SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, kun je ook boogschieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Goeie Kwoot Ll, raak je van slag ofzeau?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[quote]Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, kun je ook boogschieten?
[ afbeelding ]
[/quote
Ing wtf, gebruik spoilers![]()
En wat doe jij op efukt
Jaaaa ik schrokquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goeie Kwoot Ll, raak je van slag ofzeau?![]()
Heb er al een spoiler over gezet heur.
Stond op GeenStijl....iets met plaats je leukste foto.
Liever te lang dan te kort he!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is de eerste keer dat ik wat laat sudderenik was zo blij he. Nog 48 minuten!!
*klein kind*
OMGquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Liever te lang dan te kort he!
Als het nog niet zacht genoeg is, dan nog gewoon een half uur of een uur
Greys, kun je ook boogschieten?Whut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn boterham deed een verwoede poging om via mijn neus naar buiten te komen.![]()
En als brad pitt er nou zo eentje heeft en je ligt al naakt met 'm in bed voordat je er achter komt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind piemels met zo'n tuut echt, brrr.
Greys, kun je ook boogschieten?En dan wel een armbeschermer en geen tuutbeschermer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat over Muis d'r suddervlees.quote:
Brad Pitt doet me niets. Maar Ryan Reynolds? Dan kijk ik er wel gewoon niet naarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En als brad pitt er nou zo eentje heeft en je ligt al naakt met 'm in bed voordat je er achter komt?
Greys, kun je ook boogschieten?BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ 11-06-2009 O+
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan wel een armbeschermer en geen tuutbeschermer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Daar heb je geen foto's van? Jammer hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
OMG die dooien in dat badje![]()
![]()
Die piemol INGGGGGGG bedankt!
Mijn mooi weer plaatjes van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was nog NOOIT over dat tussenstuk waar boten aan kunnen meren tussen de twee bruggen heen gelopen.
Nu dus wel![]()
Moest ik alleen aan de overkant serieus waar een ladder opklimmen met 2 honden onder 1 arm.
Dat was nog wat
Klikkkk!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:03 schreef MissBliss het volgende:
De silverlayout werkt trouwens ook niet met foto's in spoilers, dus gratis tip: post het linkje!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En hardlopen, daar al es aan gedacht Greys?Ik, kende die foto al. Die kop van die man zei genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |