quote:Ik zeg:
Mag ik trouwens je creditcard lenen om vliegtickets naar Londen te bestellen voor 4 cent?
Hij zegt:
Hoe kom je daar nu weer bij?
Volgens mij weet je mijn creditcardnummer al, of niet?
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Allure_ het volgende:
Tarief: 0,01 EUR
Online inchecken: 0,00 EUR
Belastingen/ toeslagen: 0,00 EUR
Totale prijs: 0,01 EUR.
Dus je zit al op 92,01 euro vervoerskosten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je zit al op 92,01 euro vervoerskosten?
Ik dacht al, hoe kan 4 cent nouquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
GODVERDOMME, wel 20 euro administratiekosten!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeld.. Is meteen een stuk minder aanlokkelijk dan die 4 cent!
Je kan natuurlijk ook liften van Luton naar de Cityquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, 82,01 per persoon. Maar dat vind ik toch alweer aardig wat voor een dagje Londen, daar gaat je shopgeld.. Is meteen een stuk minder aanlokkelijk dan die 4 cent!
Ryanair. En ze zeggen pas dat die kosten 20 euro zijn op het moment dat je je creditcard gegevens al hebt ingevuldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe kan 4 cent nou![]()
Maarr welke website was dit, ik moet even iets checken
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt al heul wat anders als 0,02 cent ja... 164.02 euro..
Ik wil niet dood.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook liften van Luton naar de City
Ohh, Ryanair. Nee, daar moet je per koffer ofzo iets van 20 euro betalen, dus daarom lijkt de prijs altijd zo laagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ryanair. En ze zeggen pas dat die kosten 20 euro zijn op het moment dat je je creditcard gegevens al hebt ingevuld..
15 euro dacht ik, maar ik hoef toch geen koffers mee want ik wil gewoon een dagje dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, Ryanair. Nee, daar moet je per koffer ofzo iets van 20 euro betalen, dus daarom lijkt de prijs altijd zo laag
Waar betaal je dan wel voor? Ik zit er nu even te kijken maar er is geen een toeslag van 20 euro?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
15 euro dacht ik, maar ik hoef toch geen koffers mee want ik wil gewoon een dagje dus dat maakt niet uit.
Adm. kosten heb je altijd. En met OV kan je gratis naar de luchthaven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen het stomme is, 20 euro administratiekosten, + kosten naar Vliegveld heen en terug 32 euro + kosten van vliegveld naar Londen zelf = 40 euro. Schiet dan toch alweer op.
Administratiekosten zeg ik toch netquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar betaal je dan wel voor? Ik zit er nu even te kijken maar er is geen een toeslag van 20 euro?
(Zelfs pas nadat je je creditcard gegevens hebt ingevuldquote:Betalingsbedrag (Inclusief administratiekosten) EUR 20,04
Niet als de luchthaven in Deutschland is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Adm. kosten heb je altijd. En met OV kan je gratis naar de luchthaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |