SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Qua uiterlijk vind ik het er trouwens wel op vooruit gegaan
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Jij drinkt nooit bier?quote:
Ik trek daar gekke bekken van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:19 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Mietjes die geen bier lusten..![]()
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Ach joh.. ik lust het ook niet.. drink het alleen maar om stoer te zijn en indruk te maken...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik trek daar gekke bekken van.
Het smaakt ook alsof het nog gebrouwen moet wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:
Oogt wel 'toekomstig'.
Nee, walgelijk pervers spul. Wodka met eenquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het smaakt ook alsof het nog gebrouwen moet worden
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Gervanos verkoopt ook cola.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Uiterlijk is OK t.o.v. eerder.
Bier is niet te zuipen, maarja... in de PSV bussen schenken ze niks anders![]()
![]()
Dus zie het tegenwoordig maar als een medicijn. Niet te zuipen, maar wel het gewenste effect.
Op Oranjeboom naquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Wat een slap gelul. Het heeft gewoon weinig smaak. Liever bier met weinig smaak dan bier wat gewoon vies smaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Gervanos verkoopt ook cola.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. Het heeft gewoon weinig smaak. Liever bier met weinig smaak dan bier wat gewoon vies smaakt.
Ik inhoudquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ze kunnen beter aan de inhoudt werken
Zie mijn topic + verklaring.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik inhoud
Hij inhoudt
Wij inhouden
?
niet alleen bavaria hoor. Ik de rest van de bier merkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Je bent ziekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
niet alleen bavaria hoor. Ik de rest van de bier merken¡¡¡
bier, zum kotsen
Het is bier klapjosti, dan is traditie iets goeds.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef skittelman het volgende:
TS is een klapjosti die niet tegen verandering kan en niets van bedrijfsvoering weet, omdat een merk zo nu en dan een nieuw logo nodig heeft om met zn tijd mee te gaan.
het bier is ook gewoon nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is bier klapjosti, dan is traditie iets goeds.
Hetzelfde geldt voor ieder andere branche, faalhaas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
het bier is ook gewoon nog steeds hetzelfde.
je wil zeker ook dat Heineken weer in gele kratjes zit of niet![]()
kruip terug onder je steen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |