Ik dacht eerst dat ik weer eens door het slotje ging, maar zowaar niet dus hehe.quote:
Goed te lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat tentamen ging best lekker
Trekt u maar alles uit, mevrouw.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool Golfer!![]()
Straks voor het eerst naar de fysio voor mijn nek. Iemand een idee of ik iets aangepast aan zou moeten trekken (hemdje of zo bijv.)?? Ik heb geen idee
Hempje shirtje vestje will doquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool Golfer!![]()
Straks voor het eerst naar de fysio voor mijn nek. Iemand een idee of ik iets aangepast aan zou moeten trekken (hemdje of zo bijv.)?? Ik heb geen idee
Ja dat was het plan idd.. Maar denk misschien is er wel een protocol voorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef Duderella het volgende:
Láágjes sun, láágjes!Dan kun je altijd net zo veel uittrekken als nodig is.
Reddingsvest aan, anders wordt je niet geholpenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat was het plan idd.. Maar denk misschien is er wel een protocol voor![]()
@ Golfer: eerst even afwachten hoe leuk de fysio is![]()
![]()
Haha! Lijkt me toch wat lastig knijpen hoor, zo'n reddingsvestquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Reddingsvest aan, anders wordt je niet geholpen
Is ook een raar idee. Ik heb het altijd nog over mijn zoontje en realiseer me dan opeens dat hij intussen alweer ruim 4 jaar vader is van een eigen dochter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Duderella het volgende:
Mooi dat de babi p. zo goed gaat golfie! Lijkt me zo gek als je zoon (jij hebt het ook al eens meegemaakt) opeens vader wordt.Bijzonder hoor.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
Even weer wat herinneringen ophalen:
[TV-TIP] Jubileum uitzending tussen kunst en kitch
Was weer erg grappigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
Even weer wat herinneringen ophalen:
[TV-TIP] Jubileum uitzending tussen kunst en kitch
Wat was er nou met de AIVD ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Duderella het volgende:
Mooi dat de babi p. zo goed gaat golfie! Lijkt me zo gek als je zoon (jij hebt het ook al eens meegemaakt) opeens vader wordt.Bijzonder hoor.
Het is altijd hetzelfde. Pietje naait/vermoord jantje en paultje ontdekt via een omweg wie Pietje is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Die detectives kijk ik nooit. Wel weer P&W daarna.
Tja.. maar het is toch net ff anders iedere keerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Pietje naait/vermoord jantje en paultje ontdekt via een omweg wie Pietje is.
Ok ok...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. maar het is toch net ff anders iedere keer![]()
Ik vind vooral de Engelse series heerlijk om te kijken, rustgevend en mijn nodige portie british wat ik als Anglofiel nodig heb.. en de Zweedse series zijn ook erg mooi!
Amerikaanse series heb ik inmiddels wel gezien, daar vind ik niets meer aan..
Ja soms zit er echt wat goeds tussen.. En ik vind de Engelse detectives dus ook erg 'goed' (in zijn eigen charme zeg maar..)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok ok...Ik kijk ook wel eens een serie. Maar alleen heul, heul, heul goede.
Waarschijnlijk ben ik zo beïnvloed door Hollywood dat die Engelse series mij te traag zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja soms zit er echt wat goeds tussen.. En ik vind de Engelse detectives dus ook erg 'goed' (in zijn eigen charme zeg maar..)
Ik had de AIVD in een opdracht voor studenten verwerkt. Niks spannends.quote:
De rust is juist wat mij aantrekt in die series. En de snelheid wat me inmiddels tegenstaat in de Amerikaanse. Met uitzonderingen zo nu en dan vind ik die snelheid de verhalen namelijk ook erg oppervlakkig maken. Vroeger wel heel veel NYPD blue gekeken en nu nog wel eens tussendoor een keer Law & Order. Maar ik blijf er dus niet voor thuis. Voor Lewis en consorten welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik zo beïnvloed door Hollywood dat die Engelse series mij te traag zijn.
Law & Order kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De rust is juist wat mij aantrekt in die series. En de snelheid wat me inmiddels tegenstaat in de Amerikaanse. Met uitzonderingen zo nu en dan vind ik die snelheid de verhalen namelijk ook erg oppervlakkig maken. Vroeger wel heel veel NYPD blue gekeken en nu nog wel eens tussendoor een keer Law & Order. Maar ik blijf er dus niet voor thuis. Voor Lewis en consorten wel
Oké. Ze staan letterlijk boven de wet, dus ik ben niet zo blij met de AIVD.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik had de AIVD in een opdracht voor studenten verwerkt. Niks spannends.
Frost is een held!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Law & Order kan ik ook wel waarderen.
Ik heb btw wel Frost gekeken een paar jaar geleden.
Pff balen is dat, ik weet nog goed toen mijn ouders gingen scheiden en ook in die toestanden terechtkwamenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en de sukkel zei laatste x toen hij milou bracht dat ze 50e minder alimentatie krijgt door de reiskosten. hallo 2x per maand nog geen 15km kost opeens 50e? rijdt hij ferrari ofzo. sorry beetje boos. heb wel netjes gereageerd op hem door hem te zeggen dat ik niet ben verhuisd en dat dit soort dingen via rechtbank en advocaten gaan sinds een tijd.
Ik ken het ook, mijn ouders kunnen totaal niet meer met elkaar door één deur.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff balen is dat, ik weet nog goed toen mijn ouders gingen scheiden en ook in die toestanden terechtkwamenJe schiet er allebei niks mee op
Leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Duderella het volgende:
Liefjens, der Dude is op.
Misschien tot morgen. Hoewel, ik bivakkeer voornamelijk in de trein, want ik ga met mijnkeigoeie helden
een workshop doen bij de NOS in H'sum. Althans, de studenten gaan 'm doen, ik kijk glimmend toe.
Maar ik moet dus om 7 uur in een trein zitten.Ajoo allemaal!
,
mijn ouders zijn gelukkig gescheiden. dat had ik met ex ook tot hij met zijn nieuwe vrouw kreeg. en balen is vooral dat de dingen die er tot toe doen niet over te praten is met hem. zoals zwemles bijv. of gewicht van dochter. zijn vrouw is een varken en hij is inmiddels ook niet aantrekkelijk meer. ik leef zo gezond mogelijk maar dat helpt niet echt als ze daar volgestopt wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff balen is dat, ik weet nog goed toen mijn ouders gingen scheiden en ook in die toestanden terechtkwamenJe schiet er allebei niks mee op
Ja, gelukkig kunnen mijn ouders het inmiddels ook goed vinden met elkaar. Mijn moeder is laatst nog bij ze op de verjaardag van mijn halfzusje geweest bijvoorbeeld. Maar het is in het begin wel anders geweest helaas..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb met al mijn ex-vrouwen gelukkig nog prima contact en we zien elkaar nog regelmatig.
Het kan echt wel, hoor.
Ugh, dat is echt irritant, ja. En daarin kun je natuurlijk ook niet echt iets afdwingenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gelukkig gescheiden. dat had ik met ex ook tot hij met zijn nieuwe vrouw kreeg. en balen is vooral dat de dingen die er tot toe doen niet over te praten is met hem. zoals zwemles bijv. of gewicht van dochter. zijn vrouw is een varken en hij is inmiddels ook niet aantrekkelijk meer. ik leef zo gezond mogelijk maar dat helpt niet echt als ze daar volgestopt wordt
mmm, dat is best apart eigenlijk!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef DarkElf het volgende:
raar is dat, zat ik net over na te denken; ken echt weinig mensen waarvan de ouders gescheiden zijn (op zich best evrwonderlijk als je leest hoeveel mensen scheiden), ik ken daarentegen wel weer veel mensen waarvan er een ouder is overleden.. (wat misschien het niet scheiden verklaart maar eerlijk gezegd vraag ik mij dat af aangezien die mensen meestal rond hun 50ste zijn overleden.. en veel mensen eerder scheiden)
strange..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh, dat is echt irritant, ja. En daarin kun je natuurlijk ook niet echt iets afdwingenDown-kindjes hebben toch sowieso wat meer aanleg om dikker te worden?
Hahaha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef freecell het volgende:
Ik ga ook op bed.
Ik vraag net aan TARA: keek jij vroeger ook Waku-Waku? Met als resultaat dat hij het nu weer gaat kijken op youtubeZucht
Dat uit jouw mond klinkt, na je gedraaf, geslaaf en gedrag rondom CNK van het laatste jaar, wel erg vreemd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
DE je bent een lieverd en breng vooral je tijd door in de keuken. verder lijk je wel wereldvreemd af en toe.
Wat golfer zegt. Ik vind DE erder een vrouw van de wereld dan jou. No offence.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
Dat uit jouw mond klinkt, na je gedraaf, geslaaf en gedrag rondom CNK van het laatste jaar, wel erg vreemd.
DE, ik heb in mijn omgeving precies dit!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef DarkElf het volgende:
raar is dat, zat ik net over na te denken; ken echt weinig mensen waarvan de ouders gescheiden zijn (op zich best evrwonderlijk als je leest hoeveel mensen scheiden), ik ken daarentegen wel weer veel mensen waarvan er een ouder is overleden.. (wat misschien het niet scheiden verklaart maar eerlijk gezegd vraag ik mij dat af aangezien die mensen meestal rond hun 50ste zijn overleden.. en veel mensen eerder scheiden)
strange..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
cf daarom juist frusterend,zij weten ook dat milou op gezondheid moet letten. DE je bent een lieverd en breng vooral je tijd door in de keuken. verder lijk je wel wereldvreemd af en toe.
Zou t aan de naam liggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
DE, ik heb in mijn omgeving precies dit!
Buiten is het hier herfst, in mijn hoofd is het wel mistig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:39 schreef DarkElf het volgende:
Eniewee, goeiemorgen, leuke binnenkomer en tnx Golfer en Lein
Tis hartstikke mistig hier trouwens! (voor hen die t interessant vinden natuurlijk)
TARA is pas om 21:00 thuis en heeft dan nog honger ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:52 schreef DarkElf het volgende:
jeetje das wel heel druk fc ...
Je lekker verheugen op een avond , als hummel slaapt, op de bank met thee, tara als bediende en een goeie nacht slaap (hopelijk)
Weersveranderingen zijn hier voorspelbaar aan kat en kind inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:07 schreef DarkElf het volgende:
Hij is vast zo druk omdat het weer veranderdzei mijn moeder vroeger ook als mijn zus en ik druk waren ineens.
What's in a name? Nee, ik ken het ook wel. Maar eigenlijk ken ik dan weer heel weinig mensen die wees zijn (nou ja, behalve echt oudere mensen natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:13 schreef DarkElf het volgende:
He Cf ga jij niet naar Parijs dit weekend??
Leuk! voor ik t vergeet: enjoy!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Zaterdagochtend vroeg met de trein.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
Zaterdagochtend vroeg met de trein.
quote:
Het is hier ook heel geurvol. Een pat. met wel zoveel parfum op dat wij hier allemaal aan de beademing willen :Squote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:18 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Mijn morgen is heel geurvol. Ik heb net anti-schimmelspul gespoten in de badkamer. En nu lijkt het of ik in een zwembad woon.![]()
Naja, het is toch al geen gewoon huis, de woonkamer lijkt op een tuincentrum. Het balkon wordt geschilderd, dus alle planten moesten eraf.
Maar zelfs de chloorlucht vind ik minder erg dan de tandarts waar ik vanmiddag heenmoet..
oeh lekker!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef golfer het volgende:
Hier ook lekker even een uitsmijtertje rosbief gemaakt.
brrr sterktequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga naar de tandarts, tot later!
Jammer nouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk omdat je het na verloop van tijd zelf minder ruikt Freecell.
Oh en ik heb helaas niet over jongensnamen gedroomd...
Weer terug! Het was alleen controle maar zelfs behandelingen vind ik niet zo erg als een afspraak maken. Nu mag ik 2 x terugkomen om een miljoen gaatjes te laten vullen.quote:
Das stimmtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
Er zitten sneue mensen tussen DE, best veel
huh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw DE, ben jij dat in je avatar? Je bent echt mooi!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
What's in a name? Nee, ik ken het ook wel. Maar eigenlijk ken ik dan weer heel weinig mensen die wees zijn (nou ja, behalve echt oudere mensen natuurlijk).
Does niet zo blijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Duderella het volgende:
![]()
![]()
Moe maar voldaan weer thuis! Wat is het mooi herfstweer hè, de laatste dagen!
Nou ja, je gaat er niet dood an hoor.quote:
Fijn zo'n 'flow' op je werk hè? Dat het allemaal lekker gaat!quote:Het is prachtig onderwegEn zo lekker zacht!
Het was een topdag vandaag, onderbezet, vet druk maar zo gezellig!! En dat heeft echt weerslag op de patienten, die waren allemaal gewoon ook 'opgeruimd' leek het wel![]()
Morgen nog zo'n dagje graag
Nu een wijntje en relaxen.
Goezo krak
Bellen en naar de wijkagent vragen. Daar eens een gesprek mee hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef MissHobje het volgende:
DarkElf idd een giller
Dude het is super lekker weer! hopen dat dat nog even aanblijft voordat er weer nattigheid komt.
Update irritante onderbuurman: die stond dus maandag in onze berging box enis betrapt door onze lieve buurman die hem heel vriendelijk doch dringend verzocht onze box te verlaten!die lieverd heeft dat netjes gemeld aan ons , dat hoorde wij vandaag! Schijnbaar heeft die gast een sleutel alsdus de lieve buurman.. ik was echt zo pissed!
Heb de woningbouw meteen gebeld,komen 1 dezer dagen voor een noodslot of een nieuwe deur.. want die moesten we toch nog krijgen. De vlerk!
Had net aangebeld maar hij deed mooi niet open, weet zeker dat hij thuis is.
Ga wel even melden dat we hier niet van gediend zijn.
Had al maanden een vermoeden dat er iets was, want steeds stond het licht aan in de box, terwijl wij dat niet eens gebruiken.
Lieve buurman durft geen aangifte te doen met mij samen (die lieve buurman is dik 80 en heel fit enzo maar toch en dat snap ik wel), want die gast spoort niet etc.
Heb alles gemeld aan de woningbouw verder van alle overlast etc. maargoed ga nog wel even verder broeden op een plan want dit pik MissHobje dus niet he!
(Bij andere buren pas nog 2 gloednieuwe fietsen gejat! dan nog de nodige fietsen en gereedschap die al gejat waren, statiegeld flessen verdwijnen etc etc.mensen die hun schoenen voor de deur zetten missen die zelfs regelmatigsneu toch
Bah.. wat een eikel..
Hmm misschien kan ik dit wel uitspreken naar de politie? ik ga eens even bellen.
Misschien kunnen ze hem wel ff doorlichten ofzo? want hij heeft veel dingen geflikt hoorde ik van lieve buurman.
Wordt mijn nieuwe projectje geloof ik
Nou, die sla ik nooit af natuurlijk!quote:
Jups was ik ook van plan.. lees echter kantoortijden grrrrrrrrr.. moet weer wachten tot morgen, dat kan ik slecht hehe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bellen en naar de wijkagent vragen. Daar eens een gesprek mee hebben.
Als het probleem daar bekend is: bellen, alsmaar bellen en blijven bellen bij overlast.
Is het ook bekend bij de woningbouw dat hij overlast veroorzaakt?
Iedereen moet echt bellen, bellen, bellen. Wat krakkie zegt. Bij voldoende (verschillende) meldingen kunnen ze actie ondernemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups was ik ook van plan.. lees echter kantoortijden grrrrrrrrr.. moet weer wachten tot morgen, dat kan ik slecht hehe.
Denk dat ik morgen maar even dat wijkbureau binnen stap!, moet wel ff die gast zijn naam weten, ook nog ff uitvogelen.
Ben echt laaiend gewoon!
Grappige is wel dat het in de hele flat leeft! Sprak net een ander buufie en die vertelde ook meteen al allerlei dingen, altijd handig dacht ik dan weer
idd niet alleen het erbij de brievenbussen bij hebben maar iedereen moet bellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Iedereen moet echt bellen, bellen, bellen. Wat krakkie zegt. Bij voldoende (verschillende) meldingen kunnen ze actie ondernemen.
Jups tijdens kantoorurenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef krakkemieke het volgende:
MissHobje: via 0900-8844 kan je het wijkbureau gewoon de naam van de wijkagent vragen.
Kan je het niet invriezen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef borisz het volgende:
Pastasaus was erg lekker. Moet ik vaker doen, zelf pastasaus maken. Moet er alleen tijd voor maken.
.
Dit was een ingevroren portiequote:
Leuk. Ik heb ze allemaal in al die jaren gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vanmorgen bij Beeld en Geluid de DVD-box Up gekocht!
http://en.wikipedia.org/wiki/Up_Series
Nou, daar hebben jullie niets aan, maar ik wou het toch moar effe gezeg hebbuh!
Ik ook wel een paar. Wil nu alles min of meer achter elkaar gaan kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb ze allemaal in al die jaren gezien.
Ah! Even kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Zo de KvW over Ijzer in Cellogs part #2.
Wordt kijken via Uitzending Gemist voor ons, want we gaan Exp. Robinson kijken terwijl The Restaurant op de BBC2 wordt opgenomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Zo de KvW over Ijzer in Cellogs part #2.
40 jaar!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze foto kwam net langs op het nieuws.. zo aandoenlijk hoe ze aan het treuren zijn bij het afscheid van hun groepsgenoot..![]()
[ afbeelding ]
(http://www.ekudos.nl/artikel/201452/chimpansee_uitvaart)
Oe daar kan ik altijd zo slecht tegen, meteen natte ogen hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze foto kwam net langs op het nieuws.. zo aandoenlijk hoe ze aan het treuren zijn bij het afscheid van hun groepsgenoot..![]()
[ afbeelding ]
(http://www.ekudos.nl/artikel/201452/chimpansee_uitvaart)
nee, niet echt. Eerst was het 7:00 of 7:30 en soms nog later.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:57 schreef Bloes het volgende:
Is zijn bioklokje nog niet ingesteld?
We beginnen maar eens met
Geen idee, ik zie weer niks vandaagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:25 schreef DarkElf het volgende:
zou de mist nog optrekken? wil eigenlijk wel hardlopen maar in mist is dat zo klote...
Belangrijk en uit ervaring weet ik dat er veel zwart op wit geklaagd moet worden!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemoggel
Was erg vroeg wakkert, en de mist is hier weg @Utrecht. Nouja zo goed als dan.
Verder de police ff een belletje gegeven,,. hebben alles opgenomen en laten registreren, de wijkagent wordt ook ingelicht en meneer wordt in de gaten gehouden wederom begreep ik
Verder moet ik hem nog even aanspreken hierop aldus de police.
Dat doe ik wel straks, denk dat ie niet open gaat doen en de bui wel ziet aankomen!
Heb ook gevraagd als er weer dat schreeuwoverlast van hem is wat te doen,.. direct bellen was het antwoord.. alles wordt vastgelegd en kunnen ze meteen actie nemen.
Nouja top zover dus.. en eigenlijk schiet ik er weinig mee op maar wel het idee dat er toch iets mee gedaan is/wordt.
En dan nu sporten
(had nieuw spelletje voor de ps3 dat grand theft auto meuk ofzo.. zo lachen maar wel verslavend! )
tot strakkies
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
goed zo DE!
Ik ga zo eens mijn pak aantrekken en naar de klant
Rennen is zo lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Did it! Zeer tevreden DE
Zalig weer, lekker door een herfstbos gerend!
Wat een lief filmpjequote:
Samenvatting filmpje:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mm ik loop erop vast, vanavond eens op de latop van de mr proberen
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef DarkElf het volgende:
annoying idd zoiets...
Lunch was echt. Bij de bakker broodje gehaald: kleine kaas/hesp/smos en een klein broodje gegrilde kip
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
Nou roep ik wel: lekker (de gegrilde kip!) maar wat is hesp/smos in vredesnaam?
Massage op afstand geeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef golfer het volgende:
Even mijn rug laten bijkomen.
Toilet schoonmaken is al een klote houding en daarna 3 etages stofzuigen is ook niet echt bevorderlijk voor dit ouwe lijfje.
Samen met je Tiroler Alpenzusjes?quote:
quote:Aanklacht na zeven jaar vruchteloos Axe-gebruik
Uitgegeven: 30 oktober 2009 14:25
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2009 14:24
AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
© ANP
Een 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.
Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.
De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.
De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”
Over een uurtje?quote:
Aan bk drankjes doen we hier niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Bloes het volgende:
Kunnen we de bestelling vast doorgeven?
1 vin rouge
1 vin blanc
1 bk drankje
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, een kippenvel-topic in oud... *bibber* Stervende Elena (6) stopt huis vol afscheidsbriefjes
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:ik moet naar school maandag
Leuk Lein!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, een kippenvel-topic in oud... *bibber* Stervende Elena (6) stopt huis vol afscheidsbriefjes
Ik zat ook met kippevel ja.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik heb het gelezen. En heb mijn ernstige twijfels over het waarheidsgehalte van dat verhaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens, een kippenvel-topic in oud... *bibber* Stervende Elena (6) stopt huis vol afscheidsbriefjes
Hèhè, nou, misschien ben jij zo opgeruimd, maar ik zou best een paar jaar later iets tussen m'n kleren of boeken kunnen aantreffen. Met een verhuizing ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:54 schreef DarkElf het volgende:
wat ik mij afvraag is of die mensen nooit opruimen ofzo,.. bedoel als je jaren later nog steeds overal dingen tegen komt?
strange
ze was 6.. en ziek, hoeveel kan ze verstopt hebben als je nu jaren later nog dingen vindt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hèhè, nou, misschien ben jij zo opgeruimd, maar ik zou best een paar jaar later iets tussen m'n kleren of boeken kunnen aantreffen. Met een verhuizing ofzo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Den_Haag het volgende:
weer in college. tentamen international business terug. een 8.3
![]()
Krak is geen kloonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn kritische kant komt bij elk zielig verhaal om de hoek kijken.
Niet dat ik zielig ben, maar af en toe denk ik over mijn eigen waarheid: Als iemand mijn verhaal zou posten, zou ik me afvragen of het waar is.
moet ik alleen nog maar meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom bloos je? Volgens mij heb je er echt hard voor gewerkt. En dan verdien je waten
.
En een.
Wen er maar aan. Ik hoor alsmaar dat je hard werkt.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef Den_Haag het volgende:
weer in college. tentamen international business terug. een 8.3
![]()
Ik ben reuze goed in liegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Al ben ik geen kloon, ik zou toch consequent kunnen liegen Steer?![]()
Ik heb alleen geen liegspieren......ik kan gewoon niet liegen.
Jokkebrok.quote:
Ik vind het ook reuze vaag. Net zoals de artsen verteld hadden dat ze nog 135 dagen te leven had. huh?! Niet 134 of 136, nee 135. Wat is dat nou weer voor volkomen willekeurig getal. Daarbij heb ik bij alle gesprekken incl vele slecht nieuws gesprekken waar ik bij heb gezeten nog nooit een arts een 'verwachte levensduur' horen aangeven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef DarkElf het volgende:
ze was 6.. en ziek, hoeveel kan ze verstopt hebben als je nu jaren later nog dingen vindt?
nou ja, iig ik vind het verhaal wel mooi hoor begrijp mij niet verkeerd. Mijn kritische kant komt alleen dan de hoek om even
'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:28 schreef SeaOfLove het volgende:
milou: mamamamamama...isse maan,slapen nu! als zon is wij spelen. ik heb maar geen antwoord gegeven want dan krijg ik weer te horen: waarom?
- Boodschappen doen (vertrek: over 5 minuten)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:23 schreef DarkElf het volgende:
zo wat zijn de plannen vandaag van de cullers?
wij moeten winkelen, de mr heeft een nieuw paknodig. en ik moet een winterjas. (stomme aankoop vind ik dat maar goed t moet wel)
Weljaquote:
Droogkloot jij!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
oh hai sol, ik zal eens mijn pm inbox bekijken
O als je er al fab uitzoiet, heb je dat niet nodig natuurlijk. Dat is ook weer zo. Jij kan gewoon zo de Gaastra in. Fab ben je toch wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:11 schreef DarkElf het volgende:
Heb je op zich gelijk in maar dat gaat t niet worden dit keer vrees ik.
Maar zie er fab uit vandaag al zeg ik t zelf dus dat compenseert een hele hoop...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
O als je er al fab uitzoiet, heb je dat niet nodig natuurlijk. Dat is ook weer zo. Jij kan gewoon zo de Gaastra in. Fab ben je toch wel.
Hmmz hoeft heel niet hoor, ik wacht meestal met winterjas aanschaf tot januari, want dan is het uitverkoopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Droogkloot jij!
Winterrjas-ze. Vind ik ook altijd zo'n ongezellige ellende-aankoop.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:28 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz had ik milou nog zo gezegd niet te vroeg wakker te worden....ben ik zelf achterlijk vroeg wakker. op tijd naar bed gaan sucks big time :p
Misschien kom ik je nog tegenquote:
euh ´t is toch zaterdag?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
GoedemorgenWat een tijd op je vrije zondag.
En Steer die daaronder dan pas gaat slapen
gezellig!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kom ik je nog tegen
Gaat iedereen shoppen of zo haha. En winterjassen shoppen is idd een crime en het probleem is dat als je het model van dat jaar niet leuk vindt je direct 80% van alle jassen kunt afschrijven
Vorige week winterjassen proberen te shoppen, niet gelukt. Had ik een best leuke jas, maar toen ik hem aandeed, stond je opgeslotenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat iedereen shoppen of zo haha. En winterjassen shoppen is idd een crime en het probleem is dat als je het model van dat jaar niet leuk vindt je direct 80% van alle jassen kunt afschrijven
Ik werk wel gewoon ff doorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je nog schoenen gescoord?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ten eerste een cadeau voor mijn broer die morgen zijn verjaardag viert. En eventueel kleren, en dan vooral geen broeken. Ik word altijd zo enorm chagrijnig van broeken kopen dat ik dat alleen in mijn eentje op regenachtige dagen doe
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Oeh, klinkt leuk DE
Wollen jassen met knopen vind ik meestal wel mooi
(ik heb zo'n hekel aan van die slaapzak winterjassen)
Zo'n Michelin-mannetjes-jasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Oeh, klinkt leuk DE
Wollen jassen met knopen vind ik meestal wel mooi
(ik heb zo'n hekel aan van die slaapzak winterjassen)
Die zijn inderdaad lelijk, maar soms wel praktischquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaof van die ANWB jassen in lichtblauw of rood, met zo'n horizontale reflecterende streep op je rug
There's a hole in your door, dear Liza a holequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad lelijk, maar soms wel praktisch
Mijn wollen jas kan écht niet meer dicht, is getailleerd
Zie je deze deur?
Dat zijn groene opplakplintjesEn élke deur in het huis heeft dat...
Sowieso is heel veel die kleur donkergroen, zo deprimerend....
Er zijn 4 deuren met gaten. Ze zei dat haar zoon daar de oorzaak van wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
There's a hole in your door, dear Liza a hole
Die kamer heeft oranje vloerbedekking en gordijnen en DIT is ook een stukje van die kamer.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |