Nja, ben geen meesterkok, maar sta mijn mannetjequote:
Je dumpt meisjes waar je mee uitgaat.. op de eerste date?quote:Nu was het al nooit met de beste intenties uitgegaan (meestal dump ik ze )
Ja, zes voet diep in een bos.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:18 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Je dumpt meisjes waar je mee uitgaat.. op de eerste date?
Jij kookt niet voor de lol maar om op straat te overleven, toch ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, ben geen meesterkok, maar sta mijn mannetje![]()
Ik hou ook van exclusieve gerechten, vooral nieuwe gerechten proberen vind ik heerlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, ben geen meesterkok, maar sta mijn mannetje![]()
Wil altijd van die exclusive shit maken
Het hoort er bij he..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij kookt niet voor de lol maar om op straat te overleven, toch ?
Nice, misschien eens afspreken danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik hou ook van exclusieve gerechten, vooral nieuwe gerechten proberen vind ik heerlijk.
Nee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef Michielos het volgende:
De meeste FOK'kers kennen mij...
En hij beschikt over titels in de K1 wereld, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, zes voet diep in een bos.
Vergeet niet dat TS Krav Maga doet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nice, misschien eens afspreken dan
BLACK BANDANDA CREW TOPIC KAPING!!1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Buschetta het volgende:
[q]Lekker winkelen, stadje pikken[]/q]
Ben je half wijf ofzo ? Een man zeg dan "effe wat shit halen"
gadverdamme.
Heb je de TS even schaakmat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
Ik krijg een opmerkelijk Emimich-gevoel bij dit topic.
Ik heb alleen diverse vechtkunsten getraind. Heb zelf geen k1 titels hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En hij beschikt over titels in de K1 wereld, als ik me niet vergis.
Waarschijnlijk ook in de shopwereld, met z'n "Lekker winkelen."
Mijn excuus. Maar je houdt wel van lekker winkelen, gekke meid dat je er rondloopt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb alleen diverse vechtkunsten getraind. Heb zelf geen k1 titels hoor
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn excuus. Maar je houdt wel van lekker winkelen, gekke meid dat je er rondloopt!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Kevincy het volgende:
Waarom kom jij elke keer met sterke verhalen? Heb jij geen leven?
Vorige week had je deze ook als zie Steven Seagal topic
Jeugdetentie en psychiatrische zorgquote:verschillende vechtkampen
TS:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[..]
Jeugdetentie en psychiatrische zorg
Het onderstreepte is wat werkelijk gebeurd is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef Michielos het volgende:
De meeste FOK'kers kennen mij als een vrij rustige jongen. Soms heb ik wel eens ruzie en sla ik van me af (zoals in het vorige topic), maar normaal gesproken leid ik een rustig leventje. Sommige zaken halen echter het kwaadste in mij naar voren.
Zo had ik vorige week een date. Lekker winkelen, stadje pikken en dan bij mij eten (waarbij ik mijn grande kookkunst tentoon stel!). Alles ging goed, maar waarom.. waarom kom ik in dezelfde stad niet 1... niet 2.. maar 6 ex-en van me tegen????![]()
![]()
Ik kan de headliners al voorspellen. Deze ex-en gaan natuurlijk roddelen over mij en er allemaal geheel eigen verhalen bij verzinnen. Zulke lui maken mijn bloed aan het koken. Nu was het al nooit met de beste intenties uitgegaan (meestal dump ik ze), maar dit is toch wel heel erg triest!
klacht: ex-en tijdens het winkelen die je dom aanstaren
klacht 2: de verhalen die nu opeens de ronde gaan door roddelaarsters
Wel leuke dag gehad![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[..]
Jeugdetentie en psychiatrische zorg
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:14 schreef Michielos het volgende:
De meeste FOK'kers kennen mij als een vrij rustige jongen. Soms heb ik wel eens ruzie en sla ik van me af (zoals in het vorige topic), maar normaal gesproken leid ik een rustig leventje. Sommige zaken halen echter het kwaadste in mij naar voren.
Zo had ik vorige week een date. Lekker winkelen, stadje pikken en dan bij mij eten (waarbij ik mijn grande kookkunst tentoon stel!). Alles ging goed, maar waarom.. waarom kom ik in dezelfde stad niet 1... niet 2.. maar 6 ex-en van me tegen????![]()
![]()
Ik kan de headliners al voorspellen. Deze ex-en gaan natuurlijk roddelen over mij en er allemaal geheel eigen verhalen bij verzinnen. Zulke lui maken mijn bloed aan het koken. Nu was het al nooit met de beste intenties uitgegaan (meestal dump ik ze), maar dit is toch wel heel erg triest!
klacht: ex-en tijdens het winkelen die je dom aanstaren
klacht 2: de verhalen die nu opeens de ronde gaan door roddelaarsters
Wel leuke dag gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:28 schreef dopy14 het volgende:
Als ik bij jouw door de straat loop zie ik ook altijd een ex van me in je huis zitten.hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |