hier stopte ik met lezen, geek!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef Flammie het volgende:
Een vriend van mij ging hoesjes halen (sleeves voor magic the gathering)
Dat is pas flavorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Buschetta het volgende:
One little Flammie was playin' with his cardz. Out came buschetta and hit him till a retardz
Ik speel inderdaad ook pokemon ja? Jij ook? misschien dat we eens kunnen gamen danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Was jij ook niet die gast die nog pokemon kaarten e.d. verzamelde?
Jep Flammie is een favoriet van mequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:44 schreef Herpert het volgende:
Nerdtopic, het enige dat het goed maakt is Flammie the dragon! <3
Ik krijg gelijk zin om de snes weer aan te sluitenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep Flammie is een favoriet van me
hoop het voor hemquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:44 schreef stamppot het volgende:
TS is een troll
Nja, plaats het in context. Zou jij je niet ergeren?quote:
Ik ben geen troll... ik heb hoesjes tekort en dat is zwaar klote... vooral omdat ik ze niet meer kan krijgenquote:
Hoera hoera, en nieuw dieptepunt aan flammie te danken ja.quote:"Two little goblins, out in the sun... down came a griffin and then there was one"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Welk deck bouw je ?:)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef R4ven het volgende:
Klacht herkenbaar, ik kan ook niet meer dan 50 kaarten in mijn decks duwen (nee geen magic of pokemon) omdat er maar 50 in zitten.
K heb vandaag wel nieuwe hoesjes gekocht voor mn deck wat ik aan het bouwen ben ^.^
hoe je zelfmoord moet plegen hopelijkquote:
Nope, Dezequote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoe je zelfmoord moet plegen hopelijk
hoe je dat doet??quote:
nee ik bedoel.. wat heeft dat met deckbuilding en strategie te maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoe je dat doet??
spring voor een trein met een pak deck magic kaarten
Ja maar dat kunnen jullie beter wel doen dan over dit soort in en in trieste kaart spelletjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef Flammie het volgende:
[..]
nee ik bedoel.. wat heeft dat met deckbuilding en strategie te maken?
Ik vraag welk deck hij aan het bouwen is, niet hoe iemand zelfmoord moet plegen
nou dankjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen jullie beter wel doen dan over dit soort in en in trieste kaart spelletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |