Inderdaad en niet iets kiezen wat je vrienden leuk vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Had je maar zo slim moeten zijn te kiezen voor iets dat je leuk vond!
Dit dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad en niet iets kiezen wat je vrienden leuk vinden![]()
Mensen veranderen wel eens van gedachten, zeker pubers die gieren van de hormonen en bloot staan aan zwaar peerpressure.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Je weet toch op dat moment dat je dat profiel nog een paar jaar moet doen? Dan kies je toch gewoon iets dat je aanspreekt? Je moet wel heel dom zijn wil je daar nog een heleboel begeleiding bij nodig hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan.Ik heb gekozen waar ik de beste cijfers voor had.
De beste cijfers betekent niet altijd je leukste vakken ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan.Ik heb gekozen waar ik de beste cijfers voor had.
Ach flikker toch op. Je weet dan toch nog helemaal niet wat je wil, hell, ik ben 34 en weet het nog steeds niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef mr_vavavoom het volgende:
In de derde moet je snugger genoeg zijn om voor jezelf te kunnen bepalen wat goed voor je is.
Nee, haast alleen maar bètavakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Zeker tekenen, hoe heet dat vak ook alweer waarbij j weleens naar een theater moet en gym?
Had je zelf toch ook wel kunnen bedenken dat je daar niet echt ver mee komt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Je weet dan toch nog helemaal niet wat je wil, hell, ik ben 34 en weet het nog steeds niet.
Toen vond ik die vakken toevallig leuk, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet toch op dat moment dat je dat profiel nog een paar jaar moet doen? Dan kies je toch gewoon iets dat je aanspreekt? Je moet wel heel dom zijn wil je daar nog een heleboel begeleiding bij nodig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |