Lief kind ben jij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had nog een foto zullen maken, maar dan was m'n reputatie hier nog erder naar de kloten dan dat ie al was![]()
En ja, ik geef opa en oma ieder jaar de griepspuit, dan hoeven ze niet zolang in de rij te staan tijdens de massa-vaccinatie. (oma heeft versleten onderrug/bekken en opa 4 hernia's)
Lolwhutquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee joh alles is leuk ende gezellig hier. Niks aan de hand. Zie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god wat gooien mensen toch allemaal gewoon klakkeloos op internet
Dat is wel voer om mijn rest van de middag door te brengenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zit daar te scrollen en kom daar iemand tegen waar ik mee op de middelbare school zat
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is taart nr. 2 net in de oven overleden, g*dverdomme.
Waaaarom is mijn vrouwelijk kant zo slecht ontwikkeld? Boeren laten kan ik dan weer wel op commando![]()
Ing hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is taart nr. 2 net in de oven overleden, g*dverdomme.
Waaaarom is mijn vrouwelijk kant zo slecht ontwikkeld? Boeren laten kan ik dan weer wel op commando![]()
Klinkt goed, min de champignons...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga straks eiermie, runderreepjes, champignons en paksoi maken
Kweeniequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet bakken én geen boeren laten op commando.
* Buuuuuuuuuuuuuuuuuurp*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Ing![]()
Je kan niet in alles goed zijn moet je maar denken
Als je het ergens vlakbij een McDonalds organiseert wil ik wel komenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie![]()
[..]
![]()
Zullen wij samen es een keer een high tea organiseren voor de SCers?
OMG Greys, wat kun je dan in hemelsnaam wel????????????????quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet bakken én geen boeren laten op commando.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG Greys, wat kun je dan in hemelsnaam wel????????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |