Ik dacht eerst dat ik weer eens door het slotje ging, maar zowaar niet dus hehe.quote:
Goed te lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat tentamen ging best lekker
Trekt u maar alles uit, mevrouw.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool Golfer!![]()
Straks voor het eerst naar de fysio voor mijn nek. Iemand een idee of ik iets aangepast aan zou moeten trekken (hemdje of zo bijv.)?? Ik heb geen idee
Hempje shirtje vestje will doquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool Golfer!![]()
Straks voor het eerst naar de fysio voor mijn nek. Iemand een idee of ik iets aangepast aan zou moeten trekken (hemdje of zo bijv.)?? Ik heb geen idee
Ja dat was het plan idd.. Maar denk misschien is er wel een protocol voorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef Duderella het volgende:
Láágjes sun, láágjes!Dan kun je altijd net zo veel uittrekken als nodig is.
Reddingsvest aan, anders wordt je niet geholpenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat was het plan idd.. Maar denk misschien is er wel een protocol voor![]()
@ Golfer: eerst even afwachten hoe leuk de fysio is![]()
![]()
Haha! Lijkt me toch wat lastig knijpen hoor, zo'n reddingsvestquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Reddingsvest aan, anders wordt je niet geholpen
Is ook een raar idee. Ik heb het altijd nog over mijn zoontje en realiseer me dan opeens dat hij intussen alweer ruim 4 jaar vader is van een eigen dochter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Duderella het volgende:
Mooi dat de babi p. zo goed gaat golfie! Lijkt me zo gek als je zoon (jij hebt het ook al eens meegemaakt) opeens vader wordt.Bijzonder hoor.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
Even weer wat herinneringen ophalen:
[TV-TIP] Jubileum uitzending tussen kunst en kitch
Was weer erg grappigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
Even weer wat herinneringen ophalen:
[TV-TIP] Jubileum uitzending tussen kunst en kitch
Wat was er nou met de AIVD ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Duderella het volgende:
Mooi dat de babi p. zo goed gaat golfie! Lijkt me zo gek als je zoon (jij hebt het ook al eens meegemaakt) opeens vader wordt.Bijzonder hoor.
Het is altijd hetzelfde. Pietje naait/vermoord jantje en paultje ontdekt via een omweg wie Pietje is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Die detectives kijk ik nooit. Wel weer P&W daarna.
Tja.. maar het is toch net ff anders iedere keerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Pietje naait/vermoord jantje en paultje ontdekt via een omweg wie Pietje is.
Ok ok...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. maar het is toch net ff anders iedere keer![]()
Ik vind vooral de Engelse series heerlijk om te kijken, rustgevend en mijn nodige portie british wat ik als Anglofiel nodig heb.. en de Zweedse series zijn ook erg mooi!
Amerikaanse series heb ik inmiddels wel gezien, daar vind ik niets meer aan..
Ja soms zit er echt wat goeds tussen.. En ik vind de Engelse detectives dus ook erg 'goed' (in zijn eigen charme zeg maar..)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok ok...Ik kijk ook wel eens een serie. Maar alleen heul, heul, heul goede.
Waarschijnlijk ben ik zo beïnvloed door Hollywood dat die Engelse series mij te traag zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja soms zit er echt wat goeds tussen.. En ik vind de Engelse detectives dus ook erg 'goed' (in zijn eigen charme zeg maar..)
Ik had de AIVD in een opdracht voor studenten verwerkt. Niks spannends.quote:
De rust is juist wat mij aantrekt in die series. En de snelheid wat me inmiddels tegenstaat in de Amerikaanse. Met uitzonderingen zo nu en dan vind ik die snelheid de verhalen namelijk ook erg oppervlakkig maken. Vroeger wel heel veel NYPD blue gekeken en nu nog wel eens tussendoor een keer Law & Order. Maar ik blijf er dus niet voor thuis. Voor Lewis en consorten welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik zo beïnvloed door Hollywood dat die Engelse series mij te traag zijn.
Law & Order kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De rust is juist wat mij aantrekt in die series. En de snelheid wat me inmiddels tegenstaat in de Amerikaanse. Met uitzonderingen zo nu en dan vind ik die snelheid de verhalen namelijk ook erg oppervlakkig maken. Vroeger wel heel veel NYPD blue gekeken en nu nog wel eens tussendoor een keer Law & Order. Maar ik blijf er dus niet voor thuis. Voor Lewis en consorten wel
Oké. Ze staan letterlijk boven de wet, dus ik ben niet zo blij met de AIVD.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik had de AIVD in een opdracht voor studenten verwerkt. Niks spannends.
Frost is een held!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Law & Order kan ik ook wel waarderen.
Ik heb btw wel Frost gekeken een paar jaar geleden.
Pff balen is dat, ik weet nog goed toen mijn ouders gingen scheiden en ook in die toestanden terechtkwamenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en de sukkel zei laatste x toen hij milou bracht dat ze 50e minder alimentatie krijgt door de reiskosten. hallo 2x per maand nog geen 15km kost opeens 50e? rijdt hij ferrari ofzo. sorry beetje boos. heb wel netjes gereageerd op hem door hem te zeggen dat ik niet ben verhuisd en dat dit soort dingen via rechtbank en advocaten gaan sinds een tijd.
Ik ken het ook, mijn ouders kunnen totaal niet meer met elkaar door één deur.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff balen is dat, ik weet nog goed toen mijn ouders gingen scheiden en ook in die toestanden terechtkwamenJe schiet er allebei niks mee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |