Nu zul je mij toch al niet op een dansvloer tegenkomenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik vind beide gewoon leuk. Alleen naar de kroeg moet je vaak met een leuke groep gaan, omdat je toch best wel met dezelfde mensen praat dan. In een discotheek ga ik nog wel is alleen de dansvloer op of gewoon richting een andere zaal of wat dan ook.
Tsja, dat is prioriteiten stellen denk ik..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu zul je mij toch al niet op een dansvloer tegenkomenDus daarom vind ik een disco ook niks aan..
In een kroeg praat je idd vaak met dezelfde mensen en kom je ook dezelfde mensen tegen. Dat is ook een beetje mijn probleem met uitgaan. Als ik op deze manier doorga zal ik bijna nooit nieuwe mensen/een leuke meid tegenkomen.
Het probleem is wel dat het altijd super gezellig is dus aan de andere kant hoeft het van mij ook niet anders..
Of weinig keus hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, dat is prioriteiten stellen denk ik..
Waarom niet, kunnen je vrienden ook niks voor je bederven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of weinig keus hebben?
Om nou in mn eentje ergens naartoe te gaan?
Wel redelijk.. Maar vooral sim-only..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier verstand van mobiele abo's? Welke operator heeft momenteel het goedkoopste abonnement incl nette telefoon?
Dat is ook best kansloos, in je eentje gaan en dan maar hopeloos op zoek naar nieuwe vriendenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom niet, kunnen je vrienden ook niks voor je bederven.
Wil liefst met een netjes telefoontje erbij. Hoef geen boordcomputer, maar gewoon bellen/sms, cameraatje en wellicht bluetooth [voor aan de laptopquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel redelijk.. Maar vooral sim-only..
Nou, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook best kansloos, in je eentje gaan en dan maar hopeloos op zoek naar nieuwe vrienden
quote:
quote:
Dat komt altijd zo wanhopig over als een vrouw dat doet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef The_Dean het volgende:
Vrouwen versieren
Kan dat niet eens andersom
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:41 schreef L.no het volgende:
Vandaag is de dag dat ik toegang zal krijgen in kpd.
Mij niet hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat komt altijd zo wanhopig over als een vrouw dat doet.Tenminste, in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |