Ligt eraan, ik heb nu Fusion draaien omdat ik af en toe wat Windows applicaties moet draaien, die ik ook parallel naast m'n Mac-applicaties kan draaien. Het draait in een "geëmuleerde omgeving" Eigenlijk wel een beetje een aanslag op je systeem. Maar voordeel is wel dat het heel makkelijk te verwijderen is, kwestie van een VM-bestand weggooienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Om in Mac OSX ook je Windows te kunnen gebruiken?
Of is dat niet nodig?
Ja, heb ik ook, maar geen idee ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Staat er bij jullie trouwens ook "light"? als in "vmware-fusion-3.0.0-204229-light". Wat is dat
Nee ik bedoel Cusionquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef Tally het volgende:
Ik neem aan dat je Fusion bedoelt?
Mja.. Werk he. Moet allemaal legaal enzo
Gebruiker wil in OSX Windows kunnen gebruiken en buiten OSX. Dus vandaar dat ik voor Fusion gekozen had om het zo werkend te krijgen. Mja het werkt nu. Dus ik laat het zoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb nu Fusion draaien omdat ik af en toe wat Windows applicaties moet draaien, die ik ook parallel naast m'n Mac-applicaties kan draaien. Het draait in een "geëmuleerde omgeving" Eigenlijk wel een beetje een aanslag op je systeem. Maar voordeel is wel dat het heel makkelijk te verwijderen is, kwestie van een VM-bestand weggooien, (handig als er een keer spyware of virus op staat)
Als je in bootcamp zit, betekent toch eigenlijk dat je vrij regelmatig/lang bezig moet zijn in Windows. Dan zou ik ook niet meer apart Fusion nog installeren, aangezien je eigenlijk gewoon de volledige mogelijkheden hebt van een Windows Systeem. Kan bijvoorbeeld voor grafische toepassingen de enige mogelijkheid zijn...
Sowwyquote:
Je kan altijd nog Windows draaien..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, nou vooruit we wachten dan maar even op de 10.6.2. update.
Beetje overkill imho, maar het kan wel daar niet van..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Gebruiker wil in OSX Windows kunnen gebruiken en buiten OSX. Dus vandaar dat ik voor Fusion gekozen had om het zo werkend te krijgen. Mja het werkt nu. Dus ik laat het zo
Als ik zelf een Mac heb zal ik er eens wat meer aandacht aan besteden
[..]
Sowwy
Gaan nu je 8.0MP foto's Full screen op beeld passen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
iMac 27" 2,8GHz Quad-Core Intel Core i7 met 2TB harddisk, 2 TB Time Capsule en HP Photosmart Plus All-in-One Printer (70 euro korting) besteld.
Mja. Ik had ook verwacht dat ik het makkelijker voor elkaar had kunnen krijgen. Maar de gebruiker gaat nu zitten zeiken om zijn Mac dus veel tijd om te experimenteren heb ik niet meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Beetje overkill imho, maar het kan wel daar niet van..
prive of zakelijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
iMac 27" 2,8GHz Quad-Core Intel Core i7 met 2TB harddisk, 2 TB Time Capsule en HP Photosmart Plus All-in-One Printer (70 euro korting) besteld.
Ik de i5 met 1TB.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
10.0MPquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gaan nu je 8.0MP foto's Full screen op beeld passen?
Kan die het zelf dan niet installeren? Gezeik ook altijd, zo moeilijk lijkt me het ook niet, als je de handleiding gewoon maar volgt..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Ik had ook verwacht dat ik het makkelijker voor elkaar had kunnen krijgen. Maar de gebruiker gaat nu zitten zeiken om zijn Mac dus veel tijd om te experimenteren heb ik niet meer.
Ik ben niet een totale Mac n00b maar ik kom aardig in de buurt
Dus met mijn eigen mac ga ik lekker klote om het wel mooi voor elkaar te krijgen
Ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wij moeten de Mac uitleveren zoals de gebruiker hem wil gaan gebruikenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kan die het zelf dan niet installeren? Gezeik ook altijd, zo moeilijk lijkt me het ook niet, als je de handleiding gewoon maar volgt..
In Sittard hebben ze 'm iig wel, aldus m'n vaderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
Zometeen eens rondbellen of er al Apple winkels hier in de buurt de Magic Mouse hebben binnengekregen...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers.
Werkt niet.
Voel je je nog aardig bekakt met je 2560x1440 pixels, 27" display..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
10.0MP. Max. resolutie van die 40D is 3888 x 2592, dus dat gaat net niet lukken
.
Hmja, ik heb me na lang wikken en wegen toch daar overheen kunnen zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voel je je nog aardig bekakt met je 2560x1440 pixels, 27" display..
Heel makkelijk, je geeft em een Out-of-the-Box Mac. DVD'tje van VMWare Fusion erbij. Hier zoek het zelf maar uit...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij moeten de Mac uitleveren zoals de gebruiker hem wil gaan gebruiken
Dus is het nodig dat wij die shit er op zetten.
Ik zal het mijn baas zeggen maar ik denk dat ik dan al mijn spullen kan pakken want dan ben ik bijna niet meer nodigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heel makkelijk, je geeft em een Out-of-the-Box Mac. DVD'tje van VMWare Fusion erbij. Hier zoek het zelf maar uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |