quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:55 schreef BPT het volgende:
Klacht: TS'ers die zichzelf TS noemen.
Waarom niet gewoon "Ik liep over straat" ipv "TS liep over straat"?! Zo irritant. Steeds meer mensen schrijven in die stijl.
En nee, TS doet niet mee met zo'n modegrill.
Is dit een verborgen boodschap?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:56 schreef Ensaf het volgende:
Tripo'er is het niet met de klacht eens.
gast, je doet het zelfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:55 schreef BPT het volgende:
Waarom niet gewoon "Ik liep over straat" ipv "TS liep over straat"?! Zo irritant. Steeds meer mensen schrijven in die stijl. Het mag wel van mij, maar het stáát zo dom.
Klacht: klonen die zichzelf user noemen...quote:geregistreerd op: maandag 5 oktober 2009 @ 16:02
laatste bezoek: 3 minuten, 29 seconden geleden.
aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
Hmm een klacht in een klacht?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:03 schreef error_404 het volgende:
[..]
Klacht: klonen die zichzelf user noemen...
Behalve als je in OUD postquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef Dawwa het volgende:
Als je bijv. Jan in het echte leven heet spreek je toch ook niet in de derde persoon.![]()
Jan vind dit niet lekker. Jan gaat nu weg omdat Jan een afspraak heeft.
Taalverkrachtingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Behalve als je in OUD post
"Papa gaat nu even met mama...."
HAHAHAHAAHA DAT IS GRAPPIG JE KLAAGT OVER IETS WAT JE AAN HET EIND ZELF DOET EN DAN MOETEN WIJ NATUURLIJK ZEGGEN VAN JA NU DOE JE HET ZELF OOK!!1!!!!11!!!11quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:55 schreef BPT het volgende:
Waarom niet gewoon "Ik liep over straat" ipv "TS liep over straat"?! Zo irritant. Steeds meer mensen schrijven in die stijl. Het mag wel van mij, maar het stáát zo dom.
Gebeurt wel en is ook ergerlijk. "Mama vindt het niet leuk als je dat doet hoor."quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef Dawwa het volgende:
Als je bijv. Jan in het echte leven heet spreek je toch ook niet in de derde persoon.![]()
Jan vind dit niet lekker. Jan gaat nu weg omdat Jan een afspraak heeft.
Oude mannen willen het ook wel eens doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Gebeurt wel en is ook ergerlijk. "Mama vindt het niet leuk als je dat doet hoor."
Jezelf in de derde persoon praten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef L.no het volgende:
Sowieso mensen die zichzelf in de derde persoon praten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA DAT IS GRAPPIG JE KLAAGT OVER IETS WAT JE AAN HET EIND ZELF DOET EN DAN MOETEN WIJ NATUURLIJK ZEGGEN VAN JA NU DOE JE HET ZELF OOK!!1!!!!11!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |