
Angst valt niet uit te leggen, needless to say dat ik er wel angstig van zou worden als een dergelijk persoon voor een belangrijk gebouw gaat zitten met laptopje en op z'n knieën wat Arabische teksten brabbelt. Ik zou weglopen ja, en de politie waarschuwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je belachelijke angst zou moeten uitleggen.
Mooi kaartje. Overal waar de islamitische wereld grenst met de niet-moslim wereld, heersen er conflicten en spanningen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef bassnl777 het volgende:
[..]
deislam is de duivel, kijk maar in de wereld wat een ellende de islam veroorzaakt heeft.
[ afbeelding ]
Vanaf begin van de Islam waren altijd de anderen die begonnen met aanvallen. de Islam heeft nooit als eerst aangevallen. Islam verbiedt oorlogen, wij mogen ons wel verdedigen als de moslims worden aangevallen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mooi kaartje. Overal waar de islamitische wereld grenst met de niet-moslim wereld, heersen er conflicten en spanningen.
En ja, er wordt nou eenmaal wat terreur gepleegd (vooral op de grenzen van de moslimwereld-niet moslim wereld) over de hele wereld, ook in Europa, door aanhangers in naam van een specifieke religie, dus men is extra alert bij extreme "islamitische uitingen" i.c.m. accesoires waarmee je ontplofflingen te werk kunt brengen.
Meki hou toch aub op met die onzin. De Islam is geen vredelievend geloof.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Vanaf begin van de Islam waren altijd de anderen die begonnen met aanvallen. de Islam heeft nooit als eerst aangevallen. Islam verbiedt oorlogen, wij mogen ons wel verdedigen als de moslims worden aangevallen..
Maar dat ga jij en kan jij nooit inzien, jij vindt Islam gewelddadig en slecht..
Wie valt dan wie aan? Vandaag in Pakistan weer een heldendaad op een markt: ik meen 80 dode geloofsgenoten. Moslims maken eerder elkaar af dan dat anderen dat doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Vanaf begin van de Islam waren altijd de anderen die begonnen met aanvallen. de Islam heeft nooit als eerst aangevallen. Islam verbiedt oorlogen, wij mogen ons wel verdedigen als de moslims worden aangevallen..
Maar dat ga jij en kan jij nooit inzien, jij vindt Islam gewelddadig en slecht..
Voor de niet-geloven niet, maar voor de gelovigen is het wel een vrede-lievend geloofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Meki hou toch aub op met die onzin. De Islam is geen vredelievend geloof.
Volgens moslims zijn wij allemaal ongelovige varkens en moeten we dood (of ons bekeren).
Dat IS gewoon zo en ja het IS een achterlijk geloof.
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten en an sich is elk geloof compleet achterhaald en achterlijk, maar de Islam loopt toch wel voorop hoor
Ik ken best veel moslims, maar die denken zo echt niet, hoor. Volgens mij roep jij anderen maar een beetje na zonder je in de materie te verdiepen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Meki hou toch aub op met die onzin. De Islam is geen vredelievend geloof.
Volgens moslims zijn wij allemaal ongelovige varkens en moeten we dood (of ons bekeren).
Dat IS gewoon zo en ja het IS een achterlijk geloof.
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten en an sich is elk geloof compleet achterhaald en achterlijk, maar de Islam loopt toch wel voorop hoor
Je hebt sowieso altijd fanaticen erbij,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Wie valt dan wie aan? Vandaag in Pakistan weer een heldendaad op een markt: ik meen 80 dode geloofsgenoten. Moslims maken eerder elkaar af dan dat anderen dat doen.
Owja, het is zeker weer het kleine groepje wat het verpest voor het meerendeel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:45 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Ik ken best veel moslims, maar die denken zo echt niet, hoor. Volgens mij roep jij anderen maar een beetje na zonder je in de materie te verdiepen.
Er zijn ook aanslagen geweest in Egypte, Iran, Saoedie Arabië, Jemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt sowieso altijd fanaticen erbij,
in Pakistan is de sitautie niet stabiel vanwege de aanwezigheid van USA in Afganistan die de sitautie enkel verslechteren in Pakistan.
Vind jij het gek waar USA is daar vele aanslagen worden gepleegd
Amerika in Irak aanslagen
Amerika in Afganistan aanslagen
in Pakistan is een interne strijd gangbaar tussen het leger gesteunt door de Amerikanen en Taliban en anderen groeperingen.
Voor de Islam werden pasgeboren meisjes direct begraven en was de vrouw geen stuiver waardquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:45 schreef vosss het volgende:
Islam betekend geen vrede. Islam staat voor vrouwenonderdrukking en haat jegens homo's en een hele berg achterlijke ideeen.
Maagoed, whatever rocks your boat zou ik zeggen
Gast...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor de Islam werden pasgeboren meisjes direct begraven en was de vrouw geen stuiver waard
Na de Islam hebben vrouwen rechten gekregen en zijn zij de parels in de gezinsitautie
Je hebt overal rotte appels.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Er zijn ook aanslagen geweest in Egypte, Iran, Saoedie Arabië, Jemen.
Nou het is wel waar. voor de Islam werden pasgeboren meisjes direct levend begraven. omdat ze niks voorstelden.quote:
Afijn, laten we het er op houden dat in jouw verknipte wereld alles de schuld is van de ongelovigen, en dat alle conflicten met de Islam te danken zijn aan de ongelovigen.quote:en S. Arabie zijn aanslagen enkel gepleegd op de aanwezigheid van de Amerikanen in het land.
Ga toch weg man. De islam streeft naar expansie. Naar wereldoverheersing. Daarom botst het op de grenzen tussen de moslimwereld en de niet-moslimwereld. Omdat de islam zich wilt verspreiden. Overal waar de islam grenst met de niet-moslimwereld, zijn er spanningen en terreur, omdat er fricties zijn daar tussen moslims en niet-moslims.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de Islam niet stond voor vrede en saamhorigheid en barmhartig dan zou ik geen moslim zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Let me get this straight, je denkt dus werkelijk dat de Islam een soort van overkoepelend geloof is waar je volkomen veilig en vredig in bent, buiten die "koepel" ben je een ongelovige en leef je niet in vrede of harmonie met de wereld om je heen.
Komen mensen van buitenaf in dat koepeltje van je dan verklaard dat meteen alle ellende en rotzooi onder je koepel, dat zeg je namelijk hier:
[..]
Afijn, laten we het er op houden dat in jouw verknipte wereld alles de schuld is van de ongelovigen, en dat alle conflicten met de Islam te danken zijn aan de ongelovigen.
Ga ergens anders liegen. Voor de aanwezigheid van de USA was Pakistan ook instabiel. Het is al instabiel sinds de creatie van Pakistan in 1947.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt sowieso altijd fanaticen erbij,
in Pakistan is de sitautie niet stabiel vanwege de aanwezigheid van USA in Afganistan die de sitautie enkel verslechteren in Pakistan.
Griezelig dat ze dit zelf niet doorhebben, als het zo doorgaat dan zal binnen afzienbare tijd natuurlijk de druppel de emmer doen overlopen. Je kan niet verwachten in ons huidige tijdperk en ontwikkeling van het bewustzijn van de mensheid dat we ons nog laten onderdrukken door een religie als dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ga toch weg man. De islam streeft naar expansie. Naar wereldoverheersing.
In de 800-jaar dat Spanje Islamitisch was heeft Spanje met overtuigingskracht verovert niet met zwaarden en bloed. Daartegen was het andersom toen Christenen het gebied terug pakte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ga toch weg man. De islam streeft naar expansie. Naar wereldoverheersing. Daarom botst het op de grenzen tussen de moslimwereld en de niet-moslimwereld. Omdat de islam zich wilt verspreiden. Overal waar de islam grenst met de niet-moslimwereld, zijn er spanningen en terreur, omdat er fricties zijn daar tussen moslims en niet-moslims.
Overigens zijn op dat kaartje van basnl lang niet alle conflicten vermeld. In Zuid-Thailand heerst er namelijk ook een conflict, namelijk tussen moslims vs. boeddhisten, waar moslims strijden voor een moslimsstaat in Thailand. Jemaah Islamiyah is overigens een terreurbeweging in Zuid-Oost Azie die streeft naar een grote moslimstaat in geheel Zuid-Oost Azie.
Verder is de islam de enige godsdienst die zich zo snel en over zo'n grote afstand heeft verspreid. In nog geen 100 jaar tijd na de dood van Mohammed van Spanje tot aan Afghanistan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |