Lief kind ben jij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had nog een foto zullen maken, maar dan was m'n reputatie hier nog erder naar de kloten dan dat ie al was![]()
En ja, ik geef opa en oma ieder jaar de griepspuit, dan hoeven ze niet zolang in de rij te staan tijdens de massa-vaccinatie. (oma heeft versleten onderrug/bekken en opa 4 hernia's)
Lolwhutquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee joh alles is leuk ende gezellig hier. Niks aan de hand. Zie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god wat gooien mensen toch allemaal gewoon klakkeloos op internet
Dat is wel voer om mijn rest van de middag door te brengenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zit daar te scrollen en kom daar iemand tegen waar ik mee op de middelbare school zat
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is taart nr. 2 net in de oven overleden, g*dverdomme.
Waaaarom is mijn vrouwelijk kant zo slecht ontwikkeld? Boeren laten kan ik dan weer wel op commando![]()
Ing hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is taart nr. 2 net in de oven overleden, g*dverdomme.
Waaaarom is mijn vrouwelijk kant zo slecht ontwikkeld? Boeren laten kan ik dan weer wel op commando![]()
Klinkt goed, min de champignons...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga straks eiermie, runderreepjes, champignons en paksoi maken
Kweeniequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet bakken én geen boeren laten op commando.
* Buuuuuuuuuuuuuuuuuurp*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Ing![]()
Je kan niet in alles goed zijn moet je maar denken
Als je het ergens vlakbij een McDonalds organiseert wil ik wel komenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie![]()
[..]
![]()
Zullen wij samen es een keer een high tea organiseren voor de SCers?
OMG Greys, wat kun je dan in hemelsnaam wel????????????????quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet bakken én geen boeren laten op commando.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG Greys, wat kun je dan in hemelsnaam wel????????????????
Ze is nu bezig een lijstje daarvan op te stellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
aangenomen. Alleen schiet ik er geen ene flikker mee op want ik kan pas 2 januari beginnenquote:
tuulkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Toch wel gevraagd of je er kan FOK!ken?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoliepositie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!WIlde ik nog even op terugkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb vele talentenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat zij zegt!quote:
Oeh, sudderenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Zo. Mijn Oosters varkensvlees is aan het sudderen
Hahaha die werden hier op het werk gebruikt om onveilige situaties bij werkzaamheden aan te kaarten.quote:
Dat IS het leukequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve de 'wordt' zie ik hem niet
Wat is er leuk aan?
Ja wat denk jij danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:52 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Geer wilde buiten kijken!
Ze zat twee tellen later met de voorpootjes op de vensterbank buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |