quote:AMSTERDAM - Daphne Deckers zit in haar maag met de vele kritiek op het tv-programma Benelux' Next Top Model. De jury van het modellenprogramma dat Deckers presenteert, gaf twee overgebleven kandidates het dringende advies af te vallen. Die tip leverde een storm aan kritiek op.
© NU.nl/Mischa Schoemaker
"Ik word ondersteboven gescholden", zei een verontwaardigde Deckers woensdagochtend in de radioshow van Edwin Evers.
"Het lijkt wel of ik een aanslag op De Naald in Apeldoorn heb gepleegd."
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef DrDentzz het volgende:
Vies dik wijf die bovenste.![]()
[ afbeelding ]
Wtf gekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef DrDentzz het volgende:
Vies dik wijf die bovenste.![]()
[ afbeelding ]
Daar zeg je toch ook geen nee tegen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef Geqxon het volgende:
CHUBBY THREAD NAO!
[ link | [url=http://images.roflposters.com/images/rofl/myspace/1238450688061.jpg.[roflposters.com].myspace.jpg]afbeelding[/url] ]
en terecht, daphne deckers; zielig wijf!quote:AMSTERDAM - Daphne Deckers zit in haar maag met de vele kritiek op het tv-programma Benelux' Next Top Model. De jury van het modellenprogramma dat Deckers presenteert, gaf twee overgebleven kandidates het dringende advies af te vallen. Die tip leverde een storm aan kritiek op.
© NU.nl/Mischa Schoemaker
"Ik word ondersteboven gescholden", zei een verontwaardigde Deckers woensdagochtend in de radioshow van Edwin Evers.
"Het lijkt wel of ik een aanslag op De Naald in Apeldoorn heb gepleegd."
gewoon een platte meid, en dat is dan al plus-sizequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:49 schreef apenkutkop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
al haar overige foto's
Nee kukel..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Seam het volgende:
Mensen die de onderste chick een beter figuur vinden hebben dan de bovenste chick![]()
(ik weet het foutieve samentrekking)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |