Ik werk aan een plan de campagne.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Graag meer info.. ik kan je helpen..
Kijk... met u kan ik praten.. ik krijg namelijk zoveel mails!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Koppel maar terug dan, ik denk dat veel mensen een rls binnen afzienbare tijd (in deze donkere dagen) wel zien zitten.
Sorry, Spaanschmeisje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ian, waarom zou je denken dat er nog niets concreets is![]()
Dat hij dat niet wil vertellen, wil niet zeggen dat er nog niets is gebeurd natuurlijk. Toch?
Wat is er dan wel gebeurd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat hij dat niet wil vertellen, wil niet zeggen dat er nog niets is gebeurd natuurlijk. Toch?
Uhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef enjoybram het volgende:
oja... tip... 10 november even posten(fotograaf) voor TBO locatie.
Maak jij de filmposter?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
TBO moet niet blijven, TBO moet terugkeren!
The Return Of...quote:
Ik teken ervoor (indien er nog zo'n zusje bestaat), dan kom ik weer vrijwillig terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
The Return Of...
En dan dat derde zusje. Tenminste, als die net zo lekker is als Dido en Eline.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |