Precies mijn punt, helaas lukt het ze dan ook niet. Waardoor ik haast in lachen moet uitbarstenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Zapato het volgende:
Terechte klacht. Niet iedereen heeft evenveel talent, maar een voorbereid verhaal gewoon vertellen aan de hand van een blaadje moet toch lukken.
>> PUB.quote:
Ja, maar das dan weer zielig, want hoe is t met je gesteld als je dit probleem hebt, als je dan lacht, gaan die mensen er de rest van hun leven niet meer overheen komenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Precies mijn punt, helaas lukt het ze dan ook niet. Waardoor ik haast in lachen moet uitbarsten
Ohja, MBO'ers zijn tegenwoordig ook al studenten, voelde je je aangesproken?quote:
Ik bereid haast nooit wat voor en doe alles uit de losse pols. Mensen die er nachtenlang aan hebben gezeten en dan nog falenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, maar das dan weer zielig, want hoe is t met je gesteld als je dit probleem hebt, als je dan lacht, gaan die mensen er de rest van hun leven niet meer overheen komen
Dat dus, waarom TS zich moet profileren als iemand die wel kan presenteren ontgaat me volkomen en het presenteren 'als easy' beschouwen is natuurlijk onzin. Niet iedereen is daar even goed in, en je dat mensen nu eenmaal erg zenuwachtig zijn kan ook komen door faalangst. Maarja, dat zal ook wel afgedaan worden als stompzinnig gedragquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:28 schreef Airlocker het volgende:
TS is onzeker, derhalve moest de klacht nog even herhaalt worden omdat hij denkt dat de boodschap niet goed overkwam.
Jij zit dus onder je niveau te werken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik bereid haast nooit wat voor en doe alles uit de losse pols. Mensen die er nachtenlang aan hebben gezeten en dan nog falen
Ik zeg niet dat mijn opleiding moeilijk is. De presentaties daar zijn imo een eitje. Waarom mensen daar moeite mee hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Jij zit dus onder je niveau te werken?Of stelt je opleiding niets voor. (Inkoppertje, HBO stelt natuurlijk niets voor.)
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ohja, MBO'ers zijn tegenwoordig ook al studenten, voelde je je aangesproken?
Lucky you! Als ik moet schijten en alles gaat vlug de diepte in en ik hoef mn reet niet af te vegen consider ik mezelf gewoon gelukkig, en niet als zijnde goed of beter dan een ander die wel minuten moet doen om te schijten en dan alles nog loopt onder te spuiten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik bereid haast nooit wat voor en doe alles uit de losse pols. Mensen die er nachtenlang aan hebben gezeten en dan nog falen
Moeite hebben met HBO en dan over zoiets stoms gaan klagen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mijn opleiding moeilijk is. De presentaties daar zijn imo een eitje. Waarom mensen daar moeite mee hebben?
De opleiding zelf is wel moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |