SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Qua uiterlijk vind ik het er trouwens wel op vooruit gegaan
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Jij drinkt nooit bier?quote:
Ik trek daar gekke bekken van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:19 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Mietjes die geen bier lusten..![]()
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Ach joh.. ik lust het ook niet.. drink het alleen maar om stoer te zijn en indruk te maken...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik trek daar gekke bekken van.
Het smaakt ook alsof het nog gebrouwen moet wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:
Oogt wel 'toekomstig'.
Nee, walgelijk pervers spul. Wodka met eenquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het smaakt ook alsof het nog gebrouwen moet worden
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Gervanos verkoopt ook cola.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Uiterlijk is OK t.o.v. eerder.
Bier is niet te zuipen, maarja... in de PSV bussen schenken ze niks anders![]()
![]()
Dus zie het tegenwoordig maar als een medicijn. Niet te zuipen, maar wel het gewenste effect.
Op Oranjeboom naquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Wat een slap gelul. Het heeft gewoon weinig smaak. Liever bier met weinig smaak dan bier wat gewoon vies smaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Gervanos verkoopt ook cola.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. Het heeft gewoon weinig smaak. Liever bier met weinig smaak dan bier wat gewoon vies smaakt.
Ik inhoudquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ze kunnen beter aan de inhoudt werken
Zie mijn topic + verklaring.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik inhoud
Hij inhoudt
Wij inhouden
?
niet alleen bavaria hoor. Ik de rest van de bier merkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Bavaria![]()
Het smerigste bier ooit
Je bent ziekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
niet alleen bavaria hoor. Ik de rest van de bier merken¡¡¡
bier, zum kotsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |