Ik dacht eerst dat ik weer eens door het slotje ging, maar zowaar niet dus hehe.quote:
Goed te lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat tentamen ging best lekker
Trekt u maar alles uit, mevrouw.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool Golfer!![]()
Straks voor het eerst naar de fysio voor mijn nek. Iemand een idee of ik iets aangepast aan zou moeten trekken (hemdje of zo bijv.)?? Ik heb geen idee
Hempje shirtje vestje will doquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool Golfer!![]()
Straks voor het eerst naar de fysio voor mijn nek. Iemand een idee of ik iets aangepast aan zou moeten trekken (hemdje of zo bijv.)?? Ik heb geen idee
Ja dat was het plan idd.. Maar denk misschien is er wel een protocol voorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef Duderella het volgende:
Láágjes sun, láágjes!Dan kun je altijd net zo veel uittrekken als nodig is.
Reddingsvest aan, anders wordt je niet geholpenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat was het plan idd.. Maar denk misschien is er wel een protocol voor![]()
@ Golfer: eerst even afwachten hoe leuk de fysio is![]()
![]()
Haha! Lijkt me toch wat lastig knijpen hoor, zo'n reddingsvestquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Reddingsvest aan, anders wordt je niet geholpen
Is ook een raar idee. Ik heb het altijd nog over mijn zoontje en realiseer me dan opeens dat hij intussen alweer ruim 4 jaar vader is van een eigen dochter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Duderella het volgende:
Mooi dat de babi p. zo goed gaat golfie! Lijkt me zo gek als je zoon (jij hebt het ook al eens meegemaakt) opeens vader wordt.Bijzonder hoor.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
Even weer wat herinneringen ophalen:
[TV-TIP] Jubileum uitzending tussen kunst en kitch
Was weer erg grappigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
Even weer wat herinneringen ophalen:
[TV-TIP] Jubileum uitzending tussen kunst en kitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |