slim idd, een svideo aansluiting, een vga aansluiting, en zo'n vernieuwde vga aansluiting met zo'n wit blok zegmaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Dennis101 het volgende:
Wat voor aansluitingen zitten er op je beamer? Scart?
Bedoel je met die laatste DVI ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
slim idd, een svideo aansluiting, een vga aansluiting, en zo'n vernieuwde vga aansluiting met zo'n wit blok zegmaar
daarmee kan je ook zappenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef zquing het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12255
zoiets gaat wel werken, anders kan je een oude videorecorder met een svideo out kopen
wat bedoel je met digitale tv, volgens mij hebben we gewoon een normale aansluiting hierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bedoel je met die laatste DVI ?
Dan is dat echt de enige die je wilt gebruiken, de rest is analoog en is ruk.
Digitaal kun je je beamer op de native panel resolutie aansturen, waardoor je beeld er 500% op vooruit gaat.
Die analoge aansluitingen wil je echt niet.
Digitale TV + DVI dus.
(Digitale TV heeft HDMI-output, die kun je met een el-cheapo converter van 5 euro direct omzetten naar DVI)
Met digitale tv bedoel ik digitale tv, dus geen analoge tv.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat bedoel je met digitale tv, volgens mij hebben we gewoon een normale aansluiting hier
Welkom in de 21ste eeuw.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat bedoel je met digitale tv, volgens mij hebben we gewoon een normale aansluiting hier
De coax gaat in de UPC Box, die heeft dan weer HDMI output.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga in dec op kamers, geen idee of ze dat daar hebben
maar je zei dat dig. tv een hdmi output heeft? dat ligt niet op elke kamer, daar ligt gewoon n coax aansluiting
Nee de decoder (het kastje wat je bij digitale tv krijgt) heeft een HDMI output, de COAX kabel gaat in dat kastje. Nog wel een probleempje, niet ieder kastje heeft een HDMI aansluiting, alleen de duurdere abonnementen hebben die standaard.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga in dec op kamers, geen idee of ze dat daar hebben
maar je zei dat dig. tv een hdmi output heeft? dat ligt niet op elke kamer, daar ligt gewoon n coax aansluiting
Wel even opletten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben niet van plan n nieuw abo aan te sluiten ofzoik ga t doen met wat daar ligt
dus een videorecorder (in dat geval koop ik alsnog een dvdrecorder) is dus genoeg om ertussen te zetten?
(kwaliteit zoals die nu thuis is vind ik gewoon prima, ga ik echt geen 15 euro extra per maand voor betalen)
klopt, maar als er dan toch zo'n apparaat tussen moet ipv een klein kastje van 30 euro (Geen idee of dat bestond ofzo) dan koop ik liever gelijk een dvd recorder, kan ik nog wat opnemen enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wel even opletten.
Je doel is om iets te hebben datcoax-input heeft een tuner (waarmee je dus tussen kanalen kunt zappen) en het liefst een svhs output voor naar je beamer.
Je wilt dus een videorecorder met svhs-output, of met scart output (en dan gebruik je een Scart->VGA of Scart->svhs converterkabeltje : http://shop.conrad.nl/aud(...)/scart-adapterkabel/ )
Of een tunerbox met coax-input en scart/svhs output.
Koop er dan gelijk 1 met een HDMI output (dat hebben de meeste wel) en neem er dan een HDMI-DVI kabel bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar als er dan toch zo'n apparaat tussen moet ipv een klein kastje van 30 euro (Geen idee of dat bestond ofzo) dan koop ik liever gelijk een dvd recorder, kan ik nog wat opnemen enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |