Of omdat hij net buiten beeld heel hard geknepen wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Gellius het volgende:
Émile kijkt treurig omdat hij zo slecht verkrijgbaar is in de Nederlanden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Of omdat hij net buiten beeld heel hard geknepen wordt.
Ik word dagelijks 24/7 geknepen* en dan trek ik óók zo'n hoofd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:18 schreef Gellius het volgende:
Hoe kom je daar nu toch bij Marble! Ben jij ooit wel eens geknepen? Ik twijfel daar aan.
DaMart is de enige die ik serieus neem. Voor die andere twee is het een soort van erebaantje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:49 schreef Gellius het volgende:
TTK is toegerust met maar liefst drie moderatoren. Het is ook een stormloopsubforum, natuurlijk.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:51 schreef Quir het volgende:
Welke zijn de andere twee?
Als hij op zijn moeder lijkt, dan komt hij gewoon op tijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Nou, Claudia. Het kan nu wel een keertje beginnen, hoor. Mijn collega is ook gewoon ruim een week voor de uitgerekende datum bevallen.
Hij kijkt alsof hij nog zin had in wat lekkers maar de winkel nét gesloten was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Gellius het volgende:
Émile kijkt treurig omdat hij zo slecht verkrijgbaar is in de Nederlanden.
Exact.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom gaan winkels überhaupt dicht?
Kapitalist dat je er bent!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom gaan winkels überhaupt dicht?
Jij zoekt gewoon een Cartman.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Dus veel grappen over negers en joden en zo.
Gastouderopvang is kinderopvang binnen een gezinssituatie in de woning van de ouder of gastouder.quote:
En voor een You Tube-linkje om dit deel te markeren als het enige echte.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:39 schreef DonVincenzo het volgende:
Tijd voor een vies plaatje;
[ afbeelding ]
Kun je het alsjeblieft weghalen?quote:
Nee, ik was aan het werkquote:
Je bent naar Massive Attack geweest?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef k_man het volgende:
[..]
En voor een You Tube-linkje om dit deel te markeren als het enige echte.
(En om nog even na te genieten van het concert gisteren).
Jij bent vast het slimste jongetje van de klas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Je bent naar Massive Attack geweest?
Gevat compliment, zonnetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij bent vast het slimste jongetje van de klas.
Card ja. Ik doe het consequent fout - stond ook altijd bij de verkeerde kast in de bieb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Orson Scott Card, neem ik aan?
De boeken omtrentEnder
vond ik zeer vermakelijk. Of toch de eerste 3 in die serie.
En dat is onvervalste SF, toch?
De proloogserie op de Foundation is grotendeels vrij slap, maar een van de betere onderdelen is de poging van de planeer Aurora (gok ik) om onder die robotwetten uit te komen door de definitie van 'human being' zo smal te stellen dat alleen zijzelf erbinnen passen.quote:1. A robot may not injure a human being or, through inaction, allow a human being to come to harm.
2. A robot must obey any orders given to it by human beings, except where such orders would conflict with the First Law.
3. A robot must protect its own existence as long as such protection does not conflict with the First or Second Law.
Even gegoogeld, en ja dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Starship_Troopersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Gellius het volgende:
Starship Troopers is gebaseerd op een boek van Heinlein, toch?
quote:Luidjes,
quote:It offers the largest colour display on any notebook, a generous13.3 inches, with a resolution of 1024 x 768 and up to 65,536 colours. The 64-bit PCI graphics processor, a first on a Toshiba notebook, and 2 MB video RAM
will make your video presentations fly smoother than ever before.
The productivity bonus of a166 MHz Intel Pentium® processor with MMXTM technology will hardly be lost on you. This is a new development in Pentium processing, that will revolutionise the way your multimedia applications play. And frankly it's probably a lot cheaper and easier than having all those add-ons you have had to put up with in the past.
The![]()
![]()
16 MB EDO RAM memory - expandable up to 144 MB - will make your professional tasks that much easier too. No more waiting around while the machine figures things out - the Tecra 740CDT thinks as fast as you do. And with a
2.1 billion byte hard disk drive you got more storage space than many high-end desktops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |